• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024

سر تیتر اخبار

اسکن مغزی بیش از ۸۰۰ نفر برای بررسی افسردگی و اضطراب برترین کشور دنیا در زمینه تراکنش های مالی هستیم ضرورت استفاده از سامانه های هوشمند در پلیس راهور فصل ۵ مستند بزرگراه همت از شبکه افق پخش خواهد شد بهار سند تحول بنیادین در دولت سیزدهم رقم خورد اجرای شجاعانه عدالت از مهمترین وظیفه دستگاه قضا لیگ نخبگان آسیا برگزار می‌شود ثبت روز محیط بان به تصویب رسید ادامه عملیات جستجو برای محبوسان در معدن استان مرکزی آغاز تعطیلات تابستانی شورای اسلامی شهر تهران از ۲۹ خردادماه انتقال آب از عمان تا سرمایه‌گذاری در اکتشاف و توسعه میادین گازی اقتصاد غیر نفتی در فولاد مبارکه بروز پیدا کرده است هدیه توانیر به کشاورزان اجاره ۲۰ میلیارد تومانی خانه هایی در تهران؟! آسیب‌ها و مشکلات در خصوص بازی همستر کامبت شناسه انتخاباتی نامزدها اعلام شد بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی جهان معادل ۵ نیروگاه اتمی بوشهر کار می‌کند اعلام اسامی مورد تائید صلاحیت چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همستر کامبت  «Hamster Kombat» چیست و چه کاربردی دارد؟! قاتل پیش از فرار از کشور دستگیر شد

1
تلگرام و چالشی دیگر؛

همستر کامبت  «Hamster Kombat» چیست و چه کاربردی دارد؟!

  • کد خبر : 23042
  • 19 خرداد 1403 - 19:28
همستر کامبت  «Hamster Kombat» چیست و چه کاربردی دارد؟!

همستر کامبت (Hamster Kombat) ستاره‌ای نوظهور در دنیای بازی‌های کریپتویی تلگرامی است که کاربران می‌توانند با فعالیت در آن، سکه‌های مجازی به‌دست آورند.

به گزارش عصر تحلیل، بازی کریپتویی همستر کامبت (Hamster Kombat) در تلگرام اخیراً محبوبیت فراوانی به‌دست آورده است. این بازی به کاربران اجازه می‌دهد فقط با ضربه‌زدن روی نمایشگر دستگاه خود، سکه‌ی مجازی کسب کنند. با‌توجه‌به موفقیت و رشد چشم‌گیر برخی بازی‌های تلگرامی مرتبط با رمزارزها ازجمله نات کوین، شاهد موجی از بازی‌های مشابه هستیم که هرکدام وعده‌ی ایردراپ‌های احتمالی به کاربران می‌دهند.

در بخش Mine در بازی همستر کامبت قسمتی با نام Daily combo هست که جای خالی سه کارت را دارد. هر روز سه کارت منتخب از میان کارت‌های ویژه این بازی برای این قسمت انتخاب می‌شود و بازیکنان باید بتوانند آن‌ها را پیدا کنند. جایزه پیداکردن کارت‌های دیلی کمبو ۵,۰۰۰,۰۰۰ سکه است.

پس از موفقیت چشمگیر و جنجال‌های فراوان پیرامون عرضه نات کوین (NOT)، موج جدیدی از بازی‌های سبک «Tap to Earn» یا همان کسب درآمد از ضربه‌زدن با الهام از این پروژه پدیدار شدند. همستر کامبت (Hamster Kombat) یک بازی تلگرامی پرطرفدار از این نوع است که به‌تازگی توجه میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کرده است.

همستر کامبت چیست؟

در دنیای پرهیاهوی بازی‌های کریپتویی، همستر کامبات در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد. این پروژه توجهات زیادی را در جامعه‌ی ارز دیجیتال به‌ خود جلب کرد و پس‌ از ۱۱ روز از راه‌اندازی اولیه به رکورد قابل‌ توجه یک میلیون کاربر رسید که تعداد آن‌ها هر روز بیشتر می‌شود. Hamster Kombat طبق ادعای سازندگانش تاکنون بیش‌ از ۶۰ میلیون کاربر و ۲۴ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

همستر کمبات یک بازی تلگرامی است که کاربر در آن می‌تواند فقط با ضربه‌زدن ساده روی نمایشگر گوشی خود، سکه‌های مجازی کسب کند؛ سکه‌هایی که احتمال تبدیل به ایردراپ و در نهایت تبدیل به پول واقعی را دارند. البته قیمت همستر کامبت تا زمانی‌ که این پروژه در صرافی‌ها لیست نشود، مشخص نخواهد بود.

