• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

3
قائم مقام کمیته امداد اصفهان اعلام کرد:

کمک کمیته امداد اصفهان برای بهسازی و عایق بندی بام مسکن ۲۲۴ خانوار نیازمند

  • کد خبر : 10033
  • 14 بهمن 1399 - 21:59
کمک کمیته امداد اصفهان برای بهسازی و عایق بندی بام مسکن ۲۲۴ خانوار نیازمند
قائم مقام کمیته امداد اصفهان از اجرای طرح بهسازی و عایق بندی بام منازل مسکونی خانوارهای تحت حمایت به ویژه در مناطق سردسیر استان خبر داد و گفت: تاکنون بام ۲۲۴ خانه مددجویی با هزینه بیش از یک میلیارد و ۹۳ میلیون تومان تعمیر و عایق بندی شده است.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، عباسعلی زارعان، با یادآوری اینکه کمک به تعمیر و بهسازی منازل مددجویان از جمله خدمات این نهاد است، گفت: از ابتدای پائیز امسال طرحی برای بهسازی و عایق بندی بام منازل مسکونی خانوارهای تحت حمایت به ویژه در مناطق سردسیر استان اجرا شد که در نتیجه آن تاکنون بام ۲۲۴ خانه مددجویی تعمیر و سپس عایق بندی شد.

وی ادامه داد: کمیته امداد اصفهان در این زمینه بیش از یک میلیارد و ۹۳ میلیون تومان هزینه کرده که این مبلغ از محل بودجه دولتی، منابع محلی و کمک های مردمی تامین شد.

وی با بیان اینکه تامین مسکن مناسب و ایمن از جمله زیرساخت های لازم در مسیر توانمندسازی مددجویان است، گفت: کمک به احداث، تکمیل، خرید، تعمیر و اجاره مسکن مددجویان از جمله مهمترین خدماتی است که این نهاد برای فراهم ساختن بستر توانمندی خانوارها به نیازمندان ارائه می دهد.

وی تصریح کرد: خدمت مسکن، خدمت پر هزینه ای است و متاسفانه در شرایط کنونی، این هزینه افزایش پیدا کرده است و برای کمک موثر به مددجویان، نیازمند مشارکت گسترده خیران و نیکوکاران هستیم.

زارعان افزود: خیران گرانقدر می توانند برای مشارکت در این زمینه علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی emdad.ir و کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=10033
  • منبع : کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.