• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

3
همزمان با روز شهرداری ها صورت گرفت:

رونمایی از پرتال جدید شهرداری اصفهان با معماری مخاطب محور

  • کد خبر : 4430
  • 15 تیر 1399 - 10:44
رونمایی از پرتال جدید شهرداری اصفهان با معماری مخاطب محور
مديرکل ارتباطات و امور بين الملل شهرداری اصفهان در نشست فصلی مدیران شهری همزمان با روز شهرداری ها اظهار کرد: در دنياي رقابت امروز چالش بر سر اين است که بتوانيم تصوير خوبي در ذهن مخاطب ایجاد کنیم و برای نيل به این هدف لازم است ارزش آفرینی کنیم.

به گزارش عصر تحلیل، ایمان حجتی با اشاره به لزوم برقراری ارتباط با ذینفعان مختلف و اطلاع رسانی همه جانبه به آنان گفت: امروزه با ابزارهای رسانه ای مختلف مواجه هستیم که بسیار فراگیر هستند.

وی اطلاع رسانی و لزوم توجه به پیوست رسانه ای پروژه های مختلف را مورد تاکید قرار داد و افزود: هر پروژه ای که اجرا می شود لازم است دارای پیوست رسانه ای باشد. در برخی بخش ها تلاش های بسیاری صورت میگیرد اما نگاه به حوزه ارتباطات و تبلیغات محدود است که با فضای رسانه ای امروز سازگار نیست.

حجتی تاکید کرد: در سال ۹۸ شهردار اصفهان در ۹ برنامه ملاقات مردمی حضور یافتند و اگر اوضاع کرونا بهتر شود این ملاقات ها ادامه می یابد. همچنین ۲۲ برنامه رادیویی “شهر پرسشگر شهردار پاسخگو” و ۱۵ برنامه نشست تخصصی اصفهان فردا در سال ۹۸برگزار شد.

وی با اشاره به درصد فراوانی پیام های اداره ۱۳۷، اضافه کرد: در سال ۹۸، ۲۹۳ هزار پیام در ۱۳۷ به ثبت رسیده که بیشترین آن در حوزه خدمات شهری بوده است.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: نسخه جدید درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان که در روز شهرداری ها از آن رونمایی می شود، کاملا مخاطب محور است و مخاطب را از سردرگمی زیرسایت های بسیار و اطلاعات پراکنده نجات می دهد. برای این کار مجموعه های پیمانکار برون سازمانی، در حدود یکصد میلیون تومان هزینه برآورد کردند اما این کار به بهترین شکل با استفاده از ظرفیت کارشناسان اداره کل ارتباطات و سازمان فاوا شهرداری انجام شد که جای تبریک دارد.

وی تصریح کرد: معماری این سایت بر اساس نیاز مخاطب امروز و کاملا مخاطب محور طراحی شده و نیاز ذی نفعان بخش های مختلف را پوشش می دهد.

در پایان این نشست از نسخه جدید درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان با حضور شهردار اصفهان و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیران شهری رونمایی شد./

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=4430
  • منبع : شهرداری اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.