هرچند درحال‌حاضر همستر کامبت فقط یک بازی است، احتمال ایردراپ آن وجود دارد. این یعنی احتمال دارد افرادی که سکه‌های داخل بازی را جمع‌آوری می‌کنند، در طول TGE (رویداد ایجاد توکن) واجد شرایط ایردراپ شوند. به‌ بیان دیگر در صورت لیست‌شدن پروژه در صرافی‌ها، قیمت ارز همستر با هر نرخی که سازندگان آن مناسب بدانند، تعیین خواهد شد و در آن‌صورت امکان فروش سکه‌ها و تبدیل آن‌ها به پول واقعی فراهم خواهد شد.

نکته‌ی مهم دیگر اینکه طبق اعلام توسعه‌دهندگان Hamster Kombat، توکن این پروژه بر بستر بلاک چین TON ایجاد خواهد شد.

به گزارش ارز دیجیتال، در این بازی، با ضربه زدن روی یک همستر امتیاز کسب می‌کنید. در این مقاله، می‌خواهیم نگاهی دقیق‌تر به جزئیات مختلف بازی همستر کامبت، آموزش این بازی، روش افزایش درآمد و ایردراپ آن داشته باشیم.

در بخش Mine در بازی همستر کامبت قسمتی با نام Daily combo هست که جای خالی سه کارت را دارد. هر روز سه کارت منتخب از میان کارت‌های ویژه این بازی برای این قسمت انتخاب می‌شود و بازیکنان باید بتوانند آن‌ها را پیدا کنند. جایزه پیداکردن کارت‌های دیلی کمبو ۵,۰۰۰,۰۰۰ سکه است.

ارزدیجیتال هر روز این کارت‌ها را در این قسمت معرفی می‌کند تا خوانندگان بتوانند به‌سرعت ۵میلیون سکه خود را برنده شوند.

بازی همستر کامبت هر روز یک کد مورس مخفی در بازی قرار می‌دهد که بازیکنان باید با تغییر روش ضربه‌زدن روی همستر این کد مورس را ارسال کنند و ۱,۰۰۰,۰۰۰ سکه هدیه بگیرند.

روش ارسال کد مورس مخفی به این شکل است که در صفحه اول بازی (صفحه Exchange) سه بار روی دکمه Earn per tap در بالا سمت چپ صفحه ضربه می‌زنید تا دکمه همستر به رنگ قرمز درآید. بعد کد مورس آن روز را با ضربه‌زدن وارد می‌کنید؛ به این ترتیب که برای نقطه یک ضربه کوتاه می‌زنید و برای خط تیره انگشت خود را به‌مدت طولانی‌تری روی همستر نگه می‌دارید.

آموزش بازی Hamster Kombat

برخلاف بازی نات کوین، در همستر کامبت فقط با ضربه‌زدن و انجام تسک‌های روزانه درآمد کسب نمی‌کنید. همان‌طور که پیش‌تر، گفتیم در این بازی شما به‌عنوان مدیرعامل یک صرافی ارز دیجیتال فعالیت می‌کنید و درآمد ساعتی (Profit per hour) از آن دارید. هرچه صرافی را بیشتر توسعه دهید، درآمد سراعتی شما هم بیشتر می‌شود.

نکته مهمی که درباره درآمد ساعتی باید بدانید، این است که این درآمد فقط برای سه ساعت فعال است و پس از آن غیرفعال می‌شود تا زمانی که باز هم وارد بازی شوید. شما باید حداقل هر سه ساعت یک بار وارد بازی شوید تا درآمد ساعتی برای سه ساعت دیگر فعال بماند.

عضویت در بازی همستر کامبت

عضویت و شروع بازی بسیار آسان است. فقط کافی است ربات بازی را در برنامه تلگرام گوشی خود باز کنید. توجه کنید که این بازی در تلگرام دسکتاپ قابل‌اجرا نیست و فقط روی تلگرام گوشی باز می‌شود. برای شروع بازی همستر کامبت، در گوشی خود روی لینک مربوط به بازی کلیک کنید تا وارد شوید:

راهنمای گام به گام بازی همستر کامبت

اولین و ساده‌ترین روش برای دریافت توکن در بازی همستر کامبت ضربه‌زدن روی همستر ظاهرشده در صفحه گوشی است. در ابتدا، هر ضربه که روی همستر بزنید یک سکه از نوار انرژی پایین کم و به موجودی شما اضافه می‌شود. وقتی نوار انرژی خالی شد، باید مدتی صبر کنید تا پر شود و دوباره بتوانید سکه بگیرید.

