• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

سر تیتر اخبار

نمایی از زندگی سیاه کارگران در «چوار»/ سه خودکشی در طول یک هفته رشد ۳برابری وصول درآمد های نفتی در دولت سیزدهم انجام پروازهای اربعین توسط ۱۶ شرکت/ ۴ هزار پرواز فقط از تهران جزئیات امتیازات برای ورود بدون کنکور محکومیت حمله رژیم اسراییل به بندر حدیده یمن افزایش حقوق بازنشستگان تصویب شد ادامه محدودیت‌های برق؛ فرمان ایست به جهش تولید واردات خودروهای دست دوم شامل چه کسانی می شود؟ عدم پاسخگویی شهرداری تهران به تذکر درباره سامانه شهرزاد هشدار قرمز توانیر به مردم برای مصرف برق / قطع برق و اعمال خاموشی؟! آئدس را بیشتر بشناسیم/ احتمال ابتلای مجدد به تب دانگی وجود دارد؟! محسن قدیری: شرکت نفت اصفهان همانند شرکت شِل خواهد شد برای امان از گزیده شدن پشه آئدس لباس رنگ شاد بپوشید/ آیا تب دانگی در حال گسترش و همه گیری است؟! لایحه انحلال شرکت یادمان سازه بررسی شد تحقق احیای بافت فرسوده با پیش بینی بسته های تشویقی /بافت فرسوده با مشارکت  شهروندان و دستگاه ها احیا می شود در استان اصفهان شرایط رشد برای پشه آئدس وجود ندارد آقای رئیس جمهور،راهی سخت پیش رو دارید مردم را نا امید نکنید مسعود پزشکیان، منتخب مردم را بیشتر بشناسید دکتر «مسعود پزشکیان» نهمین رئیس جمهور ایران شد / سعید جلیلی با اختلاف از رقابت حذف شد واریز علی‌الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان

6
به همت معاونت بازاریابی گروه انتخاب؛

از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود

  • کد خبر : 22619
  • 19 اسفند 1402 - 13:19
از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «نشانک‌هایی از آینده؛ برندهایِ مطرح صنعت لوازم خانگی برای آینده این صنعت چه ایده‌هایی دارند» روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه در سیزدهمین نشست آینده‌پژوهی صنعت لوازم خانگی برگزار می‌شود.

به گزارش عصرتحلیل، مهدی نصری، مدیر تیم آکادمی آموزش گروه انتخاب گفت: ایده برگزاری این نشست‌ها با دغدغه آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی بین تعدادی از تولید کنندگان لوازم خانگی شکل گرفت و تاکنون ۱۲ نشست با این موضوع برگزار شده است.
وی اظهار کرد: در این نشست‌ها تحلیل و بررسی نمونه های مشابه فعالیت آینده محور ۱۲ برند مطرح دنیا در صنعت لوازم خانگی مانند سامسونگ، ال جی، آرچلیک، حایر، مایدیا، بوش، آیکیا، کیچن‌اید، میله، وستل، پاناسونیک و اسمگ آغاز شد.
نصری ادامه داد: از آبان ۱۴۰۱ تا آبان ماه ۱۴۰۲ هر ماه یک یا دو برند، از برندهای نام برده با قوت مورد مطالعه قرار گرفت و در ۱۲ جلسه نتایج حاصل از مطالعات آینده محور این برندها به حضور علاقه‌مندان به پژوهش و آینده‌نگری صنعت لوازم خانگی ارائه شد.
مدیرتیم آکادمی آموزش گروه انتخاب افزود: حاصل یک‌سال فعالیت و تلاش تیم اجرا و پژوهش این پروژه، به تدوین کتابی با عنوان «نشانک‌هایی از آینده؛ برندهایِ مطرح صنعت لوازم خانگی برای آینده این صنعت چه ایده‌هایی دارند» منجر شد که روز دوشنبه در مراسم اختتامیه سلسله نشست‌های آینده‌پژوهی و در سالن پیامبر اعظم(ص) دانشگاه اصفهان رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=22619

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.