• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

5
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان:

همراه با خانواده در مسابقه “بازی های ایرانی”

  • کد خبر : 13451
  • 10 خرداد 1400 - 17:08
همراه با خانواده در مسابقه “بازی های ایرانی”
مسابقه "بازی های ایرانی" با محوریت انجام بازی های بومی در کنار خانواده از سوی باغ بانوان پردیس برگزار می شود.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، مسئول باغ بانوان پردیس گفت: مسابقه “بازی های ایرانی” مسابقه ای آزاد است که شهروندان از بین بازی های بومی ایرانی همچون لِی لِی، یه قل دو قل، گل یا پوچ، دوز بازی و اتل متل، سه بازی را به سلیقه خودشان انتخاب می کنند.

هاجر ابراهیمی افزود: شرکت کنندگان باید این بازی ها را همراه با خانواده خود انجام داده و برای هر بازی یک کلیپ یک دقیقه ای ضبط و ارسال کنند.

وی تصریح کرد: علاقه مندان تا ۱۰ خردادماه فرصت دارند کلیپ های تهیه شده را در فضای مجازی به شماره ۰۹۰۵۱۰۷۵۱۶۷ ارسال کنند.

وی ادامه داد: این مسابقه به همت باغ بانوان پردیس وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده که پس از ارسال همه ویدئوها، داوری مسابقه توسط تعدادی از مربیان بازی انجام و به ۳۰ تیم برگزیده جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۷۷۵۲۳۳۳ تماس حاصل کنند.

انجام یک فعالیت جهادی کرونایی در “مثبت بازی” خانه خلاقیت و بازی های فکری دو بازی “قورباغه هوشمند” و “مثبت بازی” را ویژه تمام شهروندان اجرا می‌کند.

رییس اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مسابقه چهار بخشی مثبت بازی یک مسابقه ترکیبی شامل آیتم های آواز خوانی، استندآپ کمدی، بازی سازی و انجام یک فعالیت جهادی کرونایی مانند توزیع ماسک به صورت رایگان، کمک به بیماران کرونایی و توزیع بسته معیشتی به خانواده نیازمندان ویژه تمامی سنین بوده که به صورت تیمی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند به صورت خانوادگی و یا با دوستان خود در قالب یک تیم در آن شرکت کنند.

نفیسه گلشیرازی افزود: شرکت کنندگان می توانند ویدیوی بازی های خود را ضبط و فیلم دو دقیقه ای  آن را تا ۷ خرداد در شبکه های مجازی به شماره ۰۹۹۰۸۰۱۹۶۳۰ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه به ۳ تیم برتر جوایز ارزنده ای اهدا می شود، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برای دریافت کلیپ آموزشی و اطلاع از نحوه مراحل اجرا به صفحه اینستاگرام تفریح شهر به آدرس tafriheshahr@ مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مسابقه “قورباغه هوشمند” نیز یک بازی فکری به صورت آزاد با ویژگی حل مسئله و مغزورزی ویژه تمام سنین همراه با آموزش ساخت اوریگامی است.

رئیس اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این مسابقه یک بازی خانوادگی با امکان بومی سازی در منزل است، اظهار داشت: افراد علاقه مند با شرکت در مسابقه قورباغه هوشمند، کاردستی و اوریگامی را نیز یاد می گیرند.

گلشیرازی گفت: شرکت کنندگان بایستی فیلمی دو دقیقه ای از حل معما ضبط و تا ۱۲ خرداد در شبکه های مجازی به شماره ۰۹۹۰۸۰۱۹۶۳۰ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر دو مسابقه به همت خانه خلاقیت و بازی های فکری زیرمجموعه اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۲۶۸۳۴۸۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=13451
  • منبع : سازمان فرهنگی شهرداری

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

25آبان
خوشا شیراز و وضعِ بی‌مثالش
در #گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

خوشا شیراز و وضعِ بی‌مثالش

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.