• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

5
معاون هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان خبرداد:

اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده

  • کد خبر : 22533
  • 08 اسفند 1402 - 17:35
اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده

معاون هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان، با اشاره به اینکه معاونت هوش مصنوعی در پالایشگاه اصفهان از شهریور ماه به صورت رسمی فعالیت خود را آغازکرد گفت:بر اساس سند راهبردی برنامه های این معاونت در۱۲ فصل هدف گذاری شده اند که تمامی قسمت های این شرکت ازهوشمند مصنوعی بهره مند خواهند شد.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از پتروپالایش اصفهان، مهندس منصورخادمی، با اشاره به اینکه درحال حاضر۵۰ طرح در این شرکت در دست اجرا است تصریح کرد: اجرای طرح میزخدمت در بخش منابع انسانی به وسیله هوش مصنوعی از جمله طرح های مورد اجرا در پتروپالایش اصفهان است که  به زودی به مرحله اجرا می رسد، در قالب این طرح با استفاده ازچت بات(chatbot) تعامل گفتاری میان بخش های مختلف رخ می دهد و کارکنان می توانند سوالات خود را مطرح و پاسخ مناسب دریافت نمایند.

وی درگفتگو با روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان افزود: همچنین بخش مدیریت دانش ، HSE (مدیریت ایمنی و بهداشت و محیط زیست) و آتش نشانی نیز از میز خدمت هوش مصنوعی بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه به وسیله فناوری هوش مصنوعی طرح کنترل تردد درشهرک شهید منتظری و پالایشگاه اصفهان به اجرا در می آید گفت : با اجرای این طرح ضریب امنیت بالا خواهد رفت واز نفوذ افرادی که مرتبط با مجموعه نیستند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مهندس خادمی، تاکید کرد: دیگر طرح مورد اجرا در پترو پالایش اصفهان اجرای طرح سیستم ایمنی با استفاده ازهوش مصنوعی برای واحد های عملیاتی و تجهیزات است که در موارد خاص نظیرکنترل آتش برای نیروها، تجهیزات و لوازم مورد نیازوهمچنین شرایط استحفاظی و ناایمن پیگیری و رد یابی انجام می شود.

معاون هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان، با اشاره به اینکه برای کنترل تردد در شهرک شهید منتظری نیزطرح کنترل تردد به صورت ویژه اجرا می شود تصریح کرد: طرح دیگری که در معاونت هوش مصنوعی پالایشگاه طراحی شده است  استفاده از هوش مصنوعی در کوره ها است تا بتوانیم میزان شعله کوره ها را کنترل کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای انجام ۵۰ طرح هوش مصنوعی در پترو پالایش اصفهان هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی اختصاص یافته است افزود: طرح دیگری که در معاونت هوش مصنوعی به آن توجه شده طرح برندینگ (Branding) این شرکت دربین مردم ومسئولان است تا بتوانیم تفکرات اشتباه که در مورد این شرکت و آلاینده بودن آن در بین مردم رواج یافته است را اصلاح کنیم.

مهندس خادمی به این نکته اشاره کرد که استفاده از ربات های راهنما از دیگر برنامه های معاونت هوش مصنوعی در پالایشگاه اصفهان است که با دقت برای آن برنامه ریزی شده است.

وی گفت: به این مسئله واقف هستیم که با استفاده ازفناورهای نو ظهورباید شرایط بی خطررا در شرکت را به خوبی حفظ نماییم و ما در تمامی آیتم هایی که در این بخش وجود دارد همه جوانب را مد نظر قرار داده ایم.

معاون هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان، درادامه صحبت های خود به این نکته اشاره کرد که برنامه های هوش مصنوعی در پترو پالایش اصفهان در دو کمیته کارشناسی وکمیته عالی با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت  با در نظر گرفتن تمامی ابعاد و شرایط مورد بررسی قرارمی گیرد وسپس به مرحله اجرا می رسد.

وی با اشاره به اینکه تا مرداد ماه سال ۱۴۰۳ تمامی ۵۰ طرح هوش مصنوعی در پترو پالایش اصفهان به اتمام می رسد افزود:بعد از اتمام این طرح ها به سراغ طرح های پیچیده بعدی خواهیم رفت.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=22533

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.