• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

سر تیتر اخبار

آقای رئیس جمهور،راهی سخت پیش رو دارید مردم را نا امید نکنید مسعود پزشکیان، منتخب مردم را بیشتر بشناسید دکتر «مسعود پزشکیان» نهمین رئیس جمهور ایران شد / سعید جلیلی با اختلاف از رقابت حذف شد واریز علی‌الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان رهبر انقلاب: دور دوم انتخابات به مراتب مهم تر است آقای جلیلی! اقتصاد ایران با صادرات گوجه راه نمی‌افتد / نفت با ۳۰ درصد تخفیف فروش رفت جلیلی با مذاکرات محرمانه ما با امریکا مخالفت می‌کرد/ جلیلی حتی پس از مجوز رهبری می‌گفت نظر آقا این نیست هر قسط وام ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ سبقت پزشکیان از جلیلی پس از پایان مناظره‌ها / آخرین نتایج نظرسنجی‌ها در فضای مجازی + نمودار پزشکیان صدر نشین انتخابات ریاست جمهوری/ چه کسانی به مرحله دوم انتخابات می روند؟! + جزئیات مرحله دوم روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها، روز نشاط و شادی است / دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی متوقف به حضور مردم است فولاد مبارکه الگوی سایر صنایع بزرگ کشور در حوزه فناوری و نوآوری/ ضرورت مراقبت از پرچم‌داری فولادمبارکه در این حوزه اسکن مغزی بیش از ۸۰۰ نفر برای بررسی افسردگی و اضطراب برترین کشور دنیا در زمینه تراکنش های مالی هستیم ضرورت استفاده از سامانه های هوشمند در پلیس راهور فصل ۵ مستند بزرگراه همت از شبکه افق پخش خواهد شد بهار سند تحول بنیادین در دولت سیزدهم رقم خورد اجرای شجاعانه عدالت از مهمترین وظیفه دستگاه قضا لیگ نخبگان آسیا برگزار می‌شود ثبت روز محیط بان به تصویب رسید

2
سازمان تامین اجتماعی خبرداد:

واریز علی‌الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان

  • کد خبر : 23190
  • 13 تیر 1403 - 20:30
واریز علی‌الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از پرداخت مبلغ ۳ میلیون تومان بابت علی‌الحساب متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان برای ماه‌های فروردین تا خرداد خبر داد.

به گزارش عصر تحلیل، موسوی با اشاره به رویکرد دولت مردمی سیزدهم و شهید جمهور در مورد ارتقای معیشت اقشار بازنشسته و مستمری‌بگیر گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم دولت مردمی سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور شهیدمان حضرت آیت‌الله رئیسی، توجه به معیشت و زندگی بازنشستگان و مستمری‌بگیران بود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در استمرار این نگاه، دولت محترم براساس مصوبه‌ای که در هفته گذشته به موجب قانون بودجه داشت؛ به همه صندوق‌های بازنشستگی ابلاغ کرد که سه میلون تومان بابت متناسب‌سازی فروردین تا خرداد به‌صورت علی‌الحساب برای متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان عزیز؛ واریز کنند. ما هم اعلام کرده بودیم که در تلاش هستیم به محض تأمین منابع که رقمی بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان را شامل می‌شود؛ این مبلغ علی‌الحساب را پرداخت ‌کنیم. به لطف خداوند متعال و با همکاری سازمان برنامه و نظام پولی و بانکی کشور و عزیزانی که در سازمان تلاش کردند، این منابع تأمین شده و طی ساعات آینده مبلغ سه میلیون تومان به همه حساب مستمری‌بگیران و بازنشستگان عزیز سازمان تأمین‌اجتماعی واریز می‌شود.

وی افزود: بعد از این ما در تعامل با بازنشستگان و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی، احکام و شرایطی را که به موجب قانون بایستی تطبیق و اجرا کنیم، جمع‌بندی خواهیم کرد.

وی افزود: این واریز برای همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواهد بود و با هماهنگی فنی با بانک، همین امروز به صورت کامل به حساب همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی واریز می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=23190

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.