• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

2
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان خبر داد:

کسب حدنصاب المپیک برای دومین بار / به دلیل کرونا ۷۰۰ روز استخر استاندارد نداشتیم

  • کد خبر : 17279
  • 11 بهمن 1400 - 15:41
کسب حدنصاب المپیک برای دومین بار / به دلیل کرونا ۷۰۰ روز استخر استاندارد نداشتیم
نشست خبری باشگاه اریس اصفهان در استخر مروارید برگزار شد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، نشست خبری پیمان گرامی رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان، گامر دیلانچیان و حسین مراتیان مربیان شنای باشگاه فرهنگی ورزشی اریس و ملی‌پوشان این باشگاه برگزار شد.

پیمان گرامی گزارشی از عملکرد هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان در دوران کرونا ارائه داد و افزود: با وجود ویروس محنوس کرونا، برای دومین‌بار در تاریخ شنا ایران حد نصاب B المپیک را توسط مهرشاد افقری کسب کردیم و این در شرایطی بود که نزدیک به ۷۰۰ روز استخر استاندارد در اختیار شناگران ما نبود.

وی ادامه داد: در استان اصفهان شناگران خوبی داریم که با امکانات کم رکوردهای خوبی به ثبت رساندند که می‌توان به متین سهران و مهرشاد افقری اشاره کرد که از بهترین‌های شنا در آسیا هستند و با وجود مشکلات و سختی‌ها موفق شدند، حد نصاب‌های بسیار خوبی را در شنا کسب کنند.

پیمان گرامی با بیان اینکه تنها ۱۵ ورزشکار در کشور موفق شدند سهمیه IOC کسب کنند، افزود: از این تعداد سهم استان اصفهان ۲ ورزشکار بود که یکی از‌ آن‌ها مهرشاد افقری بود، ۴ استخر را از ارگان‌های مختلف برای ورزشکاران هیأت تهیه کردیم.

باشگاه اریس هزینه حضور شناگران در انتخابی المپیک را متقبل گردید

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان ادامه داد: نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان هزینه حضور شناگران اصفهانی در مسابقات انتخابی المپیک بود که با کمک باشگاه فرهنگی ورزشی اریس محقق شد و همه باید از مسعود جابرزاده مدیرعامل این باشگاه حمایت کنند.

وی که به تازگی به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون شنا در آمده گفت: در این سمت به دنبال حمایت از ورزشکاران مستعد به ویژه ورزشکاران اصفهانی خواهیم بود.

پیمان گرامی با بیان اینکه شناگران اصفهانی در آینده شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل خواهند داد، تصریح کرد: یکی از پیشنهاداتی که برای توسعه رشته شنا دارم این است پایگاه ملی شنا را از هیأت شنا استان اصفهان جدا کنم.

ترکیب اریس در لیگ برتر شنا با حضور نوجوانان

همچنین گامر دیلانچیان پیرامون لیگ برتر شنا اظهار داشت: در لیگ برتر امسال ۱۲ تیم حضور دارند که اریس هم نماینده استان اصفهان محسوب می‌شود، تیم اریس امسال با شناگران جوان و نوجوان در لیگ برتر حضور یافته که در مرحله اول نایب‌قهرمان شدیم؛ البته بیشترین سکوی قهرمانی را در ماده‌های مختلف به دست آوردیم.

مربی تیم شنا اریس اصفهان افزود: لیگ برتر شنا در ۳ مرحله برگزار می‌شود که مرحله نخست در دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، مرحله دوم نیز در همین ماه یعنی بهمن انجام می‌گردد و اسفندماه ۱۴۰۰ شاهد مرحله پایانی خواهیم بود.

مربی اصفهانی تیم ملی شنا در مورد مسابقات انتخابی المپیک گفت: با کمک‌هایی که از سوی مسعود جابرزاده مدیرعامل باشگاه اریس انجام شد برای اولین‌بار بدون کمک مربی‌های خارجی ورودی حدنصاب B المپیک را کسب کردیم اما به دلیل کاهش تعداد نفرات حاضر در المپیک حدنصاب B به صورت مستقیم راهی المپیک نشد.

می‌توان به کسب مدال در بازی‌های آسیایی امیدوار بود

وی خاطر نشان کرد: کرونا بسیاری از برنامه‌های ملی را تحت تأثیر قرار داد و در دقیقه ۹۰ مجوز حضور در مسابقات بلغارستان را کسب کردیم و توانستیم حدنصاب مسابقات جهانی را به دست بیاوریم.

گامر دیلانچیان افزود: برای حضور در بازی‌های آسیایی برنامه داریم تا بتوانیم برای اولین‌بار به مدال در این بازی‌ها دست پیدا کنیم، اگر برنامه‌ریزی و حمایت خوبی از شناگران انجام شود، می‌توان به کسب مدال در بازی‌های آسیایی امیدوار بود، مشکلات زیادی داریم و حتی سکوی استاندارد را در اختیار نداریم، امیدواریم اداره کل ورزش اصفهان نیز کمک کند تا ورزشکاران استعداد‌های خود را بهتر نشان دهند.

مربی اصفهانی تیم ملی شنا در پایان گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی اریس یک باشگاه کاملا خصوصی است که زحمات زیادی برای توسعه رشته شنا در بخش بانوان و آقایان کشیده است، از مسئولین می‌خواهم که باشگاه اریس و مسعود جابرزاده را مورد حمایت قرار دهند.

تمرینات مستمر ملی‌پوشان در باشگاه اریس

مهرشاد افقری ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی شنا نیز در این نشست اظهار داشت: ۴ رکورد ملی به ثبت رسانده‌ام و در دوره اول لیگ برتر نیز رکورد ملی ماده ۵۰ متر پروانه را ارتقا دادم و در ۲۰۰ متر پروانه برای اولین‌بار حضور پیدا کردم و عنوان قهرمانی را به دست آوردم.

رضا قنوانی دیگر ملی‌پوش تیم ملی شنا نیز گفت: ۳ سال است از خوزستان به اصفهان آمدم و حدود ۲ سال است با گامر دیلانچیان تمرین می‌کنم و در دوره اول لیگ برتر نیز یک عنوان نایب‌قهرمانی و یک عنوان چهارمی به دست آوردم و امیدوارم در ادامه بتوانم رکورد‌های ملی را جابجا کنم.

متین سهران شناگر ملی‌پوش اصفهانی نیز گفت: تمرینات خوبی را در حال حاضر انجام می‌دهیم و در دوره اول لیگ برتر ۲ عنوان قهرمانی و ۲ نایب‌قهرمانی در ماده‌های مختلف کسب کردم و امیدوارم در ادامه بتوانیم با جابجا کردن رکوردهای ملی در مسابقات آسیایی و جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=17279

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.