• امروز : چهارشنبه - ۲۶ دی - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 January - 2025

سر تیتر اخبار

آمریکا هروقت به حرف‌هایش عمل کرد گفت‌وگو می‌کنیم تلاش فولاد مبارکه برای جبران ناترازی های انرژی /  پروژه‌های بزرگ صنعت فولاد برای آینده پایدار /ضرر ۸.۵ میلیارد دلاری صنعت فولاد کشور به خاطر قطعی برق رقابت استانهای کشور در بخش آزمون عملی، تجهیزات و دانشی ویدیو متری + عکس برای اجماع‌سازی و حل مسائل فرادستی، به هلدینگ خلیج‌فارس آمدم/ ساخت نخستین پارک فناوری و مرکز هوش مصنوعی در کیش ساخت نیروگاه بادی ۶۰۰ مگاواتی در میل نادر سیستان و بلوچستان؛ تحولی بزرگ در تامین انرژی کشور آبفای اصفهان، آماده برگزاری مسابقات ملی مهارت ویدئومتری شبکه‌های فاضلاب طیب نیا: حمل‌ونقل ریلی در صنعت فولاد از ۹۰ درصد به ۵۰ درصد کاهش یافته است صنعت بانکرینگ، فرصتهای و چالشهای پیش روی اقتصاد ایران  جایی برای درخشش استعدادها در ویدئومتری شبکه فاضلاب آمادگی سازمان ملل برای توسعه تجدید پذیرها در ایران / منابع مالی برای توسعه تجدید پذیرها باید تقویت شود به زودی تعرفه های حمایتی جدید نیروگاههای تجدید پذیر اعلام می شود / رئیس جمهور به شدت پیگیر موضوع تجدید پذیرها است افزایش تولید بنزین و گاز با ظرفیتهای موجود / خداحافظی با حمل خوراک توسط کشتی ظرفیت بانوان نباید نادیده گرفته شود / تحقق اهداف دولت با حضور بانوان نخبه و فناور پایش کارخانه سیمان هر ۵ دقیقه یکبار انجام می شود  کنترل آلاینده‌ها و پروژه‌های سبز برای آینده‌ای پاک‌تر / به طور مستمر در حال به روزرسانی تجهیزات زیست محیطی هستیم امنیت و رشد اقتصاد دو محور اصلی توسعه گردشگری / مشکلات صنایع دستی با تبلیغات حل نمی شود اقدامات کلیدی صنایع فولادی برای مقابله با چالش‌های زیست‌محیطی رفع فیلتر پلتفرم های دیگر به صورت گام به گام انجام می شود / افتخار برای آقای پزشکیان بماند / از رای به پزشکیان پشیمان نیستم هوش مصنوعی در خدمت انرژی در می آید تقاضای زغال سنگ تا سال ۲۰۲۷ کاهش پیدا می کند

1
بررسی آیین نامه تکریم شهرداری اصفهان

فرآیندهای شهرداری اصلاح می شود/ گام های شهرداری اصفهان در راستای تکریم ارباب رجوع

  • کد خبر : 2712
  • 23 اردیبهشت 1399 - 15:41
فرآیندهای شهرداری اصلاح می شود/ گام های شهرداری اصفهان در راستای تکریم ارباب رجوع
جلسه بررسی بازنگری آیین نامه تکریم شهرداری اصفهان به منظور ارائه خدمات بهتر و اصلاح فرآیندهای دارای نقص در شهرداری برگزار شد.

به گزارش عصر تحلیل، طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از هفت برنامه تحول در نظام اداری کشور مصوبه سال ۱۳۸۱ است که به تصویب شورای عالی اداری رسیده و لازم الاجرا در همه وزارتخانه ها، موسسات، شرکت های دولتی و … است.

در همین راستا شهرداری اصفهان نیز به عنوان نهاد مدیریت شهری با ارائه طیف گسترده ای از خدمات آیین نامه تکریم را تدوین و سرلوحه دستور کار همه واحدهای سازمانی خود در ارائه خدمات به ارباب رجوع قرار داده است.

