• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

سر تیتر اخبار

اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم

4

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز ارتش

  • کد خبر : 12133
  • 29 فروردین 1400 - 14:20
پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز ارتش
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، در پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش را به ملت ایران، فرماندهان و تمامی کارکنان ارتش دلیر جمهوری اسلامی ایران در استان اصفهان تبریک گفت.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان، فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به سرتیپ دوم ستاد محسن آذرافروز ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.

کریم زارع در سخنانی با یادآوری فرمایش امام راحل که ارتش ایران را ارتشی انقلابی و مردمی معرفی فرموده‌اند، تاکید کرد: کمک های مومنانه و همراهی و همنوایی در زمینه کمک به رفع محرومیت و رسیدگی به امور نیازمندان واقعی جامعه، یکی از نمونه های بارز کارهای خداپسندانه ای است که نیروهای نظامی و ارتش در این ایام کرونایی انجام می دهند.

کمیته امداد استان اصفهان، فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به خانواده‌ گرانقدر شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ارتشی و تمام دلاورمردان حماسه ساز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه فرماندهان و پرسنل فداکار و جان برکف اصفهان تبریک و تهنیت می‌گویم و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تحت هدایت های ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّظلّه العالی) از درگاه خداوند رحمان مسالت می دارم.

متن پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت روز ارتش به شرح زیر است:

« ۲۹ فروردین، مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های دلاور مردان نیروی زمینی ارتش است. دلاورانی که مراتب قدرت، عزت و شجاعت آنها تا زمین و زمان باقی است در برگهای زرین تاریخ خواهد درخشید.

و چه نیکو فرمودند امام راحل(ره) که «ارتش ما همان ارتشی است که در اوج تصمیم جاودانه خود، حصار تعبد طاغوت را شکست» و در روند همین بالندگی ها و جوشش نبوغ این لشکر الهی است که مقام معظم رهبری نیز آن را یک ارتش«کارآمدی» می دانند که توانسته است تجربه های با ارزشی را در میدانهای جنگ نشان بدهد و برای خود افتخار کسب کند.

این روز پر عزت را که یاد آور حماسه ها و دلیر مردی های سربازان جان برکف ارتش اسلام در مقابله با طاغوتیان زمان و متجاوزان زیاده طلب است به جنابعالی و همه سربازان شجاع اسلام که همگی پرچمدار لشکر امام زمان(عج) و میراث دار خون شهیدانید از صمیم قلب تبریک عرض می کنم و امیدوارم بیرقی را که امروز بنام الله و به حرمت خون شهیدان بر تارک میهن اسلامی مان برافراشته اید، با همان اقتدار و افتخار به دستان مبارک بقیه ا… الاعظم بسپارید.»

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=12133
  • منبع : کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.