• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

سر تیتر اخبار

نمایی از زندگی سیاه کارگران در «چوار»/ سه خودکشی در طول یک هفته رشد ۳برابری وصول درآمد های نفتی در دولت سیزدهم انجام پروازهای اربعین توسط ۱۶ شرکت/ ۴ هزار پرواز فقط از تهران جزئیات امتیازات برای ورود بدون کنکور محکومیت حمله رژیم اسراییل به بندر حدیده یمن افزایش حقوق بازنشستگان تصویب شد ادامه محدودیت‌های برق؛ فرمان ایست به جهش تولید واردات خودروهای دست دوم شامل چه کسانی می شود؟ عدم پاسخگویی شهرداری تهران به تذکر درباره سامانه شهرزاد هشدار قرمز توانیر به مردم برای مصرف برق / قطع برق و اعمال خاموشی؟! آئدس را بیشتر بشناسیم/ احتمال ابتلای مجدد به تب دانگی وجود دارد؟! محسن قدیری: شرکت نفت اصفهان همانند شرکت شِل خواهد شد برای امان از گزیده شدن پشه آئدس لباس رنگ شاد بپوشید/ آیا تب دانگی در حال گسترش و همه گیری است؟! لایحه انحلال شرکت یادمان سازه بررسی شد تحقق احیای بافت فرسوده با پیش بینی بسته های تشویقی /بافت فرسوده با مشارکت  شهروندان و دستگاه ها احیا می شود در استان اصفهان شرایط رشد برای پشه آئدس وجود ندارد آقای رئیس جمهور،راهی سخت پیش رو دارید مردم را نا امید نکنید مسعود پزشکیان، منتخب مردم را بیشتر بشناسید دکتر «مسعود پزشکیان» نهمین رئیس جمهور ایران شد / سعید جلیلی با اختلاف از رقابت حذف شد واریز علی‌الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان

4
معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت:

مناطق آزاد، تبلور تحقق سرمایه‌گذاری در ایران

  • کد خبر : 21066
  • 12 شهریور 1402 - 10:54
مناطق آزاد، تبلور تحقق سرمایه‌گذاری در ایران
معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مصاحبه‌ای كوتاه با رادیو گفت‌وگو با اشاره به بسته‌های گوناگون سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در مناطق آزاد ابراز امیدواری كرد تا پایان امسال این رویه طی شود.
به گزارش عصر تحلیل به نقل از فرینا، احمد جمالی معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاددر مصاحبه با برنامه رویداد با اشاره به بسته‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد گفت: این بسته‌ها در حوزه‌های خدماتی، گردشگری، صنعتی، کشاورزی و… است و هر یک نیز ویژگی‌های خاصی دارد.

مثلاً تمرکز کیش بر حوزه گردشگری و ماکو معدنی و کشاورزی و ارس صنعتی است و بسته‌های ارائه شده نیز همه حوزه‌های اقتصادی را در برمی‌گیرد.

جمالی افزود: بیش از ۱۰۰ بسته سرمایه‌گذاری شامل مقوله گردشگری است.

وی درباره ورود به این حوزه گفت: این فعالیت از چند ماه گذشته آغاز شده و عمدتاً برای تهیه و تجمیع بسته‌ها کارهایی را صورت داده‌ایم که یکی از طرح‌ها امکان‌سنجی و دیگری خلاصه امکان‌سنجی است و مجوزهای بی‌نامی نیز برای این بسته‌ها تدارک‌دیده‌شده است که بدین معناست که سرمایه‌گذاران بدون اتلاف زمان و دریافت مجوزهای مختلف، وارد پروژه می‌شوند.

معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افزود: به‌محض اعلام آمادگی از سوی سرمایه‌گذاران، خواهند توانست در یکی از پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنند و این اقدام نیز ناظر بر ماه‌های اخیر است که در داخل و خارج عرضه شده است.

جمالی گفت: تصمیم داریم تا پایان سال جاری در دیگر کشورها نیز بسته‌ها را عرضه کنیم و به‌صورت هم‌زمان آن را در مجامع و نهادهای سرمایه‌گذاری در داخل کشور ارائه دهیم، در حال حاضز نیز در مراحل اولیه عرضه هستیم و امیدواریم تا پایان سال به اهداف موردنظر دست یابیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=21066

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.