• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

2
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه گفت:

سهولت در روند فعالیتها با برنامه کاربردی « برق من »  + لینک دانلود

  • کد خبر : 17744
  • 11 اسفند 1400 - 20:29
سهولت در روند فعالیتها با برنامه کاربردی « برق من »  + لینک دانلود
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان گفت: در راستای طرح تحول دیجیتال همچنین رفاه و آسایش هموطنان برنامه کاربردی « برق من » راه اندازی شد.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از  اکوانرژی از اصفهان، مهرداد جنتیان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه کاربردی « برق من » به منظور ارائه خدمات برق به صورت غیر حضوری ارائه شده ، گفت: از دغدغه های مهم شرکت توزیع برق ارائه خدمات به مشترکان به صورت غیر حضوری بود تا در روند کارها سهولت ایجاد شود.

وی همچنین تصریح کرد: با راه اندازی برنامه کاربردی « برق من »  طرح تحول دیجیتال با ارائه خدمات غیر حضوری محقق شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه گفت: اولین هدف برنامه کاربردی « برق من »  حذف قبوض کاغذی بود که خوشبختانه این امر انجام شده است و دیگر قبوض کاغذی برای مشترکین صادر نمی کنیم.

وی همچنین عنوان کرد: در بخش بعدی کلیه خدمات فروش و پس از فروش از روی برنامه « برق من »  در دسترس قرار گرفت که این برنامه را در ۴ بخش مجزا « خدمات صورت حساب»، « خدمات مشترکین»، « شبکه برق» و « مدیریت مصرف » قابل ارائه کرد.

خدمات صورتحساب

جنتیان در معرفی بخش صورتحساب گفت: در این گروه از درخواست خدماتی مانند « مشاهده صورتحساب و پرداخت، خود اظهاری کیلو وات مصرفی، بررسی و اعتراض به صورتحساب صادر شده، درخواست تسویه حساب برای تخلیه مکان و … » ارائه شده است.

خدمات مشترکین

وی در معرفی بخش خدمات مشترکین اظهار کرد: در این گروه از خدمات که مربوط به فروش و پس از فروش خدمات برق است می توان خدماتی همچون « درخواست انشعاب، افزایش و کاهش قدرت انشعاب، اصلاح مشخصات انشعاب، وصل مجدد انشعاب، قطع موقت، ثبت کنتور، تغیر تعرفه ، تغیر نام ، تعویض نام و … » را به آن دست پیدا کرد.

خدمات شبکه برق

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان در بخش دیگر صحبتهای خود به بخش شبکه برق اشاره کرد و ادامه داد: در این دسته خدمات مشترکین می توانند درخواستهای خود را همانند « اعلام خاموشی خواسته یا ناخواسته، اطلاع از برنامه های خاموشی سطح شهر، درخواست روشنایی معابر، رفع ضعف ولتاژ، اعلام رمز ارزهای غیر مجاز، رفع حریم شبکه و … » را مشاهده و اعلام کنند.

وی در پایان معرفی خدمات برنامه کاربردی  « برق من » به بخش مدیریت مصرف اشاره کرد و ادامه داد: ارائه شیوه های کاربردی علمی و به طور ساده برای بهره وری انرژی برق و کاهش مبلغ هزینه انجام میگیرد که این راهکارها در قالب فیلم، عکس و متن در دسترس مشترکین قرار گرفته است.

راههای نصب یا دریافت برنامه کاربردی « برق من »

جنتیان بخش پایانی خود به نحوه دریافت برنامه کاربردی « برق من » اشاره کرد و گفت: کلیه مشترکین می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق اصفهان https://eepdc.ir و رفتن به بخش مورد نظر برنامه را دانلود کرده تا در تلفن های همراه خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: برنامه « برق من » در اپلیکیشن های کافه بازار ، گوگل پلی نیز قابل دریافت است همچنین در پائین قبض ارسالی بر روی تلفن همراه لینک دانلود برنامه ارسال می شود و می توان با کلیک روی لینک برنامه را دریافت کرد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به اینکه ۲۵ درصد از مشترکین تا کنون برنامه کاربردی « برق من » را نصب کردند، گفت: از عید مبعث تا عید نوروز به کسانی که برنامه « برق من » را نصب کنند به قید قرعه ۱۰ جایزه نقدی ۶۰۰ هزار تومانی و به یک نفر هزینه سفر به مشهد داده می شود.

وی در پاسخ به این سوال در خصوص عدم دسترسی برخی از شهروندان به گوشی های هوشمند گفت: خوشبختانه برنامه کاربردی « برق من » از طریق سیستم های کامپیوتری نیز در دسترس است و می توان با ورود به پورتال خدمات غیر حضوری به خدمات شرکت توزیع برق دست پیدا کرد.

لینک دانلود « برق من » را از اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=17744
  • نویسنده : داوود شیخ جبلی

نوشته های مشابه

15بهمن
بهره برداری از ۱۷۵ پروژه در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب
مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان خبرداد:

بهره برداری از ۱۷۵ پروژه در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب

11اردیبهشت
اعطای تسهیلات توسعه برق خورشیدی در استان اصفهان
مدیر دفتر بازار برق و تولید پراکنده شرکت توزیع برق اصفهان:

اعطای تسهیلات توسعه برق خورشیدی در استان اصفهان

01مرداد
انرژی برق یارانه ای می شود / هر چیزی که ارزان شد اصراف آن زیاد می شود
بانکی پور نماینده مجلس در حاشیه دیدار از شرکت توزیع برق اصفهان گفت :

انرژی برق یارانه ای می شود / هر چیزی که ارزان شد اصراف آن زیاد می شود

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.