• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سر تیتر اخبار

اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم

1
با حضور شهردار و استاندار اصفهان صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی رینگ چهارم در نیم رخ غربی حلقه حفاظتی / نیم رخ ترافیکی غرب اصفهان متحول میشود

  • کد خبر : 15640
  • 02 مرداد 1400 - 13:14
آغاز عملیات اجرایی رینگ چهارم در نیم رخ غربی حلقه حفاظتی / نیم رخ ترافیکی غرب اصفهان متحول میشود
کلنگ ادامه عملیات اجرایی رینگ چهارم در نیم رخ غربی حلقه حفاظتی با حضور شهردار اصفهان، امیر ارتش، استاندار اصفهان و امام جمعه سپاهان شهر به زمین زده شد.

به گزارش عصرتحلیل به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در آئین آغاز ادامه مسیر رینگ چهارم اصفهان و کلنگ زنی پیست دوچرخه سواری سپاهانشهر، با بیان اینکه شهرداری اصفهان با انجام اقدامات بزرگ‌ راه دور را نزدیک کرده است، اظهار کرد: پس از مترو مهم‌ترین پروژه‌ اثر گذار در حمل و نقل عمومی، رینگ چهارم است که سخت‌ترین بخش آن در قسمت جاده خاتون آباد و حد فاصل پل سردار شهید سلیمانی تا پل آفتاب با پیشرفت ۹۰ درصدی اجرایی شده است.

وی طول رینگ چهارم را ۷۸ کیلومتر ذکر کرد و افزود: ابتدای این رینگ با احداث مجموعه پل ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی در نقطه صفر در مجاورت کارخانه قند آغاز و تکمیل شده و منطبق بر خیابان شهید خاتون‌آبادی به سمت شمال امتداد یافته است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: رینگ چهارم در ادامه مسیر خود با گذر از بزرگراه شهید اردستانی (تقاطع غیر همسطح آفتاب) خیابان آیت‌الله غفاری و خیابان بعثت به شمال ورزشگاه نقش جهان در کیلومتر دو و بزرگراه معلم می‌رسد.

وی تاکید کرد: حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان پس از عبور از میدان استقلال منطبق بر خیابان لوله در غرب اصفهان در کیلومتر ۴ با خیابان آتشگاه ادامه یافته و به سمت جنوب اصفهان حرکت می‌کند.

نوروزی با بیان اینکه رینگ چهارم با گذر از اراضی درچه و اتوبان ذوب‌آهن پس از عبور از شهر ابریشم، در کیلومتر ۵۵ گذر جنوب و جنوب غربی از جنوب با سپاهان‌شهر منطبق می‌شود، افزود: حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان در ادامه مسیر خود با عبور از اراضی سیتی‌سنتر در کیلومتر ۶۳ کمربندی جنوب شرق و شرق اصفهان از جوار مرکز همایش‌های بین‌المللی، سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی، شهر رویاها و میدان مرکزی میوه و تره‌بار گذشته و در محل پروژه شهید سلیمانی یک حلقه کامل ترافیکی را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز کلنگ ادامه عملیات اجرایی رینگ چهارم در نیم رخ غربی حلقه حفاظتی با حضور امیر ارتش و استاندار اصفهان و امام جمعه سپاهان شهر به زمین زده شد، تصریح کرد: رینگ چهارم از چند شهر عبور می‌کند، شهرداری اصفهان با همکاری وزارت راه و شهرسازی “شرکت پروژه” را برای رینگ چهارم راه اندازی کرده که این شرکت متولی حلقه حفاظتی خواهد بود.

شهردار اصفهان با قدردانی از همکاری ارتش در اجرای پروژه‌های شهری از جمله خیابان کمکی ارتش و رینگ چهارم در نیم رخ غربی آن گفت: امروز کلنگ احداث پیست دوچرخه سواری در سپاهان شهر به زمین زده شد؛ پیست دوچرخه سواری نیز در منتهی الیه عرض شمالی لاین دوم جاده رینگ چهارم ایجاد می‌شود و مسیر برای احداث این بخش از رینگ در توافق با ارتش آزادسازی خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر توانمندی‌های ارتش، گفت: با توجه به این توانمندی ها مجری احداث پیست دوچرخه سواری ارتش است.

نوروزی اظهار امیدواری کرد: کلنگ زنی ادامه رینگ چهارم و پیست دوچرخه سواری آغاز مبارکی در راستای تحقق اهداف و مسیر ۷۷۷ کیلومتری دوچرخه سواری شهر باشد.

