• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

3
مخابرات استان اصفهان اعلام کرد:

تریبون پاسخگویی ۳۶۳۶ برای مشکلات اینترنت

  • کد خبر : 1859
  • 13 اردیبهشت 1399 - 22:37
تریبون پاسخگویی ۳۶۳۶ برای مشکلات اینترنت
مشترکین اینترنت مخابرات بر اساس قراردادهای جبران خسارت فی مابین میتوانند نسبت به دریافت خسارت از قطعی اینترنت اقدام نمایند .

به گزارش عصر تحلیل و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، احمد تمیزی کارشناس مسئول بازاریابی در برنامه رادیویی چتر ارتباط در پاسخ به سوال یکی از مشتریان در خصوص نحوه پرداخت خسارت به مشترکین در قبال قطعی اینترنت بیان داشت :  شرکت مخابرات ایران – منطقه اصفهان برای پرداخت خسارت طبق قرارداد در خصوص طرح ها و سرویس های مختلف عمل می نماید .

تمیزی افزود : سرویس های اینترنتی مشترکین بر اساس پرداخت SLA برنز می باشد و این بدان معناست که  به عنوان مثال اگر مشترکی سرویس اینترنت را بصورت یکماهه از مخابرات دریافت نماید باید ۹۸ درصد از زمان یکماه را وصل باشد . این تعهد SLA برنز بوده و اگر بیشتر از ۲ درصد از زمان یک ماهش قطعی داشته باشد می تواند با درخواست کتبی میزان شارژ از دست رفته را به صورت خسارت از مخابرات دریافت نماید .

وی در ادامه به استفاده از اینترنت در برخی از مشاغل حساس اشاره نمود و اظهار داشت : برخی از مشاغل تجاری با حساسیت زمانی بیشتر واستفاده طولانی تراز اینترنت استفاده می نمایند،  مخابرات  برای این دسته از مشترکین تجاری در قالب سرویس های ویژه قراردادهای جبران خسارت به نام نقره ، طلا و الماس در نظر گرفته است.

سطح پرداخت خسارت  SLAبرای مشترکین تجاری نیز  براساس قرارداد و در  سه حالت نقره،طلا و الماس با درصد وصل بودن اینترنت در طول مدت طرح در نظر گرفته شده است و در صورتی که اینترنت مشترکین تجاری در زمان های بیشتری از درصد اعلام شده قطع باشد می توانند با ارائه درخواست کتبی نسبت به دریافت خسارت اقدام نمایند .

(  ۹۹ درصد نقره ، ۹/۹۹ درصد طلا و ۹۹۹۹۹/۹۹ الماس )

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=1859
  • منبع : مخابرات استان اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.