Boost کردن و افزایش درآمد همستر کامبت

در قسمت پایین صفحه اول بازی، دکمه Boost را می‌بینید که می‌توانید از طریق آن درآمد سکه‌ای خود را افزایش دهید. با کلیک روی Full energy می‌توانید هر روز ۶ بار نوار انرژی را پر کنید. هر بار که از این قابلیت استفاده می‌کنید، تا یک ساعت غیر فعال می‌شود. قسمت Turbo که برای افزایش تعداد سکه‌های دریافتی در هر ضربه است، هنوز فعال نیست. این دو گزینه تقویت‌کننده‌های رایگان بازی هستند.

بازی همستر کامبت، مانند بازی نات کوین، تقویت‌کننده‌های پولی هم دارد که برای استفاده از آن‌ها باید از سکه‌های خود خرج کنید. با هر بار افزایش سطح Multitap، تعداد سکه‌های دریافتی شما در هر ضربه یک عدد اضافه می‌شود. همچنین، افزایش سطح Energy limit مقدار سکه‌های موجود در نوار انرژی را زیاد می‌کند.

بخش‌های مختلف بازی همستر کامبت

بازی Hamster Kombat از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

بخش Exchange

در این بخش، شما می‌توانید با انتخاب یک صرافی نقش مدیرعامل آن را بر عهده بگیرید. پس از انتخاب صرافی، می‌توانید از بخش Mine صرافی خود را توسعه بدهید و درآمد روزانه از آن داشته باشید.

بخش Mine

در این بخش، صرافی خود را در ابعاد مختلف توسعه می‌دهید. توسعه صرافی چهار قسمت دارد: قسمت Markets برای قابلیت‌های صرافی مانند تنوع ارزها و انواع ترید است؛ بخش PR&Team که مربوط به شبکه‌های اجتماعی، اینفلوئنسرها و رویدادهای مختلف کریپتویی است؛ بخش Legal که مربوط به مسائل حقوقی و دریافت مجوز از کشورهای مختلف است؛ و در نهایت بخش Specials که کارت‌های ویژه در آن است.

با خرید کارت‌های هر قسمت از طریق پرداخت توکن‌های درون بازی، می‌توانید درآمد ساعتی خود را افزایش دهید. میزان سکه دریافتی از این کارت‌ها در بخش Profit per hour نشان داده می‌شود.

دعوت از دوستان و ریفرال

با دعوت دوستان خود به همستر کامبت، می‌توانید توکن‌های بیشتری کسب کنید. کافی است در صفحه اصلی بازی، وارد بخش Friends شوید، کد ریفرال اختصاصی خود را کپی و برای دوستانتان ارسال کنید. برای هر دعوت موفق عادی ۵۰۰۰ سکه و برای دعوت از کسانی که اکانت پرمیوم تلگرام دارند ۲۵۰۰۰ سکه دریافت می‌کنید.

بخش Earn

در این بخش، با انجام تسک‌هایی که هر روز اضافه می‌شوند، مانند دنبال کردن کانال تلگرام و حساب توییتر همستر کامبت، می‌توانید توکن‌های اضافی دریافت کنید. علاوه بر این، همستر کامبت در قسمت Daily reward هدایای روزانه در نظر می‌گیرد که بازیکنان باید هر روز آن را چک کنند و هدیه خود را دریافت کنند. اگر این هدیه را نگیرید، از بین می‌رود و روز بعد نمی‌توانید هدیه روز قبل را برداشت کنید.

نقشه راه و چشم‌انداز همستر کامبت

طبق نقشه راه ارائه شده، همستر کمبات در ابتدا به‌عنوان یک بازی ساده عرضه شد و به‌تدریج به‌روزرسانی‌هایی را دریافت کرد. در آینده، برنامه‌هایی نظیر ایردراپ توکن، ایجاد تیم‌های درون بازی، برگزاری رویدادها و رقابت‌های یک‌به‌یک در دستور کار قرار دارد.

