• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

سر تیتر اخبار

اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم

2
در این شماره «پلیس در کنار ما » بخوانید:

کشف ۶۴۵ ماینر قاچاق حین استخراج ارز دیجیتال

  • کد خبر : 9741
  • 27 دی 1399 - 14:07
کشف ۶۴۵ ماینر قاچاق حین استخراج ارز دیجیتال
در این شماره از « پلیس در کنار ما » به گزیده اخبار نیروز انتظامی استان اصفهان پرداختیم که در ادامه قسمتی از آن را می خوانید:

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان،جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۴۵ دستگاه ماینر قاچاق حین استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان شهرضا با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی در یک کارخانه ریخته گری که تعطیل شده اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کند که وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم یک گروه از ماموران از محل مورد نظر بازرسی کردند که ۶۴۵ دستگاه ماینر قاچاق حین استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه طبق اظهارات اپراتور دستگاه روزانه حدود یک درصد بیت کوین به ارزش تقریبی ۸۵۰ میلیون ریال استخراج می کرده اظهار داشت: ارزش دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: دراین خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ هاشمی فر در پایان با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان فنی برای تولید هر بیت کوین حدود ۱۰۰ دستگاه در یک ماه باید روشن باشد که ۷۲ هزار کیلو وات ساعت برق معادل مصرف ۲۴ واحد مسکونی در یک سال را مصرف می کنند از شهروندان خواست، هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نجاات زن جوان بعد از ۴ ساعت جتسجوی پلیس در بیابان های “سمیرم

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از نجات یک زن جوان که در بیابان های گردنه “خروس گلو” شهرستان مفقود شده بود در عملیات جستجوی ۴ ساعته ماموران این فرماندهی خبر داد .

سرهنگ”سهراب قرقانی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقود شدن همسرش در بیابان های “خروس گلو” ماموران پاسگاه انتظامی “وردشت” به منظور بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد همسر فرد تماس گیرنده به دلیل اختلاف با وی از خودرو پیاده شده و به طرف بیابان حرکت کرده که بر اثر عدم آشنایی به محل و تاریکی هوا مفقود شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: بلافاصله ۳ تیم عملیاتی به سرپرستی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان به همراه تیم های امداد و نجات هلال احمر عملیات جستجو را آغاز کردند .

سرهنگ قرقانی گفت: سرانجام پس از ۴ ساعت تلاش و جستجوی دقیق و بی وقفه  زن جوان که بر اثر سرما و برودت شدید هوا در بیابان های اطراف گردنه سرگردان شده بود توسط اکیپ عملیاتی پلیس پیدا شده و به منظور رسیدگی به وضعیت سلامت وی تحویل نیروهای امدادی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در خاتمه با بیان اینکه اختلاف در زندگی زناشویی امری طبیعی است اما زوج ها نباید اجازه دهند که اختلافات به ناراحتی و کدورت از هم مبدل شود گفت: مطمئناً هیچ کدام از زوج هایی که با هم اختلاف دارند راضی نیستند به یکی از آنها آسیبی وارد شود پس چه بهتر است قبل از اینکه اختلاف آنها باعث بروز حادثه ای ناگوار شود با گذشت و یک عذرخواهی ساده زندگی را برای خود شیرین کنند.

این مقام انتظامی همچنین به شدید بودن سرمای هوا در این فصل از سال در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: شهروندان از تردد به مسیرها و مناطق کوهستانی وبرفی خودداری کرده و در صورت ضرورت حتماً تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکلی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند.

ماموران پلیس راه “اصفهان-نایین” فرشته نجات راننده کامیون

جانشین پلیس راه استان از نجات دادن جان راننده یک کامیون بنز که به وسیله گاز مونوکسید کربن دچار گازگرفتگی شده بود توسط ماموران پلیس راه “اصفهان-نایین” خبر داد.

سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ساعت ۷ صبح روز گذشته ماموران گشت پلیس راه “اصفهان-نایین” حین گشت زنی در یکی از محورهای ارتباطی شهرستان “نایین”، مشاهده کردند یک کامیون بنز کنار جاده توقف کرده است.

وی افزود: بلافاصله یکی از ماموران به خودرو نزدیک و مشاهده کرد راننده خودرو خواب و پیک نیک نیز روشن

است که بلافاصله درب کامیون را بازکردند.

جانشین پلیس راه اصفهان ادامه داد: راننده خودرو در اثر گاز پیک نیک دچار مسمومیت و گاز گرفتگی با گاز مونوکسید کربن شده بود که با عوامل امدادی تماس و موضوع اعلام شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: عوامل امدادی نیز در محل حاضر و این فرد را به بیمارستان “حشمتیه” شهرستان “نایین” انتقال دادند که بحمدلله با تلاش پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت.

سرهنگ زارع با اشاره به اینکه هوشیاری و عمل به موقع ماموران پلیس راه “اصفهان-نایین” باعث نجات جان راننده کامیون شد از رانندگان خواست، خودروی خود را به بخاری درجا مجهز و به هیچ وجه از پیک نیک برای گرم کردن خودرو استفاده نکنید.

