به گزارش عصر تحلیل، کشور مالزی از سال ۲۰۰۴ تاکنون با برپایی ۱۸دوره نمایشگاه بینالمللی محصولات و مواد غذایی حلال ((MIHAS توانسته است برند حلال را به عنوان یک ضمانت کیفیت برای محصولات مواد غذایی به جهانیان معرفی نماید.
در حال حاضر برند حلال جایگاه بینالمللی خود را در میان سایر نمایشگاههای غذایی جهان کسب کرده و تنها محدود به کشورهای مسلمان نیست.
مشارکت در این نمایشگاه بهترین راه ورود به منطقه آسیای جنوب شرقی با دارا بودن بیش از یک پنجم جمعیت مسلمان جهان است و میتواند بهترین، کم هزینهترین و آسانترین راه معرفی محصولات، یافتن خریداران و مصرف کنندگان بالقوه و بالفعل در این منطقه استراتژیک باشد.
نمایشگاه بینالمللی اصفهان به عنوان نماینده اتحادیه توسعه تجارت خارجی مالزی ۱۲ دوره در این نمایشگاه میزبان شرکتهای تولیدی مطرح کشورمان در قالب پاویون ملی ایران بوده و توانسته بسترهای لازم جهت توسعه صادرات غیرنفتی را محقق کند.
نوزدهمین سال حضور ایران در این رویداد بینالمللی به میزبانی نمایشگاه بینالمللی اصفهان از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۲ خواهد بود.