• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

2

نرخ دلار به سقف یک ماهه خود بازگشت

  • کد خبر : 19413
  • 23 شهریور 1401 - 10:40
نرخ دلار به سقف یک ماهه خود بازگشت
روز گذشته نرخ دلار غیررسمی در معاملات بازار تهران به سقف یک ماه اخیر خود بازگشت.

به گزارش عصرتحلیل به نقل از دنیای اقتصاد، روز گذشته نرخ دلار غیررسمی در معاملات بازار تهران به سقف یک ماه اخیر خود بازگشت.

مشاهدات به‌عمل آمده از هسته مرکزی بازار ارز تهران حاکی از آن است که صفوف متقاضیان ارز‌های توافقی همچنان بزرگ‌ترین بازیگران بازار به حساب می‌آیند و در کنار این افراد نیز فعالان آزاد و غیررسمی اقدام به نرخ‌دهی می‌کنند.

در این میان افزایش نرخ ارز در روز‌های گذشته و عبور نسبتا سریع قیمت دلار از کریدور قیمتی ۳۰ هزار تومانی تاثیر‌ قابل توجهی بر معاملات بازار سکه گذاشته است.

روز گذشته هر قطعه سکه طلا ضرب امامی با حدود ۵۲۰‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز دوشنبه به رقم ۱۴ میلیون ۸۲۰ هزار تومان رسید. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار آمریکا نیز در معاملات روز گذشته نسبت به نرخ روز پیشین خود ۵۰۰ تومان افزایش داشت و در سطوح قیمتی ابتدای کانال ۳۱ هزار تومانی ایستاد.

دیروز سه‌شنبه ۲۲ شهریور ماه روند نرخ ارز در معاملات بازار تهران افزایشی بود. هر برگ اسکناس دلار آزاد در نخستین معاملات صبح روز گذشته با حدود ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به نرخ پایانی روز دوشنبه در رقم ۳۰ هزار و ۹۵۰ تومان فعالیت خود را آغاز کرد.

در ادامه روز اما روند افزایشی نرخ دلار سرعت گرفت و قیمت این ارز به سطوح قیمتی کانال ۳۱ هزار تومانی وارد شد. در صورتی که هر کانال قیمتی را به ۱۰ پله یکسان تقسیم کنیم نرخ دلار در معاملات ظهر روز گذشته روی پله سوم کانال ۳۱ هزار تومانی ایستاد و در نهایت قیمت این ارز در عصر روز سه‌شنبه با حدود ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پیشین به رقم ۳۱ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

این در حالی است که ارقام ارائه شده در معاملات فردایی دلار نیز همچنان در روندی افزایشی و در محدوده قیمتی ۳۱ هزار و ۳۵۰ تا ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان ارائه می‌شد.

بر اساس مشاهدات به عمل آمده از روند نرخ این ارز در روز‌ها و هفته‌های گذشته از روز‌های پایانی دهه دوم مرداد ماه تاکنون این نخستین‌باری است که نرخ دلار در سطوح قیمتی کانال ۳۱ هزار تومانی معامله می‌شود در نتیجه می‌توان دریافت که اسکناس آمریکایی در سقف یک ماهه خود قرار گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=19413
  • منبع : روزنامه دنیای اقتصاد

نوشته های مشابه

08خرداد
وقتی یارانه به وارد کننده می دهیم، این یارانه به سفره مردم نمی رسد
07خرداد
جزییات جدید از احتمال حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
عضو کمیسیون برنامه مجلس مطرح کرد:

جزییات جدید از احتمال حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومانی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.