• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

3
مدیر عامل شرکت نفت سپاهان:

توزیع عادلانه محصول و جلوگیری از رانت خواری وظیفه شرکت نفت سپاهان است

  • کد خبر : 19029
  • 23 مرداد 1401 - 16:38
توزیع عادلانه محصول و جلوگیری از رانت خواری وظیفه شرکت نفت سپاهان است
نشست مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با نمایندگان عاملین پخش روغن موتوردر سراسر کشور روز یکشنبه ۲۳ مرداد ماه در محل دفتر مرکزی برگزار شد.
به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، در این نشست صمیمی که نمایندگانی از عاملین پخش استانها های اصفهان، تهران، همدان، فارس، خوزستان،کردستان، سیستان و بلوچستان ،لرستان و … حضور داشتند.دکتر نیکو همت مدیر عامل شرکت نفت سپاهان در ابتدا ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه خواستارتداوم برگزاری این جلسات به منظور برطرف شدن برخی سوءتفاهم ها شد.

مدیر عامل شرکت نفت سپاهان تصریح کرد :وظیفه شرکت نفت سپاهان در شرایط فعلی ، کمک به توزیع عادلانه محصول و جلوگیری از رانت خواری است تا در نهایت مصرف کننده نهایی بتواند محصول کاملا استاندارد و اصل را با قیمت مناسب دریافت نماید.

وی افزود: تغییری که در چند ماه گذشته در روند توزیع محصولات شرکت نفت سپاهان انجام گرفته در همین راستا بوده و شرکت کیمیا اسپیدی قشم به عنوان بازوی اجرایی شرکت نفت سپاهان در یک چارچوب هدفمند و برنامه ریزی شده این وظیفه مهم را پیگیری می نماید.

دکتر نیکو همت گفت: برخی تخلفات انجام گرفته در بازار مثل احتکار محصول،فروش حواله ای، صادرات غیرقانونی ، فروش محصولات شرکت با برند های متفرقه و فروش روغن های تقلبی و مواردی از این قبیل ما را مجاب کرد تا در روند توزیع محصولات شرکت تغییراتی صورت دهیم تا هم مصرف کننده نهایی بتواند محصول با کیفیت و با قیمت مناسب دریافت کند و هم شرکت از این فضای ناسالم زیان بیشتری نبیند.

در ادامه جلسه که تعدادی از مدیران ارشد  صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت نیز حضور داشتند، مدیر عامل شرکت نفت سپاهان با سعه صدر به صحبت های تک تک عاملین پخش حاضردر جلسه گوش داد و در جریان دغدغه ها و نگرانی های آنها قرار گرفت و ضمن ارائه پیشنهاداتی، شرایط همکاری جدیدی را برای عاملین مطرح نمود که قرار شد این پیشنهادات جدید توسط عاملین پخش روغن موتور مورد ارزیابی قرار گرفته و نتیجه آن به شرکت اعلام گردد.

گفتنی است که قبل از آغاز این جلسه عوامل یکی از سایت های خبری که ید طولایی در نشر اکاذیب و دروغ پراکنی در حوزه نفت دارد با حضور در میان نمایندگان عاملین پخش روغن موتور  و با ضبط گزارش های جهت دار سعی در ایجاد تشنج به منظور بهره برداری های خاص داشت که خوشبختانه با درایت عاملین محترم به نتیجه نرسید.

انتهای پیام /

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=19029

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.