• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

6
انگلیسی‌ها پشت کودتاگران را خالی کردند:

متوقف شدن سوپرلیگ اروپا

  • کد خبر : 12229
  • 01 اردیبهشت 1400 - 9:03
متوقف شدن سوپرلیگ اروپا
۶ تیم انگلیسی از تصمیم خود برای حضور در سوپرلیگ انصراف دادند تا این لیگ عملا بزرگ‌ترین حامی خود را از دست داده باشد.

به گزارش عصر تحلیل، ماجرای سوپرلیگ اروپا با جا زدن تیم های انگلیسی خیلی زود به پایان رسید. دیشب ۶ باشگاه انگلیسی از حضور در سوپرلیگ اروپا انصراف دادند و تصمیم دارند همچنان زیر نظر یوفا و فیفا به فعالیت خود ادامه بدهند.

بر همین اساس اکنون ۳ تیم از اسپانیا(رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و بارسلونا) و ۳ تیم از ایتالیا(میلان، اینترمیلان و یوونتوس) در سوپرلیگ اروپا خواهند ماند.

بعد از این اتفاق سوپرلیگ اروپا با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد به مسیرش ادامه می‌دهد و با وجود انصراف باشگاه‌های انگلیسی، با حمایت دادگاه به فعالیتش پایان نمی‌دهد.

در این بیانیه آمده است:

سوپرلیگ اروپا متقاعد شده است که وضعیت موجود فوتبال اروپا باید تغییر کند. ما یک رقابت جدید اروپایی را پیشنهاد می‌دهیم زیرا سیستم موجود کار نمی کند.

هدف ما این است که اجازه دهیم این ورزش ضمن ایجاد منابع و ثبات برای هرم کامل فوتبال، از جمله کمک به فائق آمدن بر مشکلات مالی کل جامعه فوتبال به دلیل کرونا، تکامل یابد. این همچنین می‌تواند کمک‌های مادی و موثر به ذی‌نفعان فوتبال را افزایش دهد.

علی‌رغم اعلام اعلام باشگاه‌های انگلیسی، مجبور به اتخاذ چنین تصمیماتی به دلیل فشار وارد شده بر آنها، ما متقاعد شده‌ایم پیشنهاد ما کاملا مطابق با قوانین و مقررات اروپا است و امروز با تصمیم دادگاه برای محافظت از سوپرلیگ اقدامات در برابر شخص ثالث نشان داده شد.

با توجه به شرایط فعلی، ما همیشه در نظر داریم که مناسب‌ترین مراحل برای تغییر شکل پروژه اهداف را برای ارائه بهترین تجربه به هواداران در حالی که همبستگی برای کل جامعه فوتبال را ارائه می‌دهیم، بررسی کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=12229
  • منبع : همشهری آنلاین

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.