به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، حسین شکرالهی افزود: این خاموشی ها تابع نیاز شبکه بوده و زمان دقیق و مشخصی را نمی توان برای آن متصور بود.
وی ادامه داد: از جمله فعالیت های دیسپاچینگ در مدیریت اضطراری بار هماهنگی امور برق شهرستانها نسبت به توافق با صنایع برای استفاده از طرحهای :
الف:کاهش بار ۹۰ درصدی در یک روز از ساعت ۱۲ تا ۱۷ ، ب:کاهش بار ۵۰ درصدی در دو روز از ساعت ۱۲ تا ۱۷ ، ج:کاهش بار ۲۰ درصدی در پنج روز از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و د: اعمال مدیریت اضطراری بار مطابق جدول از ساعت ۱۲تا۱۷ است.
وی برنامه ریزی دقیق در گروه بندی مشترکین عمومی به گروه های گرمسیری و غیر گرمسیری و عدم اعمال مدیریت اضطراری بار در ساعت های بعد ظهر به مشترکین گرمسیری ، همچنین هماهنگی برنامه قطع کنتورهای فهام کشاورزی،بلوک ۸۰ و فیدرهای کشاورزی برای عدم اعمال خاموشی متعدد به مشترکین کشاورزی و هماهنگی با مشترکین اداری غیر ساختمانی برای کاهش بار مواقع مورد نیاز را از دیگر فعالیت های دیسپاچینگ شرکت برشمرد.
شکرالهی در پایان گفت : دیسپاچینگ شرکت در راستای کاهش مشکلات مدیریت بار علاوه بر ارائه زمانبندی خاموشیهای کمبود نیرو برروی وب سایت خود به آدرس www.epedc.ir و اپلیکیشن برق من, نسبت به ارسال پیامک های اطلاع رسانی بروز خاموشی اضطراری برای مشترکین دیماندی و حساس نیز اقدام می کند
انتهای پیام/.