• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

5
مدیرعامل فولاد مبارکه گفت:

ما به‌عنوان مدیران این صنعت خودمان مدعی مبارزه با فساد هستیم

  • کد خبر : 19166
  • 06 شهریور 1401 - 10:23
ما به‌عنوان مدیران این صنعت خودمان مدعی مبارزه با فساد هستیم
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه درباره تغییرات صورت‌گرفته در مدیریت و عملکرد این شرکت در دولت سیزدهم توضیح داد و گفت:‌ در ابتدای شکل‌گیری دولت آقای رئیسی، عزم جدی دولت بر رشد اقتصادی در کنار پاک‌دستی و مبارزه با فساد بود. این موضوعات از وعده‌های دولت به مردم هم بود و با توجه به اهمیت بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، فولاد مبارکه از اولین مجموعه‌هایی بود که تغییرات در آن صورت گرفت.

به گزارش عصرتحلیل از اصفهان ،یاسر طیب‌نیا با اشاره به انتصابش به‌عنوان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در مهرماه سال ۱۴۰۰ بیان کرد: انتخاب بنده با دو مأموریت اصلی بود. مأموریت اول ایجاد شفافیت، حاکمیت پاکدستی و مبارزه با فساد و مأموریت دوم به اوج رساندن تولید و توسعه پرشتاب فولاد مبارکه بود.

تخلفات گذشته فولاد مبارکه حاصل سیاست‌زدگی است

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به اقداماتش در ۱۱ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: از بدو ورود و طبق هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی ما اصلاحات و تغییرات مدیریتی را آغاز کردیم. ابتدا افراد فاقد صلاحیت، کسانی را که شرایط احراز مسئولیت نداشتند یا افرادی را که با سفارش در مناصب قرار داشتند کنار گذاشتیم. مجموع این موارد بیش از ۵۰ مورد از تغییرات ده ماه گذشته را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد از نقاط قوت و افتخار نظام ماست، افزود: ما به‌عنوان مدیران این صنعت خودمان مدعی مبارزه با فساد هستیم. فولاد مبارکه در این مدت برای برخورد با تخلف و فساد منتظر دستگاه‌های نظارتی نمانده است. ما نهادهای نظارتی ازجمله مجلس محترم را یاریگر خودمان در انجام وظایف می‌دانیم و تاکنون هم نهایت همکاری را داشته و داریم. در این مدت، در مواردی که با تخلف روبه‌رو شدیم ابتدا خودمان برخورد و در مرحله بعد از طریق دستگاه قضایی پیگیری کردیم.

با دستور رئیس‌جمهوری با تخلفات قطعی پیش از رسیدگی قضایی برخورد می‌شود

طیب‌نیا درباره گزارش مجلس از تخلفات فولاد مبارکه در دولت گذشته هم گفت: گزارش منتشرشده هیئت تحقیق و تفحص مربوط به دوره قبل از استقرار دولت جدید بوده و اتفاقا ما خودمان مطالبه‌گر انجام اصلاحات و برخورد با تخلفات در شرکت فولاد مبارکه هستیم. اکنون نیز طبق دستور رئیس‌جمهوری محترم هر بخشی از گزارش منتشرشده قطعیت یابد، پیش از برخورد دستگاه قضایی و در چهارچوب اختیارات، خودمان با آن برخورد می شود.

بزرگ‌ترین آفت صنعت، سیاست‌زدگی است

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین آسیب‌های مجموعه‌های اقتصادی، سیاسی‌کاری و ورود افراد سیاسی به مسائل و تصمیمات بنگاه‌داری است، بیان کرد: بزرگ‌ترین آفت صنعت امروز سیاست‌زدگی است. تعهد افراد سیاسی به افرادی که آنان را سر کار آورده‌اند منشأ مشکلات زیادی برای مجموعه‌های اقتصادی است.

طیب‌نیا از توسعه شرکت فولاد مبارکه در دولت سیزدهم با کنار گذاشتن مدیران سفارشی و سیاسی خبر داد و اضافه کرد: همه باید بپذیریم تخصص معیار اول انتصاب افراد به مسئولیت‌ها باشد. رشد ۱۰ درصدی تولید و سرمایه‌گذاری ۱۸۰ هزار میلیارد تومانی در پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای ازجمله ثمرات حاکمیت نگاه تخصصی و دوری از سیاست‌زدگی در دوره جدید مدیریتی فولاد مبارکه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=19166
  • منبع : شرکت فولاد مبارکه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.