• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

3

روش های مصرف بهینه و ایمنی برق در سازمانها به مشارکت عمومی گذاشته شد

  • کد خبر : 4937
  • 07 مرداد 1399 - 9:46
روش های مصرف بهینه و ایمنی برق در سازمانها به مشارکت عمومی گذاشته شد
 جلسه هماهنگی به  منظور مشارکت عمومی در اعمال روش های مصرف بهینه و ایمنی برق در زمانهای اوج مصرف  روز گذشته با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان و مدیر عامل شرکت  و ۲۰ ارگان و سازمان  در سالن جلسات میر برگزار شد .

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان،در این نشست که معاون فروش و خدمات مشترکین ،مدیران روابط عمومی ،دفتر مدیریت مصر ف و ایمنی حضور داشتند روش های مدیریت مصرف و نحوه همیاری وهمکاری تمام ارگانهای حوزه استان اصفهان برای گذر از پیک و مباحث ایمنی مطرح شد.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ابتدا  به شرایط پیش روی جامعه اشاره کرد و گفت :وزارت بهداشت با ارائه پروتکل های بهداشتی از تمام شهروندان خواسته که تنها با زدن ماسک  در جامعه حاضر شوند و اجرای پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همراه با رعایت الزامات محیط کار در فضای کسب و کار و صنعت باید در این روزها بیش از پیش صورت گیرد.

در ادامه مهندس حمید رضا پیر پیران مدیر عامل شرکت پس از بیان مختصات خدمت رسانی شرکت توزیع برق اصفهان به نگاه کلی جامعه جهانی به برق اشاره کرد و گفت :برق برای همه ،برق با کربن کم و برق برای جامعه دیجیتال ۳ محور اصلی جامعه جهانی بوده است که در حوزه اول متاسفانه ۱۴ درصد از مردم جهان از صنعت برق برخوردار نیستند اما به حمد ا… در کشور ما هیچ سکنه دائمی بدون برق وجود ندارد .

وی به انرژی پاک اشاره و تاکید کرد :گرایش به سمت انرژی پاک در سالهای اخیر به دلیل افزایش روز افزون تقاضا برای انرژی روبه افزایش است از این رو سیاست های کلان انرژی اکثر کشورهای جهان داشتن انرژی پاک و حتی المقدور بدون کربن است و در حوزه سوم نیز برق رسانی با کیفیت بالا در اختیار ذی نفعان قرار می گیرد و با یک نگاه کلی  به مدل اروپایی برق رسانی در سال ۲۰۳۰ ابعاد مختلف هوشمند سازی ،کوچک سازی ،کاهش تلفات و استفاده از انرری های نو و ….مد نظر است

وی پس از اشاره به پنج زیر ساخت اصلی شرکت به ۷ مورد استراتژی و نقشه راه شرکت توزیع برق اصفهان اشاره کرد و گفت :۷ محور استراتژی به منظور برق رسانی پایدار ومطمئن تا سال ۱۴۰۵ نقشه راه شرکت توزیع برق اصفهان می باشد .

وی تصریح کرد :اکنون نزدیک به ۵ تا ۶ درصد خدمات به صورت حضوری انجام می شود که با انجام به موقع خدمات به متقاضیان ،انجام به موقع تعهدات برق رسانی و مدیریت ارتباط با نهادهای سیاسی ،قانونی و شهری شاهد ارائه خدمات به صورت ۱۰۰ درصد غیر حضوری خواهیم بود .

مهندس پیرپیران تاکید کرد : توجه ویژه به حوادث سازمانی و غیره  باید در اولویت قرار گیرد چرا که گاهی حوادث مردمی سالهای بعد برای ما عیان می شود از جمله برق گرفتگی با کولر که مردم باید دقت لازم را داشته باشند و از کارشناسان برای سرویس کولراستفاده کنند

وی به دیگر شاخص های چشم انداز اشاره کرد و گفت :در سال ۱۴۰۵ باید تلفات ما به ۵ درصد برسد که در حال حاضر ۶ درصد است و جایگاه مطلوبی را نیز در این شاخص در کشور دارا می باشیم .

مهندس پیرپیران به توجه ویژه به کاهش اختلاف بین پیک کشور و کم باری اشاره کرد و گفت :تا سال ۱۴۰۵ باید رشد بار به ۵۰ درصد برسد که این عدد درسال جاری ۳۵ درصد می باشد.

وی ابراز داشت : قرائت اثر بخش لوازم اندازه گیری ،توسعه سازو کارپرداخت غیر حضوری قبض ها و تشویق پرداخت به موقع صورت حساب ها  می تواند شرایط وصول مطالبات را به صورت ۱۰۰درصد ایجاد نماید.

در ادامه این نشست آقایان صالحی و عباسپور به ترتیب روشهای مدیریت مصرف و روش های به کار گیری ایمنی را برای حضار تشریح و تبیین نمودند .

گفتنی است : مهندس حمید رضا پیر پیران مدیر عامل شرکت  و مهرداد جنتیان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان پاسخگوی سوالات حضار بودند ./

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=4937
  • منبع : شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.