• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

3
آیلین ملکیان:

از جلفای نصف جهان به افتخارات بزرگی رسیدم

  • کد خبر : 14100
  • 19 خرداد 1400 - 13:23
از جلفای نصف جهان به افتخارات بزرگی رسیدم
شهرداری اصفهان زمینه پیشرفت ورزشی کودکان و نوجوانان را فراهم کرد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، آیلین ملکیان پیشکسوت بسکتبال زنان ایران و بانویی که ورزشگاهی به نام او در منطقه پنج شهرداری افتتاح شد، گفت: از اینکه ورزشگاهی برای کودکان و نوجوانان منطقه پنج که عاشق ورزش هستند و می‌ خواهند پیشرفت کنند احداث شد، بسیار خرسندم.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، خانم آیلین ملکیان در مراسم تقدیر و در حاشیه افتتاح پروژه ‌های منطقه پنج، اظهار کرد: خدای بزرگ را سپاسگزارم که به من سلامتی و عشق و مهر به خدای متعال داد.

وی خطاب به مردم ایران و دختران و بانوان شهر اصفهان، گفت: من از جلفای نصف جهان و از خطه بسکتبال خیز ایران، در میان خیل مهر و صفای مردمانش، آموزه های آموزگاران و مربیان بزرگ به افتخارات زیادی رسیدم که همه را مدیون لطف و کرم بی انتهای خدا، حمایت ها و تشویق های پدر و مادر، همسر، معلمان و اساتید گرامی شهر و کشور می دانم.

ملکیان افزود: با شادمانی بر خود وظیفه می دانم از این همه مهر و حمایت و قدرشناسی انگیزه بخش مدیران ارشد و مسئولان شهرداری اصفهان از جمله دکتر نوروزی، شهردار اصفهان و معاونان و سایر مدیران شهری و نیز اسقف اعظم، شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان که من را شایسته این اقدام به یاد ماندنی دانستند، قدردانی کنم.

این پیشکسوت بسکتبال زنان که عنوان بهترین بازیکن و پس از آن بهترین مربی را در کارنامه خود دارد، تاکید کرد: اعضای شورای شهر با دیدن رزومه من این افتخار را نصیبم کردند که ورزشگاهی را به نام من نامگذاری کنند.

وی افزود: از ۱۵ سالگی روی زمین آسفالت بازی می کردم و از اینکه ورزشگاهی برای نوجوانان و جوانان این منطقه که عاشق ورزش هستند و می‌ خواهند پیشرفت کنند احداث شد، بسیار خرسندم و اهتمام شهرداری اصفهان و شورای اسلامی شهر نسبت به زنان ورزشکار ستودنی است.

گفتنی است بهره برداری از پروژه های عمرانی خدماتی منطقه ۵ شهرداری اصفهان با حضور شهردار اصفهان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، مدیران شهرداری و جمعی از اهالی منطقه ۵ شهرداری اصفهان برگزار شد.

مجموعه ورزشی آیلین ملکیان (مادر و کودک) یکی از پروژه‌ های بهره‌ برداری شده در این برنامه بود، این مجموعه در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع با زیر بنای دو هزار و ۱۰۰ متر مربع بنا شده که هزینه اجرایی آن ۳۵ میلیارد ریال و هزینه آزاد سازی آن ۶۰ میلیارد ریال بوده است.

این مجموعه شامل دو سالن بدنسازی و یک سالن اصلی با مساحت ۵۰۰ متر مربع و پارکینگی با ظرفیت ۳۰ خودرو است؛ همچنین در خصوص سهولت دسترسی شهروندان راهروی ضلع شرقی این مجموعه همزمان با ساخت پروژه به صورت معماری سنتی بازسازی شده است.

آیلین ملکیان از اقلیت های مذهبی محله جلفای اصفهان، بازیکن و سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، علاقه به ورزش را از کودکی و با تشویق خانواده دنبال کرد. سالها در رشته های دوومیدانی، والیبال و بسکتبال فعالیت داشت و به عضویت تیم های مختلف در این رشته ها درآمد اما در نهایت بسکتبال را به عنوان رشته اصلی خود برگزید و در این رشته تا آنجا پیشرفت کرد که مدرک بین المللی مربیگری FIBA را اخذ کرد و همچنین در سال ۱۳۵۱ به عنوان بهترین بازیکن ایران از طرف فدراسیون بسکتبال شناخته شد.

حضور او به عنوان یکی از اعضای حمل کننده مشعل المپیک آسیایی دوحه قطر در سال ۲۰۰۶به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران، موید تمامی افتخارآفرینی او برای ایران است.

با اینهمه وی بالاترین و بهترین افتخار زندگی ورزشی خود را نامگذاری مجموعه ورزشی بانوان در منطقه ۵ شهرداری اصفهان از طرف شورای نامگذاری مدیریت شهری دوره پنجم در اصفهان به نام آیلین ملکیان می داند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14100
  • منبع : شهرداری اصفهان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.