• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

0

بیت کوین پیشتاز در افزایش قیمت 

  • کد خبر : 14115
  • 19 خرداد 1400 - 14:20
بیت کوین پیشتاز در افزایش قیمت 
هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۳۴،۱۸۵ دلار، معادل ۸۳۴ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۴ تومان معامله می‌شود و قیمت آن در ۲۴ ساعت اخیر ۳/۷۲درصد افزایش یافته است.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۴۰.۳۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۰۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۳۴,۱۸۵ دلار، معادل ۸۳۴ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۴۷.۸۶ میلیارد دلار است. قیمت آن  در ۲۴ ساعت اخیر ۳.۷۲% افزایش یافته است.

بیت کوین صعودی شد

افت ۱/۲۳ درصدی اتریوم 

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۸۹.۶۶ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۱۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت ۲,۴۹۲.۴۳ دلار،  معادل۶۰ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۲۹۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۷.۵۸ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۱۲۳درصد کاهش یافته است.

ارزش تتر افزایش یافت 

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۴۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۹۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از تتر در این لحظه با قیمت ۱.۰۰ دلار، معادل ۲۴ هزار و ۴۴۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۸۹.۵ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۰/۰۱درصد  افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14115
  • منبع : خبرآنلاین

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.