• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

سر تیتر اخبار

ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد

3
بررسی آیین نامه تکریم شهرداری اصفهان

فرآیندهای شهرداری اصلاح می شود/ گام های شهرداری اصفهان در راستای تکریم ارباب رجوع

  • کد خبر : 2712
  • 23 اردیبهشت 1399 - 15:41
فرآیندهای شهرداری اصلاح می شود/ گام های شهرداری اصفهان در راستای تکریم ارباب رجوع
جلسه بررسی بازنگری آیین نامه تکریم شهرداری اصفهان به منظور ارائه خدمات بهتر و اصلاح فرآیندهای دارای نقص در شهرداری برگزار شد.

به گزارش عصر تحلیل، طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از هفت برنامه تحول در نظام اداری کشور مصوبه سال ۱۳۸۱ است که به تصویب شورای عالی اداری رسیده و لازم الاجرا در همه وزارتخانه ها، موسسات، شرکت های دولتی و … است.

در همین راستا شهرداری اصفهان نیز به عنوان نهاد مدیریت شهری با ارائه طیف گسترده ای از خدمات آیین نامه تکریم را تدوین و سرلوحه دستور کار همه واحدهای سازمانی خود در ارائه خدمات به ارباب رجوع قرار داده است.

به همین منظور جلسه بررسی بازنگری آیین نامه تکریم شهرداری اصفهان با حضور مدیران مربوطه در شهرداری اصفهان از جمله معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در حاشیه این جلسه با بیان اینکه طرح تکریم ارباب رجوع سالیان زیادی است که در دولت و شهرداری ها انجام می گرفته است، اظهار کرد: در اجرای طرح یکسری مشکلات وجود داشت اما بنا را بر این گذاشتیم تا با رفع این مشکلات به صورت جدی تری این طرح را اجرایی کنیم.

علیرضا صادقیان تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت ارائه خدمات در شهرداری ها نسبت به گذشته در حال تفاوت است و ارائه خدمات به سمت ا‌لکترونیکی شدن و شهروند سپاری پیش می رود، این جلسات تشکیل می شود تا با آیین نامه جدید بتوان خدمات بهتری به مردم ارائه کرد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی در مناطق ۱۵ گانه آغاز شده اما با آیین نامه جدید امیدواریم این خدمات به نحو بهتری به مردم صورت بگیرد، مردم شامل تمام کسانی هستند که قصد دارند از خدمات شهرداری به شکلی که شایسته آنها است، استفاده کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: ممکن است در پاسخگویی به ارباب رجوع با دو گونه مشکل مواجه باشیم، ‌یکی از این مشکل ها انجام فرآیندهاست که به واسطه صحیح اجرا نشدن فرآیندها توسط کارکنان شهرداری به وجود می آید و سبب نارضایتی در میان مردم می شود و دیگری ممکن است ایراد خود فرآیندها باشد که قرار است طی برگزاری جلساتی فرآیندهای ایراد دار نیز اصلاح شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این جلسات موجب اصلاح فرآیندها و افراد مرتبط با اجرای فرآیندها می شود، اضافه کرد: حق مردم است که از خدمات بهتر در شهرداری استفاده کنند تا میزان رضایت مردم بالاتر برود.

طرح تکریم ارباب رجوع گامی در راستای رضایت بهتر شهروندان

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان نیز در خصوص برگزاری این جلسات گفت: با توجه به منشور حقوق شهروندی و الزاماتی که شهردار اصفهان در زمینه حقوق شهروندان و مردم ابلاغ کرده اند طرح تکریم ارباب رجوع باید اجرا شود.

ایمان حجتی تصریح کرد: معاونت برنامه ریزی شهرداری اصفهان با تهیه پیش نویس آیین نامه تکریم در صدد این است تا اقدامات نقطه ای منفصل را که در شهرداری در حال انجام است، به یکدیگر متصل کند.

وی اضافه کرد: قرار است این اقدامات منفصل در راستای طرح تکریم ارباب رجوع مانند میز خدمت هم ارتقای کیفیت داشته باشد و هم اینکه در یکسری از قسمت ها اگر نقص هایی موجود است بر اساس تجارب کسب شده در آیین نامه، برطرف شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: زمانی که ناظر بر اجرای آیین نامه مشخص شود، حسن اجرا تضمین می شود.

وی تاکید کرد: با آخرین بازنگری که امروز انجام شد این طرح در نهایت با امضای شهردار اصفهان الزام آور و لازم الاجرا در شهرداری است./

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=2712
  • منبع : شهرداری اصفهان

نوشته های مشابه

13اردیبهشت
برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای
در دومین رویداد حمل و نقل دانش بنیان انجام شد:

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

13خرداد
تقدیر از شهرداری اصفهان در زمینه اجرای پروژه های آب و فاضلاب

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.