• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

4
در جلسه قرارگاه جهش تولید با حضور سرپرست وزارت صمت اعلام شد؛

مصوبه ویژه قرارگاه جهش تولید برای ترخیص لاستیک از گمرکات/ فراخوان وزارت صمت به سرمایه گذاران برای تولید لاستیک سنگین

  • کد خبر : 5013
  • 11 مرداد 1399 - 20:56
مصوبه ویژه قرارگاه جهش تولید برای ترخیص لاستیک از گمرکات/ فراخوان وزارت صمت به سرمایه گذاران برای تولید لاستیک سنگین
وزارت صمت با اعلام اینکه زمین رایگان در شهرک های صنعتی به سرمایه گذاران برای تولید لاستیک سنگین ارایه می شود، از تمامی سرمایه گذاران دعوت کرد تا در این حوزه وارد عمل شده و وزارت صمت نیز از محل منابع تسهیلات ریالی تبصره ۱۸ و منابع ارزی از آنها حمایت خواهد کرد.

به گزارش عصر تحلیل و به نقل از شاتا، جلسه قرارگاه جهش تولید عصر امروز با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان دستگاههای نظارتی عضو ستاد برگزار شد که در آن، مقرر شد به منظور تنظیم بازار لاستیک و تامین نیاز بازار، گمرک جمهوری اسلامی ایران به فوریت نسبت به ترخیص موجودی لاستیک گمرکات اقدام نماید.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا ارز مورد نیاز مواد اولیه تولید لاستیک تامین شده و در عین حال برنامه ریزی ویژه ای برای جذب سرمایه گذاران و‌ تولیدکنندگان داخلی به منظور تولید لاستیک سنگین صورت گیرد.

بر این اساس وزارت صمت با اعلام فراخوانی به تولیدکنندگان لاستیک سنگین در این جلسه، اعلام کرد که آن دسته از سرمایه گذارانی که متقاضی تولید لاستیک سنگین در کشور هستند، علاوه بر دریافت زمین رایگان در شهرک های صنعتی، از تسهیلات ریالی تبصره ۱۸ برخوردار شده و منابع ارزی مورد نیاز آنها نیز تامین خواهد شد.

همچنین در قرارگاه جهش تولید مصوب شد تا تولیدکنندگان فعلی تایر سنگین با اجرای طرح های توسعه ای خود، در اولویت حمایتهای ریالی و ارزی برای اجرای طرح های توسعه ای قرار گیرند./

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=5013
  • منبع : وزارت صمت

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.