ایردراپ همستر کامبت

برنامه ایردراپ همستر کامبت شامل چهار مرحله است: مذاکره با صرافی‌ها، همکاری با مارکت میکرها، انجام همکاری‌های کلیدی با سایر مجموعه‌ها و تهیه لیستی از تسک‌ها برای شرکت در ایردراپ. سه مرحله نخست به اتمام رسیده و تنها مرحله نهایی یعنی تهیه لیست تسک‌ها باقی مانده است. انتظار می‌رود به‌زودی ایردراپ همستر کمبات برگزار شود.

اگرچه تاریخ دقیق ایردراپ همستر کامبت هنوز اعلام نشده است، اما به‌نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد این رویداد باشیم. جزئیاتی مانند نحوه توزیع توکن، قیمت هر واحد و شیوه برداشت و فروش آن نیز هنوز مشخص نیست.

سؤالات متداول

ارز همستر کامبت چیست؟

توکن همستر کمبات هنوز منتشر نشده است و این بازی در فاز اولیه است. نام نهایی توکن آن پس از انتشار در بلاک چین تون مشخص می‌شود، اما به احتمال زیاد همان همستر (Hamster) باشد.

قیمت ارز همستر کمبات چقدر است؟

بازی همستر کمبات هنوز در فاز اولیه است و انتشار توکن آن انجام نشده است. سکه‌های این بازی هنوز هیچ قیمتی ندارند، اما پس از انتشار در بلاک چین تون قیمت آن در بازار مشخص می‌شود.

آیا همستر کامبت در آیفون هم قابل اجرا است؟

بله، بازی همستر کامبت یک مینی اپلیکیشن تلگرامی است و در بستر وب تلگرام اجرا می‌شود. هر گوشی، از جمله آیفون، که امکان اجرای تلگرام را داشته باشد، بازی همستر کمبات را هم می‌تواند اجرا کند.

معایب بازی همستز از نگاه متخصص پزشکی

دکتر محمد تقی حلی‌ساز متخصص طب فیزیکی و توانبخشی به تابناک می‌گوید:« به طور کلی فعالیت‌های موبایلی با توجه به ذات تلفن همراه در دراز مدت برای بدن اگر نگوییم مضرر است لااقل مفید نیست.

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی می‌افزاید: با توجه به نزدیک بودن دکمه‌ها و کوچک بودن صفحه شما اگر بهترین کار‌ها را هم با آن انجام دهید در دراز مدت آسیب جدی به بدن شما می‌رساند.

حلی‌ساز با انتقاد به برخی که استفاده از «همستر» را ساده و بی ضرر می‌دانند؛ ادامه می‌دهد: قانونی در علم پزشکی وجود دارد به عنوان صدمات کوچک، ولی تکرار شونده، به عنوان مثال بافتن بافتنی، فعالیتی نیست که در کوتاه مدت به بدن آسیب بزند، اما در بلند مدت می‌تواند عوارضی برای بدن داشته باشد، به عبارت دیگر فعالیت‌های سبک مانند استفاده از گوشی و ضربه زدن به تلفن نمایشگر در کوتاه مدت آسیبی ندارد، اما بعد از مدتی عوارض آن بروز پیدا می‌کند.

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی عنوان می‌کند: فعالیت‌های سبک اگر تکرار شونده و در دوران‌های طولانی ادامه پیدا کنند قطعا صدمات جبران ناپذیری را به بدن می‌زنند.

همستر دشمن شماره یک گردن، شانه و آرنج!

حلی ساز هشدار می‌دهد افرادی که بیش از حد درگیر استفاده از تلفن همراه و این بازی شوند، در مرحله اول دچار آسیب در بخش‌های گردن، شانه، آرنج و دست‌ها می‌شوند و اگر این موضوع به صورت طولانی ادامه پیدا کند کمر و بخش‌های دیگر بدن نیز دچار عوارض‌های شدید خواهد شد.

او در خاتمه البته بر این نکته هم تاکید کرد که استفاده ده الی بیست دقیقه‌ای از تلفن همراه یا انجام این بازی مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

گفتنی است تا این لحظه هنوز هیچ مقام مسئولی به طور رسمی درباره این بازی اظهارنظر نکرده و در سکوت خبری روز به روز بر تعداد کاربران این بازی افزوده می‌شود. به همین منظور «پایگاه خبری عصر تحلیل» نمی تواند سلامت این برنامه اینترنتی را تائید کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=23042

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.