• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

سر تیتر اخبار

در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده

3

پینگی، نخستین صرافی حضوری ارز دیجیتال کشور در اصفهان

  • کد خبر : 18690
  • 09 تیر 1401 - 12:49
پینگی، نخستین صرافی حضوری ارز دیجیتال کشور در اصفهان
مدیر محصول و مارکتینگ صرافی پینگی گفت: نخستین صرافی حضوری ارز دیجیتال کشور در اصفهان با قابلیت معامله بیش از 200 ارز دیجیتال حدود یکسال است که فعالیت می کند.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، دیبا جمشیدیان در ارتباط با صرافی ارز دیجیتال پینگی اظهار کرد: استفاده از فول نودهای اختصاصی شبکه رمز ارزهای مختلف هزینه انتقال در کمترین مقدار و مدیریت نقل و انتقالات در سریعترین زمان بدون اینکه وابستگی به سرویس های خارجی داشته باشد، انجام می شود.

وی با اشاره به قابلیت ارائه سرویس صرافی با کیف پول اختصاصی گفت: در صورت استفاده از بخش صرافی پینگی مجبور به انتقال ارز پس از خرید نخواهید بود، در نتیجه کارمزد شبکه برای هر بار خرید و فروش به شما تحمیل نمی شود.

مدیر محصول و مارکتینگ صرافی پینگی به سرویس بازار ساز خودکار یا (AMM) اشاره کرد و ادامه داد: در این سرویس با ایده گرفتن از صرافی های غیر متمرکز جهت رفع مشکل حجم معاملات؛ فضایی را تحت‌عنوان استخر نقدینگی در صرافی پینگی ایجاد کره اند.

وی اعلام کرد: هر استخر نقدینگی، با واریز مقدار معادلی از جفت‌ارز معاملاتی راه‌اندازی می‌شود حال برای انجام یک مبادله، چنانچه یکی از طرفین خریدار و یا فروشنده نباشند افراد با بازار ساز خوکار وارد معامله میشوند و در ازای پرداخت یکی از توکن‌ها یا (یک نوع دارایی دیجیتال است که قابلیت انتقال به دیگران و ذخیره ارزش در خود را دارد) مقدار معادلی از توکن دیگر را از AMM دریافت می کنند. در واقع در این روش، در صورت عدم وجود حجم در قیمت مد نظر افراد به‌جای آنکه توکن‌های خود را با یکدیگر مبادله کنند، توکن‌ها را با استخر نقدینگی پینگی مبادله می‌کنند.

جمشیدیان ادامه داد: امکان سفارش گذاری به صورت Stop-Limit یا ( سفارش با حد ضرر) برای فعال شدن معامله در قیمت خاصی از روند بازار، امکان سفارش گذاری به صورت OCO یا (امکان ثبت دو سفارش به طور همزمان) جهت جلوگیری از ضرر و نگهداری سود از دیگر مزایای خرید ارز دیجیتال از صرافی پینگی است.

وی به دیگر مزایای این صرافی اشاره و تصریح کرد: سیستم محاسبه‌گر هوشمند کارمزد برحسب حجم معامله و نوع مارکت برای اعمال کارمزد کمتر ، علاوه بر آن این قابلیت در سیستم وجود دارد تا برای هر کاربر یا گروه کاربری کارمزد متفاوت تعریف شود.

مدیر محصول و مارکتینگ صرافی پینگی گفت: سیستم کد دعوت پینگی به صورت شراکت در درآمد طراحی شده و ارز پایه و کریپتو به عنوان درآمد به مشتری ارائه می‌شود و همچنین می‌توان بین ۵ تا ۲۵ درصد کش بک برای داوطلبین تنظیم کرد.

وی با بیان اینکه مارکت و وب سایت پینگی به صورت وب اپلیکیشن کدنویسی شده است، و کاربران می‌توانند تا زمان ارائه اپلیکیشن موبایل از وب اپلیکیشن پینگی استفاده کنند، اضافه کرد: علاوه بر آن مارکت سفارش گذاری کاملا واکنش‌گرا است که این مورد در بسیاری از صرافی های خارجی مطرح دنیا هم وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18690

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.