• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

6
درحاشیه چهارمین «نشست کمیته منابع انسانی کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلان شهرهای کشور»انجام شد:

پیگیری چالشهای حوزه ی سرمایه انسانی کلانشهر ها 

  • کد خبر : 18293
  • 27 اردیبهشت 1401 - 10:26
پیگیری چالشهای حوزه ی سرمایه انسانی کلانشهر ها 
سعید ابراهیمی در گفت: شهرداری اصفهان به عنوان دبیر کمیته منابع انسانی کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلان شهرها با همکاری برخی اعضا یک متن واحدی تهیه می‌کند تا کلانشهرها از طریق مجمع نمایندگان خود در مجلس این مهم را پیگیری کنند.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان ،سعید ابراهیمی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه پیگیری این موضوع از مسیر مجمع نمایندگان هر استان بسیار راهگشاست، گفت: بر این اساس شهرداری اصفهان به عنوان دبیر کمیته منابع انسانی کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلان شهرها با همکاری برخی اعضا یک متن واحدی تهیه می‌کند تا کلانشهرها از طریق مجمع نمایندگان خود در مجلس این مهم را پیگیری کنند.
وی افزود: کارگروهی ذیل منابع انسانی کمیسیون معاونان برنامه‌ریزی کلان شهرها تشکیل می شود  تا ظرفیت‌های قانونی که در این زمینه وجود دارد و می‌تواند این شکاف را کمتر کند، شناسایی کند و همچنین همزمان به صورت موازی با مراجع قانونی چون سازمان شهرداری ها و سازمان امور اداری و استخدامی کشور رایزنی و مکاتبه صورت گیرد.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با اشاره به بررسی روند تصویب آیین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها گفت: این آیین نامه در کش و قوس‌های بین مجلس و دولت متوقف شده است و باید با یک حرکت و مطالبه دسته جمعی این موضوع پیگیری شود.

سعید ابراهیمی اظهار کرد: امروزه حوزه منابع انسانی در شهرداری‌ها با چالش‌های مختلف مواجه است لذا این نشست با سه موضوع «بررسی روند تصویب آیین نامه استخدامی شهرداری ها»، «تبدیل وضعیت ایثارگران» و «بررسی حقوق و مزایای کارکنان» برای وفاق نظر و مشورت برگزار شده است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۲۰ کلانشهر در کشور هستند، افزود: ایجاد وفاق نظر و پیگیری مطالبات به صورت جمعی مهمترین هدف برگزاری این سلسله جلسات است.
ابراهیمی با اشاره به بررسی روند تصویب آیین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها تصریح کرد: این آیین نامه در بررسی های بین مجلس و دولت متوقف شده است و باید با یک حرکت و مطالبه دسته جمعی این موضوع پیگیری شود؛ چرا که در صورت تصویب این آیین نامه، مشکلات ناشی از تبدیل وضعیت نیروها و بحث قراردادهای کارکنان رفع می شود.
وی خاطرنشان کرد: مطالبه جدی ما تصویب آیین‌نامه استخدامی شهرداری ها است، لذا در این جلسه مقرر شد که راهکارهای رفع این موضوع با کمک نمایندگان هر کلانشهر پیگیری شود.
معاون شهردار اصفهان در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: مجموعه شهرداری‌ها در حال تلاش برای انجام تکالیف قانونی هستند و بزرگترین مزیتی که برگزاری این کمیته و یا نشست های دوره ای کلانشهرها دارد این است که یک هماهنگی، اتفاق نظر و اتحاد بر روی موضوعات واحد شهری همراه با تصمیمات مشخص برقرار می‌شود، چرا که حرکت های انفرادی و تک روی‌ها اصولا منجر به حصول نتیجه نمی‌شود.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: پیگیری این مصوبات بر عهده دبیر کمیته منابع انسانی است و چنانچه به نتیجه نرسد، برای طرح چالش به کمیسیون معاونان برنامه‌ریزی کلان شهرها می‌رود و در صورت نیاز از ظرفیت مجمع شهرداران کلانشهرها استفاده می شود.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18293

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.