• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024

سر تیتر اخبار

عملیات جستجو برای یافتن محبوسان در معدن استان مرکزی ادامه دارد م آغاز تعطیلات تابستانی شورای اسلامی شهر تهران از ۲۹ خردادماه تشدید نظارت های بهداشتی برای قربانی حجاج انتقال آب از عمان تا سرمایه‌گذاری در اکتشاف و توسعه میادین گازی اقتصاد غیر نفتی در فولاد مبارکه بروز پیدا کرده است هدیه توانیر به کشاورزان اجاره ۲۰ میلیارد تومانی خانه هایی در تهران؟! آسیب‌ها و مشکلات در خصوص بازی همستر کامبت شناسه انتخاباتی نامزدها اعلام شد بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی جهان معادل ۵ نیروگاه اتمی بوشهر کار می‌کند اعلام اسامی مورد تائید صلاحیت چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همستر کامبت  «Hamster Kombat» چیست و چه کاربردی دارد؟! قاتل پیش از فرار از کشور دستگیر شد در ۲۳۶ جلسه علنی پایتخت چه گذشت ؟ برقراری بیش از ۶۷ هزار تماس با اورژانس پایتخت دست‌یابی به آینده بهتر در سایه بهره‌وری در صنعت و تولید دوره شوراهای شهر و روستا ۳ ساله می شود / انتخابات شورا در سال ۱۴۰۴ برگزار می شود چه کسی مدیریت دولت را بعد از رئیسی در دست می گیرد؟ پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی درگذشت شهادت‌گونه ابراهیم رئیسی و همراهانش تائید شد + جزئیات

3

برقراری بیش از ۶۷ هزار تماس با اورژانس پایتخت

  • کد خبر : 23024
  • 05 خرداد 1403 - 13:49
برقراری بیش  از ۶۷ هزار تماس با اورژانس پایتخت

رئیس اورژانس تهران گفت: تا چهارم خرداد سال جاری بیش از ۶۷ هزار تماس با اورژانس برقرار شده است

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ماموریت‌های اورژانس تهران در هفته گذشته اظهارکرد:‌ از ۲۹ اردیبهشت تا چهار خردادماه در مجموع ۶۷ هزار و ۳۹۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شد که این تماس‌ها منجر به انجام ۲۲ هزار و ۶۳۷ ماموریت شد. در پی این مأموریت‌ها ۵۹۲۲ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۶ هزار و ۷۱۵ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی از افزایش شمار مزاحمان تلفنی در هفته جاری در مقایسه با هفته قبل خبر داد و گفت: متأسفانه ۴۲۴۸ تماس مزاحمت آمیز نیز در این مدت با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است.

رئیس اورژانس تهران با بیان اینکه از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۲۱۴۹ مورد حوادث ترافیکی بوده است، گفت: ۲۰ هزار و ۴۸۸ مورد میز مربوط به حوادث غیر ترافیکی بوده است. اورژانس هوایی نیز شش سورتی پرواز داشته که در پی آن شش نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=23024
  • منبع : ایسنا

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.