• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

4
شرکت گاز استان اصفهان انجام داد:

واگذاری ۳۸۷ انشعاب رایگان درسال جاری

  • کد خبر : 8475
  • 23 آذر 1399 - 11:02
واگذاری ۳۸۷ انشعاب رایگان درسال جاری
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از واگذاری تعداد 387 انشعاب گاز رایگان به ایثارگان و جانبازان سرافراز، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی در سطح استان از ابتدای سال تا کنون خبرداد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، مصطفی علوی، گفت: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت، تعداد ۳۸۷ انشعاب گاز درسال جاری، به جانبازان، مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی،  مساجد و اماکن مذهبی واگذار شده است.

وی، ، ادامه داد: امسال، تعداد ۱۹۵ انشعاب رایگان گاز طبیعی به خانواده های شهداء، اسراء، مفقودالاثرها و جانبازان بالای ۲۵درصد با هزینه ی بخشودگی ۴۳۰میلیون ریال تخصیص داده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود افزود: مددجویان تحت پوشش در صورتیکه تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده اند، می توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به این شرکت در زمان اشتراک پذیری، از این امتیاز استفاده کنند.

مهندس علوی، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶۶مددجوی کمیته امداد و۷۵ مددجوی بهزیستی در سطح استان از معافیت هزینه انشعاب برخوردار شدند که هزینه این انشعابات بیش از ۲۹۷ میلیون ریال شده است.

وی، افزود: همچنین در راستای این طرح بخشودگی؛ امکان برخورداری تعداد قابل توجهی مشترک مانند مساجد حسینیه ها، اماکن مذهبی و مدارس خیر ساز با هزینه ی بیش از ۱۰۳ میلیون ریال از گازطبیعی در این استان فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پایان برمصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید کرد و گفت: رعایت الگوی مصرف تاثیر بسزایی بر استمرار خدمات این شرکت و حفظ منابع ملی کشور خواهد داشت.

مهندس علوی با بیان اینکه این شرکت انتظار دارد مصرف کنندگان گاز طبیعی، شرکت گاز را متعلق به خود دانسته و بعنوان عضوی از اعضای خانواده بزرگ صنعت گاز همکاری لازم را در زمینه های مختلف از جمله؛حفظ تجهیزات، کنتور و رگولاتور و نیز مصرف بهینه و منطقی گاز نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8475
  • منبع : شرکت گاز استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.