• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

1
فولاد مبارکه گفت:

مدیران صنعت و معدن، فرماندهان جبهه اقتصادی مبارزه با تحریم‌ها هستند

  • کد خبر : 14979
  • 12 تیر 1400 - 12:23
مدیران صنعت و معدن، فرماندهان جبهه اقتصادی مبارزه با تحریم‌ها هستند
نام‌گذاری روز دهم تیرماه به نام «روز صنعت و معدن»، نمایانگر اهمیت بنیادین و سرنوشت‌ساز صنعت و معدن، در توسعه، اقتصاد و شکوفایی ایران اسلامی است.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پیامی فرا رسیدن روز صنعت و معدن را به‌ تمامی مدیران، کارکنان و کارگران شاغل در حوزه صنعت و معدن تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

نام‌گذاری روز دهم تیرماه به نام «روز صنعت و معدن»، نمایانگر اهمیت بنیادین و سرنوشت‌ساز صنعت و معدن، در توسعه، اقتصاد و شکوفایی ایران اسلامی است و این اهمیت در سال‌های اخیر، با اعمال محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه بر صنعت نفت کشور از سوی دولت‌های متخاصم و متجاوز، دوچندان شده است.

صنعت و معدن، محرک و مشوق تولید، جهش و رشد نظام‌های سیاسی و اقتصادی است و بخش زیادی از پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی متأثر از پیشرفت در این حوزه است.

بی‌تردید لطف پروردگار الهی شامل حال این مرزوبوم گردیده و جای‌جای میهن اسلامی ما مملو از منابع و معادن غنی طبیعی و سوختی و معدنی است و این امر، کشورمان را درزمینه بهره‌مندی از مواد اولیه در جایگاه مطلوبی قرار داده است. علاوه‌بر این، در دهه‌های اخیر، دانش، مهارت، توانمندی و تعهد مهندسان، کارآفرینان، معدن‌کاران، صنعتگران و فرزندان برومند کشور ارتقای چشم‌گیری یافته و سرمایه‌های انسانی این حوزه افزایش درخور توجهی داشته است.

صنعت و معدن به‌عنوان مهم‌ترین حوزه اقتصاد، نقش مؤثری در توسعه و پیشرفت نظام اسلامی و پویایی نظام بانکی و گردش مالی ایفا کرده و مولد اشتغال پایدار، افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه و رونق کسب‌وکار و صادرات غیرنفتی و درنهایت خوداتکایی و خودکفایی اقتصادی بوده است؛ به‌طوری‌که به اذعان کارشناسان اقتصادی کشور، مدیران صنعت و معدن کشور، فرماندهان جبهه اقتصادی مبارزه با تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه‌خواه به‌ شمار می‌آیند.

۱۰ تیرماه سالروز گرامیداشت و یادآوری اهمیت صنعت و معدن در سرنوشت کشور و پاسداشت تلاش‌هـــــــای سخت‌کوشـــــــانه، مجاهــــدانه و خستگی‌ناپذیر فعالان این عرصه است که با اراده پولادین و همت مضاعف، چرخ‌های اقتصاد، تولید و رونق اقتصادی را به حرکت درآورده‌اند. در این میان، گروه  فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی کشور و تنها مجموعه تکامل‌یافته صنعتی که چرخه کامل تولید از سنگ تا رنگ و از معدن تا محصول نهایی را در اختیار دارد، همواره مفتخر به پیشتازی و موفقیت در عرصه‌های صنعتی و معدنی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

بدین‌وسیله این روز خجسته را به‌تمامی مدیران، کارکنان، کارگران شاغل در حوزه صنعت و معدن و همکاران گران‌قدر گروه فولاد مبارکه از شمال تا جنوب کشور، تهنیت عرض می‌نمایم و برای کلیه صنعتگران، معدن‌کاران، کارآفرینان و کارگران این عرصه که مجاهدانه در راه صیانت از پویندگی صنعت و اقتصاد این مرزوبوم، کوشش می‌کنند توفیق و سربلندی آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14979
  • منبع : فولاد مبارکه اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.