• امروز : جمعه - ۲۸ دی - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 January - 2025

سر تیتر اخبار

آمریکا هروقت به حرف‌هایش عمل کرد گفت‌وگو می‌کنیم تلاش فولاد مبارکه برای جبران ناترازی های انرژی /  پروژه‌های بزرگ صنعت فولاد برای آینده پایدار /ضرر ۸.۵ میلیارد دلاری صنعت فولاد کشور به خاطر قطعی برق رقابت استانهای کشور در بخش آزمون عملی، تجهیزات و دانشی ویدیو متری + عکس برای اجماع‌سازی و حل مسائل فرادستی، به هلدینگ خلیج‌فارس آمدم/ ساخت نخستین پارک فناوری و مرکز هوش مصنوعی در کیش ساخت نیروگاه بادی ۶۰۰ مگاواتی در میل نادر سیستان و بلوچستان؛ تحولی بزرگ در تامین انرژی کشور آبفای اصفهان، آماده برگزاری مسابقات ملی مهارت ویدئومتری شبکه‌های فاضلاب طیب نیا: حمل‌ونقل ریلی در صنعت فولاد از ۹۰ درصد به ۵۰ درصد کاهش یافته است صنعت بانکرینگ، فرصتهای و چالشهای پیش روی اقتصاد ایران وابستگی صنعت فولاد به انرژی و برنامه‌های تأمین انرژی پایدار / همکاری دولت و بخش خصوصی کلید عبور از بحران ناترازی انرژی در ایران  جایی برای درخشش استعدادها در ویدئومتری شبکه فاضلاب آمادگی سازمان ملل برای توسعه تجدید پذیرها در ایران / منابع مالی برای توسعه تجدید پذیرها باید تقویت شود به زودی تعرفه های حمایتی جدید نیروگاههای تجدید پذیر اعلام می شود / رئیس جمهور به شدت پیگیر موضوع تجدید پذیرها است افزایش تولید بنزین و گاز با ظرفیتهای موجود / خداحافظی با حمل خوراک توسط کشتی ظرفیت بانوان نباید نادیده گرفته شود / تحقق اهداف دولت با حضور بانوان نخبه و فناور پایش کارخانه سیمان هر ۵ دقیقه یکبار انجام می شود  کنترل آلاینده‌ها و پروژه‌های سبز برای آینده‌ای پاک‌تر / به طور مستمر در حال به روزرسانی تجهیزات زیست محیطی هستیم امنیت و رشد اقتصاد دو محور اصلی توسعه گردشگری / مشکلات صنایع دستی با تبلیغات حل نمی شود رفع فیلتر پلتفرم های دیگر به صورت گام به گام انجام می شود / افتخار برای آقای پزشکیان بماند / از رای به پزشکیان پشیمان نیستم هوش مصنوعی در خدمت انرژی در می آید تقاضای زغال سنگ تا سال ۲۰۲۷ کاهش پیدا می کند

3
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:

اعتبار راهداری جوابگوی خرابی راهها نیست

  • کد خبر : 16999
  • 05 آبان 1400 - 11:38
اعتبار راهداری جوابگوی خرابی راهها نیست
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات محور های مواصلاتی اردستان با بیان اینکه اعتبار سازمان راهداری در مجموع 2 هزار و 500 میلیارد تومان است که جوابگوی خرابی راه ها نیست گفت: در برخی موارد هم استقبال نکردن پیمانکاران کندی کار را بدنبال شده است.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، رضا اکبری با بیان اینکه در تفاهم نامه امضا شده با استانداری اصفهان در سال جاری ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۴۰ درصد منابع استانی و ۶۰ درصد منابع ملی برای راه های این استان در نظر گرفته شده است گفت: در حال حاضر ۳۲۰ میلیارد تومان از منابع ملی برای طرح های راهداری استان تأمین شده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: در حال حاضر ۳۰۰ طرح راهداری در استان اصفهان با حجم قراردادی نزدیک به هزار میلیارد تومان فعال است.

اکبری با بیان اینکه راه های استان اصفهان از نظر خرابی در رتبه نخست کشور است و نزدیک هزار کیلومتر از راه های اصلی استان نیازمند روکش است گفت: برای مرمت این میزان راه به ۵ برابر اعتبار فعلی نیاز داریم که در یکی دوسال قابل اجرا نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه روکش آسفالت ترانزیت محور بادرود به اردستان و نایین متاسفانه با وجود تامین منابع مالی تا ۴ بار مناقصه نتوانستیم پیمانکاری را برای آن انتخاب کنیم افزود: پس از زیرسازی باند دوم زواره به اردستان آسفالت این محور اجرا می شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه ۲۰ کیلومتر از راه های روستایی دارای اولویت اردستان جهت روکش آسفالت گرم در مناقصه قرار خواهد گرفت گفت: روکش آسفالت کمربندی اردستان تکمیل و روشنایی این محور نیز انجام می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=16999
  • نویسنده : داوود شیخ جبلی
  • 171 بازدید

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.