• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

1
در این شماره «پلیس در کنار ما » بخوانید:

کشف ۳۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در اصفهان

  • کد خبر : 8388
  • 20 آذر 1399 - 9:18
کشف ۳۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در اصفهان
در این شماره از « پلیس در کنار ما » به گزیده اخبار نیروز انتظامی استان اصفهان پرداختیم که در ادامه قسمتی از آن را می خوانید:

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۳۹ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران کلانتری ۲۳ خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا اکبری”  اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت های مجرمانه فردی در رابطه با تولید ارز دیجیتال در شهرک “نیک اندیش” منطقه “خوراسگان” ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری۲۳ خوراسگان پس از بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت گزارش های دریافتی، با هماهنگی قضائی و با همراهی نماینده اداره برق به محل اعزام و موفق به کشف ۳۹ دستگاه ماینر استخراج ارز از دیجیتال فاقد هرگونه اسناد و مدارک قانونی در بازرسی از محل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: کارشناسان ارزش ریالی کشفیات این عملیات را ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سارق منزل حین خروج از کشور دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق منزل که در حال خروج از کشور بود و کشف ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان”  اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد سرقت منزل در خیابان “مرداویج” شهر “اصفهان”، شناسایی و دستگیر عامل یا عاملان این سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی جنوب “اصفهان” قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی سرانجام ۲ سارق در ارتباط با این پرونده شناسایی و مشخص شد یکی از آنها توسط پلیس آگاهی “تبریز” دستگیر و در زندان “تهران” است و دیگری نیز در حال خروج از کشور است که بلافاصله در فروگاه دستگیر شد.

سرهنگ ترکیان بیان داشت: یکی از سارقان به ۱۲ فقره سرقت و سرقت بیش از ۲۰ میلیارد اموال از منازل مردم با همدستی سارق دیگر و استفاده از ۳ خودروی سواری اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر دادو خاطرنشان کرد: این پرونده برای بررسی دیگر ابعاد آن در دست بررسی و شناسایی و بازگرداندن اموال مسروقه به مالکان نیز به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار دارد.

 

خرید برنج با اسکناس تقلبی

فرمانده انتظامی شهرستان “بویین میاندشت” از دستگیری ۲ نفر که با دادن اسکناس و تراول تقلبی برنج خریداری کرده اند خبر داد.

سرهنگ “علی مرشد فریدنی”،در تشریح این خبر گفت:پس از تماس فردی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام این موضوع که ۲ نفر از آنها برنج خریداری کرده اند و اسکانس و تراول تقلبی داده اند، بلافاصله گشت کلانتری مرکزی به محل اعزام شد.

وی افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی هر ۲ نفر را دستگیر و ۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال اسکناس و تراول تقلبی از آنها کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

مهلت یک هفته ای پلیس برای نمایان سازی ابعاد عقب و پهلوی خودروهای سنگین

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه کلیه خودروهای سنگین باری و مسافربری می بایست بازتابنده نور یا مارکر نصب کنند اظهار داشت: رانندگان این خودروها یک هفته فرصت دارند نسبت به نمایان سازی و نصب “مارکر” ابعاد عقب و جلوی خودرو اقدام کنند.

سرهنگ “حسین پورقیصری”  اظهار داشت: طبق تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به دلیل عدم رعایت مقررات ایمنی آشکار سازی و عدم رویت این دسته از ناوگان در شب و اجرای دستورالعمل اجرایی با اولویت استانداردهای فنی و نحوه استفاده از تجهیزات ایمنی در وسایل نقلیه باری و مسافربری می بایست نمایان سازی ابعاد عقب و پهلوی خودروهای سنگین انجام شود.

وی افزود: رانندگان این خودروها از مورخه ۲۰ آذر ماه سال جاری به مدت یک هفته فرصت دارند نسبت به نمایان سازی و نصب بازتابنده نور یا همان “مارکر” در ابعاد عقب و جلوی خودروی خود اقدام کنند.

سرهنگ پورقیصری ادامه داد: برابر دستور العمل های استاندارد های فنی ونحوه استفاده از تجهیزات ایمنی در وسایل نقلیه باری ومسافری صادره از راهداری نمایان سازی ابعاد عقب و پهلوی خودروهای سنگین باری و مسافربری به منظور کاهش تصادفات جلو به عقب و  پهلو می باشد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تاکید کرد: رانندگانی که نسبت به نمایان سازی اقدام نکنند مدارک رانندگی آنها ضبط و مراحل قانونی انجام می شود.

 

کشف ۳۷ خودروی احتکار شده در “اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” از کشف ۳۷ دستگاه خودروی صفر کیلومتر احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا اکبری” اظهار داشت: در پی بروز نوسانات اخیر در بازار خودرو و سوء استفاده عده ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران کلانتری ۲۳ “خوراسگان” پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از احتکار خودروهای ایرانی در پارکینگی با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: پس از هماهنگی قضائی، مأموران از پارکینگ مورد نظر بازرسی کردند که ۳۷ دستگاه خودروشامل۱۰ پژو۴۰۵، ۷ پژو پارس، ۴ دنا، ۲ پژو ۲۰۶ ، ۲ پژو ۲۰۷، ۲ تیبا، یک سمند ، یک مزدا ، یک پراید، یک برلیانس، یک کاپرا، یک وانت پراید، یک فوتون ، یک رایین دوکابین ، یک ام وی ام و یک فاو را کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش خودروهای احتکار شده توسط کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود : در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

 

بلبرنگ های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان “سمیرم” از کشف ۲ محموله بلبرنگ خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی” اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید “رئیسیان” این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پراید و یک پژو مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۱۱ هزار و ۵۰ عدد بلبرنگ خارجی کشف شد که رانندگان مدارک گمرکی و قانونی را ارائه ندادند.

سرهنگ قرقانی اظهار داشت: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک ۲ راننده دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در سال جهش تولید با شدت و قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8388
  • منبع : نیروی انتظامی استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.