• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

9
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان:

اصفهان میزبان مسابقات اسنوکر آزاد کشور

  • کد خبر : 20648
  • 19 اردیبهشت 1402 - 14:40
اصفهان میزبان مسابقات اسنوکر آزاد کشور
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: بعد از سال‌ها و به همت هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان و میزبانی آکادمی فرهنگی ورزشی بیلیارد شهر، مسابقات اسنوکر آزاد آقایان کشور با عنوان جام نقش جهان در حال برگزاری است.

به گزارش عصر تحلیل، امیرحسین صمدانی در حاشیه برگزاری مسابقات اسنوکر آزاد کشور با بیان این خبر گفت: این رقابت ها با با حضور ۲۱۲ نفر ورزشکار از سراسر کشور در حال برگزاری است.
وی با بیان این که این مسابقات با مجوز رسمی فدراسیون و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان درحال انجام است خاطر نشان کرد: مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر در بالاترین سطح برگزار می شود تا بتوانیم عیار ورزش بیلیارد و اسنوکر اصفهان را در سطح کشور عرضه کنیم. رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان ادامه داد: این مسابقات با عنوان جایزه بزرگ و با حضور برترین‌های کشور و تیم ملی از رده سنی  ۱۰ ساله تا پیشکسوت برگزار می شود.
اصمدانی ضمن تاکید بر توانمندی‌های باشگاه میزبان در عرصه‌ تجهیزات و امکانات اذعان داشت: باشگاه بیلیارد شهر واقع در سیتی سنتر اصفهان با دارا بودن میزهایی در کلاس جهانی و امکانات لازم میزبان این مسابقات است.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار کشور به‌ ویژه استان اصفهان گفت: این مسابقات به یاد و خاطره این شهدا مزین شده است.
لازم بذکر است مسابقات اسنوکر آزاد کشور به مدت یک هفته از ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با حضور برترین‌های کشور  به میزبانی اصفهان آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=20648

    نوشته های مشابه

    25آبان
    خوشا شیراز و وضعِ بی‌مثالش
    در #گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

    خوشا شیراز و وضعِ بی‌مثالش

    12آذر
     از این تبعیض ها ناراحتیم…
    انتقاد تند قهرمان جهان از وزارت ورزش:

     از این تبعیض ها ناراحتیم…

    12آذر
    کوییک‌ در طرح ویژه سایپا قرار گرفت
    آغاز فروش فوق‌العاده سایپا:

    کوییک‌ در طرح ویژه سایپا قرار گرفت

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.