کشف ۲۰ کیلو تریاک در “نایین

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف بیش از ۲۰کیلو تریاک در بازرسی از یک خودرو خبر داد.

سرگرد “هادی کیان مهر” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: مامورین انتظامی شهرستان ناییم به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار ۲۰ کیلو و ۲۲۰ گرم تریاک را کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، و به شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۸ فقره سرقت داخل خودرو در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف ۳۸ فقره سرقت خودرو توسط ماموران اداره مبارزه با سرقت پایگاه شرق خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت داخل خودرو در منطقه شرق شهر اصفهان، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات خاص هویت ۲ سارق در ارتباط با این پرونده مشخص شد و پس از هماهنگی ها و اقدامات قانونی لازم هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ ترکیان اضافه کرد: متهمان این پرونده به ۳۸ فقره سرقت داخل خودرو در منطقه شرق شهر اصفهان اعتراف و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان خاطر نشان کرد: رعایت و بکارگیری توصیه های انتظامی و از بین بردن فرصت های ارتکاب جرم زمینه وقوع انواع جرایم را در جامعه از بین می برد و میزان وقوع جرایم تا حد چشمگیری کاهش می یابد.

توقیف ۶۷ دستگاه ماینر قاچاق در “شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف ۶۷ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی” با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پاسگاه مورچه خورت فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشرافیت و هوشمندی خود از نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در واحدی درشهرک صنعتی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از محل بازدید و در بازرسی صورت گرفته ۶۷ دستگاه ماینر که به صورت غیرمجاز و بدون مجوز را از آنها در زمینه استخراج ارز دیجیتال استفاد ه می شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر با بیان اینکه که بنا به اظهارات کارشناسان ، ارزش دستگاه های کشف شده حدود ۱۵ میلیارد ریال است اظهار داشت: در این رابطه واحد مذکور با حکم مقام قضائی پلمب و یک نفر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.#

رفع تصرف از زمین های کشاورزی در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف ۱۰ قطعه زمین کشاورزی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در طرح ضربتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای مبارزه با زمین خواران طرحی ضربتی به مدت ۷۲ ساعت توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که از توان و ظرفیت یگان های انتظامی دیگر نیز استفاده شد تعداد ۱۰ قطعه زمین کشاورزی به مساحت یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۳۶۲ مترمربع که توسط افراد سودجو تغییر کاربری داده شده بودند، مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این قطعه زمین ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است گفت: در این رابطه ۱۰ فرد متخلف نیز دستگیر و برای رسیدگی به جرم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به رصد دقیق و هوشمندانه و اشرافیت بالای پلیس بر روی اقدامات غیر مجاز و مجرمانه اظهار داشت: با افراد سودجویی که بدون مجوز و به صورت غیر قانونی اقدام به تغییر کاربری زمین های کشاورزی کرده و به منابع طبیعی و زیست محیطی آسیب وارد کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.#

کشف ۵۰ کیلو تریاک در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از کشف ۵۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودروی پراید خبر داد.

سرهنگ “علی مرشد فریدنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان بویین میاندشت حین گشت زنی در یکی از محورهای ارتباطی این شهرستان به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۵۰ کیلو تریاک که زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت ادامه داد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ فریدنی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

دستگیری سارق اسب ۲ میلیارد ریالی در “نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری فردی که اقدام به سرقت یک رأس اسب به ارزش ۲ میلیارد ریال کرده بود در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “محمدحسین باباکلانی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان  مبنی بر سرقت یک رأس اسب از استبل وی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ بخش مهردشت این فرماندهی قرار گرفت .

وی ادامه افزود: ماموران پس از بررسی صحنه سرقت و جمع آوری آثار و ادله لازم و همچنین انجام یک سری اقدامات خاص پلیسی سرانجام موفق شدند هویت اصلی فرد سارق را به دست آورده و در کمترین زمان ممکن با هماهنگی مقام قضائی وی را در  مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به کشف اسب مسروقه از مخفیگاه متهم ارزش آن را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال عنوا کرد و اظهار داشت:  متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۲ هزار لیتر عرقیجات گیاهی غیر بهداشتی در “خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف بیش از ۲ هزار لیتر عرقیجات گیاهی غیر بهداشتی از یک کارگاه در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ” غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر  بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و ساخت انواع عرقیجات غیر بهداشتی در یک کارگاه واقع در حاشیه شهرستان ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و اطمینان از  درصدی موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی به محل مذکور اعزام و در بازدید از کارگاه ۲ هزار لیتر انواع عرقیجات گیاهی که به صورت غیر بهداشتی نگهداری شده بودند را به همراه  بطری های خالی و برچسب های مربوطه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر، با بیان اینکه ارزش اقلام مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد:  این کارگاه که در فضایی غیر استاندارد اقدام به تولید عرقیجات گیاهی غیر بهداشتی می کرد ،با هماهنگی مقام قضایی پلمب و در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=9741
  • منبع : نیروی انتظامی استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.