• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

5
پس از اختلال در جایگاههای عرضه سوخت کشور:

تغییر قیمت بنزین اتفاق نمی افتد/ سهمیه سوخت در کارت ها باقی می ماند/راه اندازی پمپ بنزین ها به صورت آفلاین

  • کد خبر : 21620
  • 27 آذر 1402 - 15:27
تغییر قیمت بنزین اتفاق نمی افتد/ سهمیه سوخت در کارت ها باقی می ماند/راه اندازی پمپ بنزین ها به صورت آفلاین
تعدادی از جایگاههای عرضه سوخت در کشور در ساعت 9:40 دچار اختلال در عرضه سوخت رسانی شدند.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از اکوانرژی، صبح روز دوشنبه ۲۷ آذرماه در ساعت ۹:۴۰ تعداد کثیری از جایگاههای سوخت در کشور دچار اختلال در سوخت رسانی شدند. مدتی کوتاه پس از بروز اختلال احتمال حمله سایبری از سوی دشمن مطرح شد که این ادعا از سوی برخی از مقامان مخصوصا سازمان پدافند غیر عامل تائید نشد و تاکید داشتند این مشکل در دست بررسی است و نتیجه تا روزهای آینده به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

جواد اوجی وزیر نفت: هیچگونه برنامه ایی برای افزایش قیمت بنزین نداریم

وزیر نفت پس از اختلال بوجود آمده که در یکی از جایگاههای عرضه سوخت حاظر شده بود در گفت و گو با رسانه ها هیچ گونه برنامه ایی برای افزایش قیمت بنزین نداریم، گفت: در این خصوص یادآورد شد:  هم‌اکنون شرایط ذخیره‌سازی‌ها در انبارهای سوخت کشور مطلوب است.

وی به شهروندان این قول را داد که سهمیه سوخت آنها در کارت محفوظ بماند و هیچگونه خللی در آن بوجود نیاید.

جواد اوجی این اختلال را یک واقعه تکراری در سال ۱۴۰۰ دانست و در این خصوص گفت: صنعت نفت تجربه ایی در سال ۱۴۰۰ در این خصوص از سوی دشمنان داشته است و تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن پمپ‌های جایگاه‌های عرضه سوخت به صورت دستی عملیاتی شوند تا وقفه‌ای در سوخت‌گیری خودروهای شهروندان پیش نیاید.

وی در پایان صحبتهای خود از تلاش کارشناسان برای راه اندازای جایگاههای از کارافتاده به صورت دستی خبر داد.

 

جعفر سالاری نسب: سهمیه سوخت تغییر نمی کند

جعفر سالاری نسب مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در گفت و گویی اختلال پیش‌آمده در جایگاه‌های عرضه سوخت را در بیشتر مناطق کشور دانست و از مردم خواست که برای دریافت سوخت حوصله به خرج بدهند.

وی از تشکیل گروه عملیاتی خبر داد و گفت: تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت در حال خدمت‌رسانی هستند و در حال آماده‌سازی جایگاه‌های مختل شده هستیم، در ساعات آینده بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های کشور عملیاتی می‌شوند.

به گفته وی در کوتاه‌ترین زمان، جایگاه‌ها در معابر پر رفت‌وآمد در سرویس قرار می‌گیرند.

 

سازمان پدافند غیرعامل کشور: ادعای حمله سایبری دشمن را تائید نمی کنیم

سازمان پدافند غیرعامل کشور طی اطلاعیه‌ای درباره اختلال در سامانه هوشمند سوخت اعلام کرد که همه گزینه‌های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی دارد، اما در شرایط کنونی نمی‌توان ادعاهای مطرح‌شده از سوی دشمن را تأیید کرد.

این سازمان همچنین تاکید کرد: با توجه به رعایت الزام‌ها و ضوابط پدافند غیرعامل، در همه سکوهای سوخت‌رسانی، امکان سوخت‌رسانی به‌صورت دستی و خارج از شبکه وجود دارد و مشکل سوخت‌رسانی در برخی سکوها تا پایان امروز برطرف می‌شود و اختلال سامانه هوشمند سوخت نیز ظرف روزهای آینده برطرف می‌شود.

به گفته مسئولان سازمان همه گزینه‌های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی دارد، اما در شرایط کنونی نمی‌توان ادعاهای مطرح‌شده دشمن را تأیید کرد همچنین نتایج نهایی طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=21620

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.