• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

7
علیرضا نصر اصفهانی:

با چالش ها و اولویت های شهر آشنا هستم

  • کد خبر : 14220
  • 22 خرداد 1400 - 14:04
با چالش ها و اولویت های شهر آشنا هستم
کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با چالش ها و اولویت های شهر اصفهان آشنایی دارم و با توجه به فهمی که از شهر و مشکلات آن دارم برای انتخابات ثبت نام کردم.

در آستانه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شوای شهر اصفهان که برای انتخابات ششمین دوره شورا نیز کاندیدا شده اند در گفتگو با عصر تحلیل اظهار داشت: با توجه به حضورم در ادوئار گذشته فهم خوبی از شهر و مشکلات اصفهان دارم و معتقدم می توانم نقش خوبی برای شهر اصفهان در شورای بعدی ایفا کنم.

وی ادامه داد: یکسری پروژه در حوزه های کارآفرینی، محیط زیست، آلودگی هوا و غیره در شورای پنجم دنبال کردیم و امروز خود را برای ادامه پیگیری و انجام این پروژه ها مسئول می دانیم.

کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: در بحث ارتباط موثر با سازمان های مردم نهاد، گردشگری و توجه به زیر ساخت ها اقدامات خوبی در شورای پنجم صورت گرفت که نباید متوقف شود. در گردشگری طرح اصفهان ۲۰۲۰ را شروع و مقدمات کار فراهم شد؛ در حال حاضر نیازمند استمرار در فعالیت است. با این هدف در انتخابات پیش رو داوطلب شدم.

برنامه ریزی مشارکتی

نصر اصفهانی به مسائل تفریحی شهروندان که ارتباط موثر با نشاط و شادابی خانواده ها دارد اشاره کرد و افزود: با ایجاد فضاهایی مانند پیاده راه سازی چهارباغ، تغییر فضای دروازه دولت(میدان امام حسین ع) و خیابان سپه تلاش کردیم زمینه افزایش نشاط اجتماعی مردم را فراهم و افزایش دهیم و استمرار این برنامه ها سبب بهبود شرایط اجتماعی شهر می شود.

وی یادآور شد: برای برنامه ریزی مشارکتی با مردم بودجه ای حدود دویست میلیارد تومان برای دویست منطقه اصفهان در شورای پنجم مصوب کردیم و اگر این اتفاق رقم بخورد که مردم هر منطقه در تصمیم گیری های مدیریت شهری با شهرداری و شورای شهر همکاری داشته باشند و این اتفاق نهادینه شود، مردم مطمئن می شوند که در مدیریت شهر نقش دارند. موضوعی که به افزایش نشاط اجتماعی و مدیریت مشارکتی کمک می کند.

افزایش ایستگاه های ورزش صبحگاهی

این کاندیدای انتخابت ششمین دوره شورای شهر تصریح کرد: در حوزه ورزش کار های زیادی از جمله افزایش بیش از ۴۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در شرایط شیوع ویروس کرونا را انجام دادیم. این اتفاق با مشارکت شهروندان انجام شد تا در این شرایط اقتصادی بد، تسکینی بر آلام و رنج های اقتصادی مردم باشد و فضایی در اختیار بیشتر شهروندان برای بهبود و تقویت روحیه در اختیار داشته باشند.

وی یادآور شد: تحقق این گونه اقدامات سبب می شود مردم حس کنند در مدیریت شهری دخالت دارند و باید تلاش کنیم ارتباط ما با شهروندان از این طریق تقویت شود، چرا که امکان برقراری ارتباط مستقیم اعضای شورای شهر با همه شهروندان ممکن نیست و این طرح ها امکان ایجاد برقراری ارتباط را فراهم می کند. شهر ما بیش از دو میلیون جمعیت دارد اگر هر سیزده عضو شورا هم تلاش کنند بازهم نمی توانند با همه شهروندان اصفهانی ارتباط بگیرند. پس لازم است طرح های مشارکتی مردم را افزایش دهیم و آمده ام تا این راهی را که آغاز کرده بودم را تداوم بخشم.

طرح شورایاری ها

نصر به طرح شورایاری ها اشاره کرد و گفت: پیشنهاد این طرح را دادیم که به دلیل موانع موجود در وزارت کشور مصوب نشد؛ با این حال ما طرح معتمدین محلی را در شورای شهر مصوب کردیم و در بودجه طرح های مشارکتی این طرح را مدنظر قرار دادیم. با معتمدین شهر جلساتی برگزار شده و در صورت انتخاب در دوره بعد نیز این طرح ادامه خواهد یافت.

توجه به مسائل زیست محیطی

رئیس فعلی شورای شهر اصفهان که برای دوره بعدی نیز داوطلب شده است خاطر نشان کرد: مسائل زیست محیطی و آلودگی هوا از دغدغه مدیریت شورای شهر در دوره پنجم بود؛ به همین دلیل طرح پژوهشی بحث های زیست محیطی را به دانشگاه صنعتی و دانشگاه اصفهان واگذار کردیم و در صدد هستیم که بر اساس نتایج اولیه در دوره بعدی شورا، به این مباحث با نگاه علمی بپردازیم و در حوزه مسئولیت خود برای کاهش آلایندگی ها و مشکلات زیست محیطی شهر اصفهان اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: آلودگی هوا شهر را در برگرفته و مطالبه مردم از شورای شهر رسیدگی به خشکی زاینده رود، کاهش آلودگی هوا و بهبود شرایط زیست محیطی است. مدیریت شهری در این دوره نیز اقدامات موثری انجام داد و به عنوان حقابه دار در پروژه انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان به عنوان سهام دار حضور دارد و خوب عمل کرده است.

نصر یادآور شد: با پیگیری های مدیریت شهری و انجام پروژه ظرف پنج سال آینده بخشی از مشکلات آبی شهر اصفهان رفع و شرایط بهبود پیدا خواهد کرد.

وی به آلودگی هوا اشاره کرد و افزود: در این دوره برای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی اقدامات خوبی صورت گرفت و تلاش کردیم تا حد امکان مانع تردد وسایل حمل و نقل دودزا شویم و برای بازسازی و جوان سازی این سیستم هزینه زیادی در این شرایط سخت اقتصادی صرف کردیم.

داوطلب انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حمل و نقل پاک مانند مترو و تراموا در دستور کار ما بود و می دانیم که این مساله مطالبه شهروندان نیز هست. به همین خاطر عملیات ساخت خط دو مترو اصفهان را با وجود تنگناهای مالی و شرایط بد اقتصادی کشور و از طریق ارواق مشارکت آغاز کردیم.

علیرضا نصر اصفهانی از جمله منتخبان مردم اصفهان در ادوار مختلف شورای اسلامی شهر اصفهان است که تقریبا هر طیفی به وی احترام می گذارد و مورد اقبال بیشتر مردم است.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14220

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.