• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024

سر تیتر اخبار

برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن

3
دستورات ویژه سرپرست وزارت صمت بعد از بهره‌برداری از بافت بلوچ

مراقبت ویژه از کارخانه به لحاظ ایمنی

  • کد خبر : 4580
  • 20 تیر 1399 - 16:05
مراقبت ویژه از کارخانه به لحاظ ایمنی
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ماموریت داد تا به صورت ویژه، مسائل مرتبط با ارتقای سطح ایمنی در کارخانجات بافت بلوچ را مورد پایش و پیگیری قرار دهد.

به گزارش عصر تحلیل و به نقل از شاتا، حسین مدرس خیابانی در حاشیه بهره‌برداری از کارخانجات ریسندگی بافت بلوچ که با فرمان رئیس جمهور، امروز پنجشنبه ۱۹ تیرماه ۹۹ صورت گرفت، به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ماموریت داد تا به صورت ویژه، نسبت به سطح ایمنی کارخانجات بافت بلوچ پایش و مراقبت لازم را صورت دهد تا حوادث گذشته و آتش‌سوزی اخیر، تکرار نشود.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین ایدرو را مکلف کرد تا با همکاری استانداری سیستان و بلوچستان، نسبت به راه‌اندازی هر چه سریعتر بخش بافندگی کارخانجات بافت بلوچ اقدام نماید.

مدرس خیابانی با تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی تمامی دستگاههای اجرایی استان به منظور توسعه صنعت نساجی و پوشاک در استان سیستان و بلوچستان گفت: باید استان سیستان و بلوچستان را به قطب بزرگ نساجی و پوشاک کشور تبدیل کرده و حلقه‌های متفاوت در زنجیره تولید این کارخانجات را تا مرحله نهایی راه‌اندازی کرد.

وی همچنین از تلاش و مساعدت وزارت جهاد کشاورزی در خصوص صدور مجوزهای مربوط به کشت پنبه در این استان سیستان و بلوچستان و در جوار کارخانجات بافت بلوچ ، قدردانی کرد./

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=4580
  • منبع : وزارت صمت

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.