به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، ناصر مشایخی در این بازدید ضمن بررسی روند عملکرد قسمت های مختلف مرکز اظهار کرد: مراکز مخابراتی به علت مقدم بودن در عرضه خدمات به مشترکین از جایگاه ویژه ای برخوردارند و انتظار ما از نیروهای شاغل در این مراکز ،داشتن تعهد سازمانی در راستای خدمت رسانی بهینه به مشترکین است.
وی افزود : امروزه ،رقابت شرکت ها در عرصه رضایتمندی مشترکین بسیار ملموس است و نیروهای شاغل در مراکز باید با انگیزه و اراده متعالی، با تمام توان در میدان خدمات رسانی به مشترکین حاضر باشند.
در این بازدید کارکنان قسمت های مختلف مرکز نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و از توجه سرپرست مخابرات منطقه به در جهت رفع مشکلات و دغدغه های خود تشکر و قدردانی کردند.
انتهای پیام/