• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

1
مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان طی بازدید های مستمر از خطوط تولید و پروژه های کارخانه ذوب آهن:

آینده ای روشن در پیش روی مجتمع عظیم صنعتی ذوب آهن است

  • کد خبر : 17778
  • 16 اسفند 1400 - 15:12
آینده ای روشن در پیش روی مجتمع عظیم صنعتی ذوب آهن است
مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان پنچ شنبه ۱۲ اسفند ماه از پروژه های توسعه بخش فولادسازی و همچنین بخش تولیدات کک و مواد شیمیایی بازدید کرد و با تلاشگران این بخش ها دیدار و گفتگو نمود .

به گزارش عصر تحلیل ازاصفهان ،مهندس رخصتی همت تلاشگران این شرکت را ستودنی دانست و بزرگترین سرمایه ذوب آهن را ، تلاش و جهاد فولادمردانش خواندکه با شایستگی مفهوم غیرت و همت مردانه را جلوه گر ساخته اند.
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن در بازدید از پروژه های توسعه بخش فولادسازی گفت : ساخت LF۳ تا نیمه اول سال آینده و بازسازی LF۱ تا اواخر سال ۱۴۰۱ به پایان می رسد و این پروژه ها در رفع گلوگاه های تولید در بخش فولادسازی و همچنین خط تولید شرکت نقش مهی دارد .
وی با اشاره به اهمیت زیاد این پروژه ها برای شرکت خواستار تسریع در اجرای آنها و نصب تجهیزات مربوطه شد و از تلاشگران حوزه توسعه ، عوامل اجرایی و مسئولین شرکت فولاد تکنیک به جهت تلاش و همت در پیشبرد این پروژه قدردانی کرد.
برخی مزایای اجرای این پروژه ها بدین شرح است :
۱ مناسب کردن دما جهت ریختگری
۲ همگن کردن مذاب
۳ امکان افزودن فرو آلیاژ ها
گفتنی است کار اجرایی پروژه های مذکور از اوایل امسال آغاز شده است و پروژه ساخت LF۳ در بخش ساختمان و تامین اسکلت ۹۰ درصد پیشرفت داشته است . هزینه اجرای این پروژه ها بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان و ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو می باشد .
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن در بازدید از بخش تولیدات کک و مواد شیمیایی نیز با تلاشگران این بخش گفتگو کرد .
مهندس رخصتی ، با اشاره به کیفیت متفاوت زغال در معادن مختلف کشور ، ضرورت بهره گیری از ترکیب مناسب این مواد اولیه را یادآور شد و گفت : افزایش دقت و به روزرسانی تجهیزات در آزمایشگاه شرکت می تواند منجر به ترکیب مناسب تر زغال شده و در مجموع شاهد افزایش بهره وری و کاهش مصرف کک باشیم.
وی انضباط کارگاهی در بخش کک سازی را قابل تقدیر دانست و گفت: با همت تلاشگران ذوب آهن اصفهان ، آینده ای روشن در پیش روی این مجتمع عظیم صنعتی قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=17778
  • منبع : ذوب آهن

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.