• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

3

حمایت کمیته امداد استان اصفهان از بیماران خاص وصعب العلاج

  • کد خبر : 17806
  • 16 اسفند 1400 - 16:48
حمایت کمیته امداد استان اصفهان از بیماران خاص وصعب العلاج
هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت:برای کمک به هزینه های درمان بیماران خاص و صعب العلاج اصفهان ،بیش از ۹ میلیارد تومان پرداخت شد .

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به رشد بیش از۲۳۹ درصدی کمک هزینه های درمان نسبت  به سال گذشته ، اظهار داشت: امسال با پرداخت ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، برای تامین هزینه های سنگین درمان این بیماران، کمک های خوبی ارائه شده است.
هادی بنایی با اشاره به اینکه بهبود شاخص های بهداشتی از اولویت های رسیدگی به سلامت مددجویان است، کمک هزینه های فرانشیز، خدمات ویژه درمان بیماران بستری شده در منزل و تهیه تجهیزات پزشکی بیماران بستری، از جمله خدماتی دانست که برای ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان با پرداخت اعتباری بیش از ۳ میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان انجام شده است.
وی با اشاره به پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان به خصوص زنان سرپرست خانوار ،افزود: امسال نزدیک به ۳۲۰ نفر از مددجویان با رسیدن به شرایط قانونی این سازمان، مستمری بگیر شده و از چرخه حمایت کمیته امداد استان خارج خواهند شد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان، اقداماتی که در حوزه درمان بیماران نیازمند انجام می شود را به برکت حضور مردم و اعتمادآنها به این نهاد دانست و برگرداندن سلامتی و نشاندن لبخند روی لب بیماران نیازمند رازیباترین و بهترین خدمت خطاب کرد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=17806
  • منبع : کمیته امداد اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.