• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

3
در این شمار از «پلیس در کنار ما» می خوانید:

دستگیری سارقان محتویات و قطعات خودرو در “کاشان ” / کشف حشیش در بیسکویت ساقه طلایی

  • کد خبر : 5488
  • 10 شهریور 1399 - 13:09
دستگیری سارقان محتویات و قطعات خودرو در “کاشان ” / کشف حشیش در بیسکویت ساقه طلایی
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2 سارق سابقه دار محتویات و قطعات خودرو در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کاشان و اعتراف آن ها به 17 فقره سرقت خبرداد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، در این شماره از « پلیس در کنار ما »  عصر تحلیل به بررسی اخبار روز استان اصفهان در حوزه نیروی انتظامی می پردازیم که در ادامه قسمتی از آن را می خوانید:

دستگیری سارقان محتویات و قطعات خودرو در “کاشان “

سرهنگ” حسین تُرکیان” گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو و در شهرستان کاشان و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام کارهای علمی و پلیسی و انجام تحقیقات گسترده و هوشمندانه هویت یکی از سارقانی که در این سرقت ها دست داشت را به دست آورده و موضوع دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم دارای سوابق کیفری متعدد در زمینه سرقت محتویات و قطعات خودرو بوده اظهار داشت: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه همدست این سارق نیز طی عملیاتی دیگر توسط ماموران دستگیر شد گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۷ فقره سرقت محتویات و قطعات خودروهای شهروندان در شهرستان کاشان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با اعترافات متهمان، ۲ مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و همگی با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف حشیش در بیسکویت ساقه طلایی

سرگرد “هادی کیان مهر” فرمانده انتظامی شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نایین حین اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی اصلی وفرعی به یک اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: دربازرسی از این خودرو مقدار ۹۹۰ گرم حشیش که توسط مسافری در داخل بیسکویت ساقه طلایی پلمب شده جاساز شده بود کشف شد.

کیان مهر اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، وبه شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوعات را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

استخدام پلیس اصفهان در مقطع افسری

گروه استان‌ها_اصفهان_معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت : پلیس اصفهان از بین جوانان مؤمن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در ناجا برای تکمیل کادر افسری با مدرک تحصیلی کارشناسی رشته های “روان شناسی ، مددکاری اجتماعی ، مشاوره و راهنمایی و مطالعات خانواده” استخدام می‌کند.

سرهنگ “مختار درخشان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پلیس اصفهان در راستای تکمیل کادر افسری خود از بین داوطلبانی که شرایط لازم را داشته باشند استخدام می کند.

وی افزود: افرادی که مدرک تحصیلی کارشناسی رشته های “روان شناسی، مددکاری اجتماعی، مشاوره و راهنمایی و مطالعات خانواده” دارند و علاقه مند به خدمت در نیروی انتظامی هستند می توانند به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مراجعه کنند.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان خاطر نشان کرد: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعات اداری به ساختمان معاونت اجتماعی پلیس اصفهان ، اداره مشاوره آرامش واقع در میدان امام (ره) مراجعه کنند.

کشف خودروی مسروقه در فلاورجان

سرهنگ “ایرج کاکاوند”  فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان “فلاورجان” با انجام یکسری اقدامات تخصصی یک سارق منزل را شناسایی کردند.

وی در ادامه گفت : پس از هماهنگی های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر که در بازرسی از مخفیگاهش یک دستگاه سواری پراید مسروقه که از شهر “اصفهان” سرقت شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان به شهروندان توصیه کرد: هشدارها و آموزش های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کند.

تصادف اتوبوس و کامیون در گردنه “قامشلو”

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز ماموران پلیس راه “اصفهان-شیراز” از تصادف یک اتوبوس مسافربری “مان” با کامیون کشنده “ولوو” در محور “طالخونچه-بروجن” در گردنه “قامشلو” مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر این حادثه راننده ۲۷ ساله و سرنشین کامیون کشنده و یکی از سرنشینان اتوبوس در دم فوت و ۵ نفر از مسافران نیز مجروح شدند.

سرهنگ پورقیصری اظهار داشت: علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نشده و گروهی از کارشناسان تصادفات رانندگی در حال بررسی علت این حادثه هستند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان از رانندگان خواست، از عجله و شتاب پرهیز کنید، هر گاه احساس خستگی و خواب آلودگی داشتید در مکانی امن توقف و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازید، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و رانندگان عزیزی که در عرصه حمل و نقل محموله های باری و مسافر خدمت رسانی می کنند نیز می بایست نسبت به دیگر رانندگان به قوانین رانندگی توجه بیشتری کنند تا ان شاءالله شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده ای نباشیم.#

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در “قلاورجان”

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “فلاورجان” از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه وکشف یک کیلو و نیم هروئین خبر داد.

سرهنگ ” ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح حوزه استخفاظی کلانتری ۱۳ شهرستان “فلاورجان” با هماهنگی های لازم اجرایی شد.

وی گفت : در نتیجه این طرح ودر بازرسی از منزل شخصی ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه که از شهر اصفهان سرقت شده بودند ، یک کیلو و نیم هروئین و ۴۷ گرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

سرهنگ کاکاوند ادامه داد : در این راستا ۴ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

برداشت از حساب با شگرد نرم افزار جعلی نذری یاب در ایام محرم

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس فتای استان گفت: یکی از ابزارهایی که راه خود را به برخی گوشی‌ها باز کرده، نرم‌افزارهای نذری‌یاب است که این روزها و در ایام ماه محرم می‌تواند سوژه هدف کلاهبرداران باشد.

سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: امروزه در شبکه‌های اجتماعی شاهد روش‌های جدیدی از کلاهبرداری با عنوان دانلود نرم‌افزار نذری‌یاب هستیم که در این شگرد مجرمانه، این افراد با ساخت بدافزارهای مخرب و جاسوسی به دنبال سرقت اطلاعات کاربران هستند یا این‌که با ارسال نرم‌افزارهای جعلی و تقلبی برای کاربران، از آن‌ها کلاهبرداری مالی کرده و یا آن‌ها را به درگاه‌های جعلی بانکی هدایت می‌کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: اگرچه شاید این ایده‌ در نوع خود جالب باشد که با دانلود کردن یک اپلیکیشن، افراد بتوانند بر اساس روزها و مناسبت‌هایی مانند تاسوعا، عاشورا، اربعین و غیره محل‌های مختلفی که اقدام به پخش غذای نذری می‌کنند را مشاهده کنند، اما همین موضوع به شگردی برای برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان مبدل شده است.

رئیس پلیس فتای اصفهان خاطر نشان کرد: کلاهبرداران سایبری با تبلیغ فروش نرم‌افزارهای جعلی در شبکه‌های اجتماعی افراد را ترغیب به دانلود و خرید می‌کنند و به منظور دانلود نرم‌افزارهای فوق، ‌مبالغی را مطالبه یا این‌که آن‌ها را به صفحه‌های درگاه‌های بانکی جعلی (فیشینگ) هدایت می‌کنند که این موضوع موجب کلاهبرداری و برداشت‌های غیرمجاز از حساب کاربران می‌شود، همچنین سازنده اینگونه نرم‌افزارها به تمامی اطلاعات وارد شده توسط کاربر (نام و نام خانوادگی، کد ملی، آدرس و شماره تماس) دسترسی دارند، بنابراین کاربران فضای مجازی هرگز نباید فریب این‌گونه تبلیغات را خورده و هنگام دانلود این برنامه‌ها احتیاط‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=5488
  • منبع : نیروی انتظامی استان اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.