به گزارش عصر تحلیل به نقل از اکوانرژی از اصفهان، مهرداد جنتیان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه کاربردی « برق من » به منظور ارائه خدمات برق به صورت غیر حضوری ارائه شده ، گفت: از دغدغه های مهم شرکت توزیع برق ارائه خدمات به مشترکان به صورت غیر حضوری بود تا در روند کارها سهولت ایجاد شود.
وی همچنین تصریح کرد: با راه اندازی برنامه کاربردی « برق من » طرح تحول دیجیتال با ارائه خدمات غیر حضوری محقق شد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه گفت: اولین هدف برنامه کاربردی « برق من » حذف قبوض کاغذی بود که خوشبختانه این امر انجام شده است و دیگر قبوض کاغذی برای مشترکین صادر نمی کنیم.
وی همچنین عنوان کرد: در بخش بعدی کلیه خدمات فروش و پس از فروش از روی برنامه « برق من » در دسترس قرار گرفت که این برنامه را در ۴ بخش مجزا « خدمات صورت حساب»، « خدمات مشترکین»، « شبکه برق» و « مدیریت مصرف » قابل ارائه کرد.
خدمات صورتحساب
جنتیان در معرفی بخش صورتحساب گفت: در این گروه از درخواست خدماتی مانند « مشاهده صورتحساب و پرداخت، خود اظهاری کیلو وات مصرفی، بررسی و اعتراض به صورتحساب صادر شده، درخواست تسویه حساب برای تخلیه مکان و … » ارائه شده است.
خدمات مشترکین
وی در معرفی بخش خدمات مشترکین اظهار کرد: در این گروه از خدمات که مربوط به فروش و پس از فروش خدمات برق است می توان خدماتی همچون « درخواست انشعاب، افزایش و کاهش قدرت انشعاب، اصلاح مشخصات انشعاب، وصل مجدد انشعاب، قطع موقت، ثبت کنتور، تغیر تعرفه ، تغیر نام ، تعویض نام و … » را به آن دست پیدا کرد.
خدمات شبکه برق
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان در بخش دیگر صحبتهای خود به بخش شبکه برق اشاره کرد و ادامه داد: در این دسته خدمات مشترکین می توانند درخواستهای خود را همانند « اعلام خاموشی خواسته یا ناخواسته، اطلاع از برنامه های خاموشی سطح شهر، درخواست روشنایی معابر، رفع ضعف ولتاژ، اعلام رمز ارزهای غیر مجاز، رفع حریم شبکه و … » را مشاهده و اعلام کنند.
وی در پایان معرفی خدمات برنامه کاربردی « برق من » به بخش مدیریت مصرف اشاره کرد و ادامه داد: ارائه شیوه های کاربردی علمی و به طور ساده برای بهره وری انرژی برق و کاهش مبلغ هزینه انجام میگیرد که این راهکارها در قالب فیلم، عکس و متن در دسترس مشترکین قرار گرفته است.
راههای نصب یا دریافت برنامه کاربردی « برق من »
جنتیان بخش پایانی خود به نحوه دریافت برنامه کاربردی « برق من » اشاره کرد و گفت: کلیه مشترکین می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق اصفهان https://eepdc.ir و رفتن به بخش مورد نظر برنامه را دانلود کرده تا در تلفن های همراه خود استفاده کنند.
وی ادامه داد: برنامه « برق من » در اپلیکیشن های کافه بازار ، گوگل پلی نیز قابل دریافت است همچنین در پائین قبض ارسالی بر روی تلفن همراه لینک دانلود برنامه ارسال می شود و می توان با کلیک روی لینک برنامه را دریافت کرد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به اینکه ۲۵ درصد از مشترکین تا کنون برنامه کاربردی « برق من » را نصب کردند، گفت: از عید مبعث تا عید نوروز به کسانی که برنامه « برق من » را نصب کنند به قید قرعه ۱۰ جایزه نقدی ۶۰۰ هزار تومانی و به یک نفر هزینه سفر به مشهد داده می شود.
وی در پاسخ به این سوال در خصوص عدم دسترسی برخی از شهروندان به گوشی های هوشمند گفت: خوشبختانه برنامه کاربردی « برق من » از طریق سیستم های کامپیوتری نیز در دسترس است و می توان با ورود به پورتال خدمات غیر حضوری به خدمات شرکت توزیع برق دست پیدا کرد.
لینک دانلود « برق من » را از اینجا دریافت کنید.
انتهای پیام/