• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

5
انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان:

نشان برتر جشنواره پژوهش و فناوری کشور را کسب کرد

  • کد خبر : 9405
  • 06 بهمن 1399 - 16:18
نشان برتر جشنواره پژوهش و فناوری کشور را کسب کرد
انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان موفق به کسب نشان برتر نهمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت شد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، در نهمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت که با نام پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید نامگذاری شده بود انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان توانست عنوان برتر این دوره را از آن خود کند.

سید محسن پورسعید رئیس انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان در حاشیه برگزاری این جشنواره با اشاره به اتحاد تشکل ها گفت: تشکل های خانه صنعت و معدن باید اتحاد داشته باشند تا از این طریق بتوان به رمز موفقیت در تولید دست پیدا کرد.

وی همچنین تصریح کرد: خانه صنعت و معدن سعی بر این داشته باشد تا اتحاد بین تشکل ها بیشتر شود.

رئیس انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان با اشاره به هوشمند سازی صنعت برق گفت: اگر بتوانیم صنعت برق را در صنایع و حتی حوزه خانگی هوشمند کنیم می توانیم از تلفات برق جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: افراد به تخصص سوق داده شده اند و این مساله موجب شده تا ارزش صنعت بالا بیاید.

پورسعید در بخش دیگر صحبتهای خود گفت: برای انتقال تجربیات همچنین ثبت آنها باید کتابی در این حوزه از اسناد و مدارک همچنین تجربیات صنعتگران چاپ شود.

وی در پایان صحبتهای خود خاطر نشان کرد: بایستی دوره های آموزشی بیشتر شود و در این خصوص وبینارهای آموزشی با محوریت هوشمند سازی و ایمنی برگزار شود.

در ادامه محمد رضا برکتین عضو خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به تخصص افراد در صنعت گفت: متاسفانه نیروی انسانی متخصص در این حوزه کم است و باید انسجامی برای پرورش و آماده سازی طیف گسترده ایی در این حوزه باشیم.

محمود رضا اقارب پرست قائم مقام رئیس و دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز با اشاره به راه اندازی کارگروههای کارخانه های راکد گفت: کارگروهی برای کارخانه های راکد راه اندازی شده تا مسایل و مشکلات آنها بررسی شود همچنین برای تشویق تولید کنندگان واحدی برای امتیاز دهی جهت صادرات تشکیل شده که امتیاز دهی اولیه به صورت رایگان صورت می گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=9405
  • منبع : انجمن بهنیه سازی صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.