• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

2
مدیرعامل آبفای استان اصفهان :

وظیفه روابط عمومی نهادینه کردن مدیریت مصرف آب در جامعه

  • کد خبر : 13657
  • 08 خرداد 1400 - 10:58
وظیفه روابط عمومی نهادینه کردن مدیریت مصرف آب در جامعه
ترویج مصرف بهینه آب در جامعه  مختص روز و هفته خاصی نیست بلکه باید در طول سال به شیو ه های گوناگون مردم را به این امر مهم ترغیب کرد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان، در نخستین  نشست رابطان و مسئولان روابط عمومی آبفای استان اصفهان در سال جاری، بر اهمیت نقش روابط عمومی در نهادینه کردن مدیریت مصرف آب در جامعه تاکید کرد.

هاشم امینی با بیان این که  در حدود یک دهه است که با بحران کم آبی در کشور مواجه هستیم اما هنوز فرهنگ مصرف بهینه آب در جامعه نهادینه نشده، تصریح کرد: باید همه قشرها در جامعه مراقب آب باشند که در این میان فعالان در عرصه روابط عمومی باید مبانی مراقبت از آب را به مردم آموزش دهند.

۱۶۳هزار مشترک خانگی کم مصرف استان اصفهان مشمول طرح “آب امید” می شوند

وی به نقش فضای مجازی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به  گستردگی شبکه های اجتماعی در جامعه باید از این ظرفیت در زمینه ارتقای سواد آبی مردم بهره مند شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به این که در چند سال اخیر در زمینه فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در جامعه اقدامات موثری انجام شده است، خاطر نشان ساخت: ترویج مصرف بهینه آب در جامعه  مختص روز و هفته خاصی نیست بلکه باید در طول سال به شیو ه های گوناگون مردم را به این امر مهم ترغیب کرد.

امینی استفاده از ظرفیت نخبگان را در ترویج مصرف بهینه آب بسیار حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: باید از ظرفیت ائمه جمعه، روحانیون، هنرمندان و دیگر نخبگان جامعه در ترویج مصرف بهینه آب استفاده کرد.

وی به تشکیل گروه مروجین مصرف آب از سوی دفتر روابط عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: به رغم شیوع ویروس کرونا باید مروجین، نقش نظارتی خود را به خوبی ایفا کنند تا از هدر رفت آب جلوگیری شود.

مدیرعامل آّبفای استان اصفهان افزود: امسال به دلیل کاهش بارش ها با تنش آبی مواجه هستیم که به منظور گذر از این بحران همه باید مدیریت مصرف آب را جدی بگیرند.

در پایان این نشست از مدیران حامی روابط عمومی، پیشکسوتان عرصه روابط عمومی  و روابط عمومی های برتر ادارات آبفای مناطق خودگردان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=13657
  • منبع : آبفای اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05اسفند
آبفا اصفهان: خطرات احتمالی ریزش فاضلاب ملک شهر برطرف شد
ادامه ریزش های سریالی فاضلاب اصفهان؛

آبفا اصفهان: خطرات احتمالی ریزش فاضلاب ملک شهر برطرف شد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.