• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

2
به منظور پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی آران‌وبیدگل صورت پذیرفت :

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان با مسئولین شهرستان آران‌و‌بیدگل

  • کد خبر : 10936
  • 14 اسفند 1399 - 10:21
نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان با مسئولین شهرستان آران‌و‌بیدگل
 به منظور بررسی مسائل و مشکلات فرا‌روی توسعه پایدار شهرستان آران و بیدگل، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با مسئولین این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش عصرتحلیل از اصفهان، پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین این اداره کل با فرماندار، شهرداران و اعضای شورای شهر آران‌و‌بیدگل دیدار کرد. در این نشست ضمن بررسی طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی و وضعیت اعتباری طرح‌های در دست اجرا، جهت رفع موانع، راهکارهایی ارائه شد.

در این جلسه همچنین چندین نفر از مردم شریف این شهرستان که در روند اجرایی واداری پرونده خود دچار مشکل شده بودند  حضور یافتن و پس از بیان مسائل مربوطه، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در دیدار چهره به‌ چهره با آنان، مشکلاتشان را با نگرش مثبت حل و فصل نمود ودستورات لازم را صادر کرد.

علیرضا قاری‌قرآن هدف از این نشست مشترک را تعامل و همکاری به منظور بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان عنوان کرد و گفت: شهرستان آران‌و‌بیدگل ظرفیت‌های ویژه‌ای برای ایجاد توسعه پایدار دارد که مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و همکاری همه نهادهای ذیربط است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه راه و شهرسازی از ادغام چند اداره کل و مجموعه تشکیل شده است از همین رو بیشترین سهم را در امور روزمره زندگی مردم دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: این اداره کل نیز همواره در تلاش بوده تا در تمامی امور با استراتژی عمل کرده و با پیگیری و جذب اعتبارات، تمامی پروژه‌های اولویت‌دار که بر بهبود زندگی مردم عزیز تاثیر بسزایی دارد را به سرانجام برساند و بحمدالله نتایج بدست آمده از عملکرد سالجاری در قیاس با سال‌های گذشته نشان از موفقیت حاصل شده در این حوزه بوده است.

وی با بیان این مطلب که یکی از مأموریت‌های جدّی دولت خدمت‌رسانی به مردم است اذعان داشت: رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف، رضایت مردم را در پی دارد که به لطف خدا در امر توسعه خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان، تصمیمات ویژه‌ای اتخاذ شده است.

قاری‌قرآن با اشاره به ظرفیت‌های خوب خیرین و سرمایه‌گذاران جهت اجرای طرح‌های زیربنایی در این شهرستان عنوان کرد؛ اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان آمادگی جهت همکاری و واگذاری زمین برابر ضوابط ابلاغی برای این امر را دارد. همچنین در این خصوص دستورات لازم را جهت تسریع اجرای فرآیندها صادر کرد.

وی با بیان اینکه حل مشکلات مسکن یکی از اولویت‌های کاری دولت است، ضمن ارائه راهکارهایی جهت رفع مسائل پیرامون مسکن مهر نوش آباد، از معاونین تحت امر خویش خواست با عزم جدی این موضوع را پیگیری وبا ابلاغ راهکارهای که بصورت تلفنی با سایر دستگاه‌های اجرایی استان هماهنگی نمود اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف جهت سرعت بخشیدن در روند اجرایی پروژه‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست‌اندرکاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.

گفتنی است در این جلسه، احداث دهانه دوم پل نوش‌آباد-کاشان، واگذاری اراضی با کاربری‌های مشخص وموردنیاز شهرستان، رفع مشکلات سند مالکیت معارض بر روی اراضی از جمله مباحثی بود که مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=10936
  • منبع : راه و شهر سازی

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.