• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024

سر تیتر اخبار

حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد

2
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد

  • کد خبر : 22758
  • 08 اردیبهشت 1403 - 17:15
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه هنوز در ارتباط با طرح ترافیک جدید به جمع‌بندی نرسیده‌ایم به همین جهت طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.

به گزارش عصر تحلیل، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز در حاشیه بهره‌برداری از تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.

وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه ۱۶ با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودرو‌ها باشیم.

موسوی‌پور تصریح کرد در بستر آزادگان نیز آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده به طوری که از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی این آسفالت‌ریزی انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های امروز گفت: یکی از اقدامات انجام شده در قالب بهره‌برداری پروژه‌های شهرداری تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان و بزرگراه شهید لشگری است که این اتفاق نیز تاثیر بسزایی در رفت و آمد خواهد داشت و بار ترافیکی این محدوده کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور در پاسخ به این پرسش که کدامیک از بزرگراه‌های پایتخت نیاز به آسفالت‌ریزی و مرمت دارند، گفت: بیشتر نیاز‌ها به بخش کمربندی شهر تهران بویژه بزرگراه شهید یاسینی، آزادگان و حتی بزرگراه بسیح مربوط می‌شود که اقدامات جهت آسفالت‌ریزی انجام می‌شود.

وی درباره بازنگری طرح ترافیک پایتخت تصریح کرد: قطعا این اتفاق باید انجام شود، اما تاکنون با پلیس در رابطه با بازنگری طرح ترافیک صحبتی نشده است و ما نیز به صورت پراکنده مواردی را شنیده‌ایم.

موسوی‌پور با تاکید بر اینکه بازنگری طرح ترافیک خوب است گفت: حتما باید بازنگری در محدوده کاهش آلودگی هوا و طرح آلودگی انجام شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا طرح ترافیک جدید امسال عملیاتی می‌شود، گفت: قطعا با توجه به اینکه کمیته‌ای در این خصوص با مدیریت شهری و پلیس تشکیل و طرح ترافیک بررسی شود، با توجه به این مسائل قطعا طرح ترافیک جدید و اجرای آن به امسال نخواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=22758

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.