17:19:07
    امروز : شنبه - ۶ بهمن - ۱۴۰۳

سر تیتر اخبار

فولاد مبارکه در جمع ۱۹ شرکت برتر مدیریت دانش جهان / فرهنگ دانشی؛ کلید موفقیت فولاد مبارکه در عرصه جهانی توجه جدی تر به تجدید پذیرها ضروری تر از وام موتور سیکلت است / بدهی ۲۰۰همتی دولت به بخش خصوصی حوزه انرژی / دولت باید دست از تصدی گری در انرژی بردارد تولید فولاد با محوریت اقتصاد پایدار شعاری که در فولاد مبارکه تحقق پیدا کرد آمریکا هروقت به حرف‌هایش عمل کرد گفت‌وگو می‌کنیم تلاش فولاد مبارکه برای جبران ناترازی های انرژی /  پروژه‌های بزرگ صنعت فولاد برای آینده پایدار /ضرر ۸.۵ میلیارد دلاری صنعت فولاد کشور به خاطر قطعی برق رقابت استانهای کشور در بخش آزمون عملی، تجهیزات و دانشی ویدیو متری + عکس برای اجماع‌سازی و حل مسائل فرادستی، به هلدینگ خلیج‌فارس آمدم/ ساخت نخستین پارک فناوری و مرکز هوش مصنوعی در کیش ساخت نیروگاه بادی ۶۰۰ مگاواتی در میل نادر سیستان و بلوچستان؛ تحولی بزرگ در تامین انرژی کشور آبفای اصفهان، آماده برگزاری مسابقات ملی مهارت ویدئومتری شبکه‌های فاضلاب طیب نیا: حمل‌ونقل ریلی در صنعت فولاد از ۹۰ درصد به ۵۰ درصد کاهش یافته است صنعت بانکرینگ، فرصتهای و چالشهای پیش روی اقتصاد ایران وابستگی صنعت فولاد به انرژی و برنامه‌های تأمین انرژی پایدار / همکاری دولت و بخش خصوصی کلید عبور از بحران ناترازی انرژی در ایران  جایی برای درخشش استعدادها در ویدئومتری شبکه فاضلاب آمادگی سازمان ملل برای توسعه تجدید پذیرها در ایران / منابع مالی برای توسعه تجدید پذیرها باید تقویت شود به زودی تعرفه های حمایتی جدید نیروگاههای تجدید پذیر اعلام می شود / رئیس جمهور به شدت پیگیر موضوع تجدید پذیرها است افزایش تولید بنزین و گاز با ظرفیتهای موجود / خداحافظی با حمل خوراک توسط کشتی ظرفیت بانوان نباید نادیده گرفته شود / تحقق اهداف دولت با حضور بانوان نخبه و فناور پایش کارخانه سیمان هر ۵ دقیقه یکبار انجام می شود  کنترل آلاینده‌ها و پروژه‌های سبز برای آینده‌ای پاک‌تر / به طور مستمر در حال به روزرسانی تجهیزات زیست محیطی هستیم امنیت و رشد اقتصاد دو محور اصلی توسعه گردشگری / مشکلات صنایع دستی با تبلیغات حل نمی شود

7
مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

 اضافه شدن دو رام قطار به خط یک مترو اصفهان به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان/ کاهش سرفاصله های خط یک از ۱۲ به ۸ دقیقه

  • کد خبر : 9327
  • 06 ژانویه 2021 - 13:23
 اضافه شدن دو رام قطار به خط یک مترو اصفهان به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان/ کاهش سرفاصله های خط یک از ۱۲ به ۸ دقیقه
مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان از اختصاص دو رام قطار (10 واگن) به متروی شهر اصفهان خبر داد و گفت: با افزوده شدن این قطارها به خط اول، سرفاصله ها از 12 دقیقه به هشت دقیقه کاهش می یابد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، محمد بنکدار هاشمی با اشاره به اینکه ارزش محموله واگن های مترو که به خط اول قطار شهری اصفهان اضافه می شود، ۳۰۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: این واگن در شرایط ویژه تامین این روزها، با همکاری دولت و شهرداری خریداری و تامین شده و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه واگن های جدید بر اساس استانداردهای خط اول مترو ساخته شده و در این خط نیز استفاده می شود، افزود: البته این ظرفیت وجود دارد زمانیکه خط یک، دو و سه ساخته شد، واگن ها قابلیت استفاده در خط های دیگر را نیز داشته باشد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در مجموع سهم اصفهان از قرارداد کلی خرید واگن ها دولت و شهرداری، ۸۵ عدد است که طی سال های اخیر و امسال ۴۰ واگن تحویل شده و ۴۵ واگن دیگر نیز باید به شهر اصفهان تحویل شود، اظهار کرد: هم اکنون در خط یک ۱۲ رام قطار داریم که با دو رام جدید، به ۱۴ رام افزایش می یابد.

 قرارداد مستقل سازمان قطار شهری اصفهان با شرکت پلور سبز برای خرید ۳۰ رام

وی افزود: همچنین شرکت پلور سبز با شرکت دالیان چین برای ساخت و تولید ۱۵۰ واگن قطار به صورت مستقل، قراردادی منعقد کرده است و در چارچوب این قرارداد، ۳ رام تحویل شده و ۴ رام دیگر آماده تحویل است و ۲۳ رام دیگر به صورت انتقال تکنولوژی به داخل (PLB) ساخته خواهد شد.

بنکدار هاشمی هزینه هر واگن را در حدود یک میلیون یورو عنوان و تصریح کرد: سرفاصله اصلی در افق طرح وقتی شبکه خطوط شکل گیرد، دو و نیم دقیقه است که برای این هدف گذاری حداقل ۳۸ رام قطار در خط یک نیاز داریم.

افزایش ۳۰ هزار نفری ظرفیت جا به جایی مسافران خط یک مترو

وی افزود: با اضافه شدن دو رام قطاری که به شهر اصفهان افزوده می شود، سرفاصله قطارها از ۱۲ دقیقه به هشت دقیقه در خط یک کاهش می یابد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در شرایط قبل از کرونا با حدود ۱۰ رام قطار رکورد جابجایی ۱۲۰ هزار مسافر در خط یک شکسته شد، اظهار کرد: اکنون تعداد مسافران مترو اصفهان ۳۰ هزار نفر در روز است.

وی تصریح کرد: در افق طرحی که برای سرفاصله ۲٫۵ دقیقه متروی اصفهان دیده شده است، باید ۲۵ هزار نفر در ساعت در جهت مسافرگیری داشته باشیم.

بنکدار هاشمی تاکید کرد: با راه اندازی شبکه خطوط مترو اصفهان (خط های اول، دوم و سوم مترو) می توان جابجایی حدود ۸۰۰ هزار مسافر در روز را با متروی شهر اصفهان انجام داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=9327
  • منبع : شهرداری اصفهان
  • 256 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.