*با تکمیل رینگ چهارم ترافیک مقابل صفه رفع می شود

استاندار اصفهان نیز در آئین آغاز ادامه مسیر رینگ چهارم اصفهان و کلنگ‌زنی پیست دوچرخه سواری سپاهانشهر اظهار کرد: در جوامع صنعتی و پیشرفته تحرک و ورزش مورد توجه قرار گرفته است اما در جامعه ما به این موضوع مهم اهمیت زیادی داده نمی‌شود و این در حالی است که درصد زیادی از بیماری‌ها به دلیل کم‌تحرکی و حتی بی‌تحرکی است.

عباس رضایی با بیان اینکه ورزش همچون بعضی موارد دیگر در جامعه غریب است، تأکید کرد: باید در مقام عمل و اجرا این غربت را رفع کرد و طرح‌های نو برای توسعه ورزش داشته باشیم.

رضایی با قدردانی از همکاری ارتش در اجرای پروژه‌های عمرانی، گفت: ایجاد پیست دوچرخه سواری گام مثبت و مؤثری است، البته برای توسعه ورزش نباید تنها به این اقدامات بسنده کرد.

وی با اشاره به احداث رینگ چهارم در اصفهان گفت: در این دوره مدیریت شهری، شهرداری اقدامات خوبی در اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک عمرانی از جمله رینگ چهارم انجام داد که امیدواریم در دوره‌های بعد نیز این روال ادامه پیدا کند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: با تکمیل رینگ چهارم ترافیک شهر به ویژه در مسیر مقابل صفه رفع خواهد شد البته باید تفکر توسعه ورزش را نیز داشته باشیم و امیدواریم این فعالیت‌ها در سایر نقاط استان نیز ادامه پیدا کند.

*همکاری ارتش با شهرداری در اجرای پروژه‌های مختلف

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات احداث ادامه رینگ چهارم و پیست دوچرخه‌سواری سپاهانشهر ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید قربان، رینگ چهارم را از جمله پروژه‌هایی ذکر کرد که ارتش در ساخت آن با شهرداری همکاری دارد و تاکید کرد: علاوه بر این اقدامات، ارتش در زمینه ورزش نیز ورود کرده و با همکاری شهرداری پیست دوچرخه سواری را در کنار ادامه مسیر رینگ چهارم در محدوده سپاهان شهر احداث می‌کند.

امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز با تاکید بر اینکه پتانسیل مهندسی ارتش بسیار بالا است، افزود: در سطح شهر با شهرداری در اجرای پروژه‌هایی همچون خیابان کمکی ارتش تا خیابان جانبازان مشارکت می‌کنیم و البته اجرای این پروژه بار ترافیکی سه راه حکیم نظامی را کاهش خواهد داد.

وی تاکید کرد: خیابان کمکی خیابان ارتش در روان سازی ترافیک مؤثر بوده و موجب توسعه خدمات حمل و نقل عمومی می‌شود.

امیر سرتیپ دوم آذرافروز گفت: پروژه ادامه خیابان توحید به سمت صفه را نیز ارتش اجرایی می‌کند.

*ادامه رینگ چهارم و پیست دوچرخه سواری آغازی بر اجرای پروژه های بزرگتر

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ملکیان امام جمعه سپاهان شهر نیز  در این آئین ضمن تبریک روز عید سعید قربان، این روز را یکی از اعیاد مهم مسلمانان ذکر کرد و با اشاره به آغاز ادامه رینگ چهارم در غرب و پیست دوچرخه‌سواری از محدوده سپاهان شهر، گفت: کلنگ زنی این پروژه‌ها در روز عید سعید قربان اقدامی بسیار ارزشمند است که امیدواریم آغاز حرکت جدید برای پروژه‌های بزرگ‌تر جهت استفاده مردم باشد.

امام جمعه سپاهان شهر ادامه داد: پیست دوچرخه سواری محلی برای تردد افرادی می‌شود که از مسیر ۱۵۰ کیلومتری دوچرخه ایجاد شده در شهر رکاب می‌زنند و می‌توانند در آینده از این مسیر نیز استفاده کنند.

گفتنی است همچنین امروز، پیست دوچرخه سواری حرفه‌ای در سپاهان شهر راستای تحقق اهداف مدیریت شهری و مسیر ۷۷۷ کیلومتری دوچرخه سواری شهر کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=15640
  • منبع : شهرداری اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.