• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

2
ملی پوش والیبال گفت:

نمی توان از «الکنو» سرمربی تیم ملی انتظار معجزه داشت

  • کد خبر : 12587
  • 15 اردیبهشت 1400 - 9:49
نمی توان از «الکنو» سرمربی تیم ملی انتظار معجزه داشت
علی شفیعی ملی پوش والیبال ایران با تاکید بر اینکه بازیکنان و مربیان حین مسابقات به شناخت از هم می رسند گفت: نمی توان از «الکنو» سرمربی تیم ملی انتظار معجزه داشت.

به گزارش عصر تحلیل، علی شفیعی درباره وضعیت و شرایط اردوهای تیم ملی والیبال گفت: شرایط اردو خوب پیش می‌رود مخصوصاً از نظر بدنی. الکنو سرمربی تیم ملی در حال حاضر تفکراتش را به بازیکنان منتقل می‌کند که از والیبال چه می‌خواهد و چه انتظاراتی دارد. هنوز برخی از لژیونرها به اردوها ملحق نشده‌اند و نفرات اعزامی به مسابقات مشخص نیست. به همین دلیل نمی‌توانیم به طور کامل با تفکرات سرمربی تیم ملی آشنا شویم. باید در چند بازی رسمی شرکت کنیم تا متوجه شویم الکنو چه انتظاراتی دارد.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ادامه داد: برای الکنو، انضباط بسیار مهم است. مربیان گذشته تیم ملی نیز همین طور بودند. شخصیت واقعی مربیان و بازیکنان و اینکه در حین بازی‌ها چه انتظاراتی از یکدیگر دارند، در بازی‌های رسمی برای یکدیگر مشخص می‌شود.

وی درباره فشار تمرینات تیم ملی تصریح کرد: سیستم تمرینی سرمربی تیم ملی این گونه است. در چند سال اخیر هیچ گاه فشار تمرینات این طور نبود. به هر حال بازی‌های المپیک در پیش است و حتماً این تمرینات نیاز است تا بتوانیم به المپیک برسیم.

شفیعی در پاسخ به این سوال که «آیا با الکنو می‌توانیم به آرمان فدراسیون والیبال یعنی سکوی المپیک دست یابیم؟» اظهار کرد: تیم‌های بزرگی در المپیک شرکت می‌کنند و به دنبال کسب سکو هستند. شاید سکوی المپیک برای چهار تیم اول دنیا باشد. تیم ملی والیبال ایران در جایگاه هشت رنکینگ جهانی قرار دارد و همین شرایط را سخت می‌کند. نمی‌توانیم از الکنو انتظار زیادی داشته باشیم، چرا که او نمی‌تواند معجزه کند.

الکنو در تمرین تیم ملی ایران

وی ادامه داد: اصلاً نمی‌توان درباره نتیجه‌ای که الکنو به همراه تیم ملی والیبال در المپیک کسب می‌کند، نظر داد. والیبال مانند رشته‌های انفرادی و وزنه برداری نیست که رکورد مشخص باشد و بخواهیم به آن دست یابیم و قول مدال بدهیم. همه چیز بستگی به شرایط تیم ملی و سایر تیم‌های شرکت کننده در المپیک دارد. نهایتاً زمان اعزام تیم می‌توانیم در مورد آمادگی خودمان صحبت کنیم.

شفیعی درباره تمرینات در شرایط کرونایی گفت: کرونا فشار را بیشتر و همین مسئله دل مشغولی و نگرانی دیگری را به سایر نگرانی‌ها اضافه می‌کند. به سختی می‌توانیم رفت و آمد کنیم، حتی تفریحات کوچک از بازیکنان گرفته شده است. ملی پوشان پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند، در کنار شرایط سخت اردو، فشار کرونا نیز به آن اضافه شده است. همچنین کسب نتیجه المپیک نیز به این دلمشغولی ها اضافه شده است.

ملی پوش تیم ملی والیبال درباره حضورش در تیم هراز آمل در فصل جدید مسابقات لیگ برتر نیز گفت: تیم هراز پیشنهادی داد، آن را بررسی کردم و به توافق رسیدیم. امیدوارم فصل خوبی با هراز داشته باشیم. سیاست تیم سایپا تغییر کرده بود، بودجه این تیم کاهش و امکان ادامه همکاری با سایپا وجود نداشت. خیلی وقت بود از شهرم دور بودم و این نیز بی تأثیر برای پیوستنم به تیم هراز آمل نبود.

شفیعی درباره ۱۶ تیمی شدن رقابتهای لیگ برتر والیبال نیز گفت: با احترام به تمام بازیکنان و مربیان اما لیگ برتر ظرفیت ۱۶ تیمی شدن را ندارد، چرا که این تعداد بازیکن باکیفیت نداریم. سال گذشته رقابت‌ها با ۱۴ تیم پیگیری شد و دو تیم انتهای جدول بسیار با سایر تیم‌ها از نظر کیفی متفاوت بودند و همین سطح کیفی رقابت‌ها را به هم ریخت. در واقع تیم‌های اول تا هشتم جدول رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند اما تیم‌های پایین جدول از نظر سطح کیفی فاصله زیادی داشتند.

وی افزود: شرایط برگزاری مسابقات را نمی دانم اما سال گذشته تهران میزبان خوبی بود. بسیار مهم است تیم‌هایی که در سوپرلیگ حاضر می‌شوند حتماً در دسته یک حضور داشته باشند و پس از طی کردن مراحل، وارد سوپرلیگ شوند تا شأن سوپرلیگ نیز حفظ شود. اینکه تیمی فقط صرف حضور در مسابقات شرکت کند و در نهایت در میانه راه انصراف دهد و تعدادی از بازیکنان بلاتکلیف باشند اصلاً خوب نیست و این نه تنها به سود والیبال نیست، بلکه به والیبال کشور ضربه وارد می‌کند.

ملی پوش والیبال در پایان تاکید کرد: اگر قرار است مسابقات با ۱۶ تیم آغاز شود حتماً باید تضمینی از تیم‌ها گرفته شود که تا پایان مسابقات ادامه خواهند داد و پول بازیکنان خود را نیز پرداخت می‌کنند، چرا که بازیکنان والیبال همیشه درگیر والیبال هستند و در واقع شغل آنها محسوب می‌شود. اینکه یک تیم فقط بخواهد بر سر زبان‌ها بیفتد و با وعده وعید پیش برود، کار خوبی نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=12587
  • منبع : خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.