به همین منظور جلسه بررسی بازنگری آیین نامه تکریم شهرداری اصفهان با حضور مدیران مربوطه در شهرداری اصفهان از جمله معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در حاشیه این جلسه با بیان اینکه طرح تکریم ارباب رجوع سالیان زیادی است که در دولت و شهرداری ها انجام می گرفته است، اظهار کرد: در اجرای طرح یکسری مشکلات وجود داشت اما بنا را بر این گذاشتیم تا با رفع این مشکلات به صورت جدی تری این طرح را اجرایی کنیم.

علیرضا صادقیان تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت ارائه خدمات در شهرداری ها نسبت به گذشته در حال تفاوت است و ارائه خدمات به سمت ا‌لکترونیکی شدن و شهروند سپاری پیش می رود، این جلسات تشکیل می شود تا با آیین نامه جدید بتوان خدمات بهتری به مردم ارائه کرد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی در مناطق ۱۵ گانه آغاز شده اما با آیین نامه جدید امیدواریم این خدمات به نحو بهتری به مردم صورت بگیرد، مردم شامل تمام کسانی هستند که قصد دارند از خدمات شهرداری به شکلی که شایسته آنها است، استفاده کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: ممکن است در پاسخگویی به ارباب رجوع با دو گونه مشکل مواجه باشیم، ‌یکی از این مشکل ها انجام فرآیندهاست که به واسطه صحیح اجرا نشدن فرآیندها توسط کارکنان شهرداری به وجود می آید و سبب نارضایتی در میان مردم می شود و دیگری ممکن است ایراد خود فرآیندها باشد که قرار است طی برگزاری جلساتی فرآیندهای ایراد دار نیز اصلاح شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این جلسات موجب اصلاح فرآیندها و افراد مرتبط با اجرای فرآیندها می شود، اضافه کرد: حق مردم است که از خدمات بهتر در شهرداری استفاده کنند تا میزان رضایت مردم بالاتر برود.

طرح تکریم ارباب رجوع گامی در راستای رضایت بهتر شهروندان

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان نیز در خصوص برگزاری این جلسات گفت: با توجه به منشور حقوق شهروندی و الزاماتی که شهردار اصفهان در زمینه حقوق شهروندان و مردم ابلاغ کرده اند طرح تکریم ارباب رجوع باید اجرا شود.

ایمان حجتی تصریح کرد: معاونت برنامه ریزی شهرداری اصفهان با تهیه پیش نویس آیین نامه تکریم در صدد این است تا اقدامات نقطه ای منفصل را که در شهرداری در حال انجام است، به یکدیگر متصل کند.

وی اضافه کرد: قرار است این اقدامات منفصل در راستای طرح تکریم ارباب رجوع مانند میز خدمت هم ارتقای کیفیت داشته باشد و هم اینکه در یکسری از قسمت ها اگر نقص هایی موجود است بر اساس تجارب کسب شده در آیین نامه، برطرف شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: زمانی که ناظر بر اجرای آیین نامه مشخص شود، حسن اجرا تضمین می شود.

وی تاکید کرد: با آخرین بازنگری که امروز انجام شد این طرح در نهایت با امضای شهردار اصفهان الزام آور و لازم الاجرا در شهرداری است./

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=2712
  • منبع : شهرداری اصفهان
  • 182 بازدید

برچسب ها

نوشته های مشابه

20مرداد
نمایشگاه جامع مدیریت شهری، نقطه اتصال شهرداری‌ها و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان مطرح کرد:

نمایشگاه جامع مدیریت شهری، نقطه اتصال شهرداری‌ها و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان

14مرداد
اجرای فاز دوم بازآفرینی شهری در محله «همت‌آباد»
رئیس اداره برنامه برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه 6 شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای فاز دوم بازآفرینی شهری در محله «همت‌آباد»

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.