• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

5
در پیام تبریک مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت سالروز افتتاح شرکت مطرح شد؛

فولاد مبارکه امروز به الگویی برای توسعه پایدار تبدیل شده است

  • کد خبر : 21934
  • 23 دی 1402 - 18:30
فولاد مبارکه امروز به الگویی برای توسعه پایدار تبدیل شده است

فولاد مبارکه نمونه‌ای درخشان از توانمندی و خودباوری ملی ایران است. به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، فولاد مبارکه نه‌تنها در تقویت ایران عزیز در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نقش محوری ایفا نموده، بلکه به نمادی از ابتکار تبدیل‌ شده و به شعار «ما می‌توانیم» جامه عمل پوشانده است.

محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل گروه صنعتی فولاد مبارکه: مبنای تأسیس فولاد مبارکه اندیشه‌ای برای تعالی و پیشرفت بوده که در راستای تأمین استقلال کشور و برخاسته از آرمان‌های وحیانی و الهی شکل‌ گرفته و توسعه پایدار و تقویت عدالت در جامعه را دنبال کرده است. این شرکت از بدو تأسیس، فراتر از یک کارخانه صنعتی بوده و امروز به الگویی برای ایجاد توسعه پایدار مبدل شده است. فولاد مبارکه با تأکید بر فرهنگ ایثار، مجاهدت و فداکاری همواره بر توان داخلی اتکا داشته و مسئولیت‌پذیری اجتماعی را در قلب استراتژی‌های خود قرار داده است. این شرکت با ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای صدها هزار نفر، نه‌تنها موتور محرکه اقتصاد کشور بوده، بلکه در رونق صنعتی و رشد اقتصادی ایران نقش اساسی داشته است.

فولاد مبارکه با دستاوردهای قابل‌توجه در حوزه‌های تولید، بومی‌سازی قطعات و تجهیزات و پایدارسازی کسب‌وکار، بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی از طریق ایجاد اشتغال و رفع نیازهای داخلی، ارزآوری از طرق مختلف ازجمله صادرات و… نقشی تعیین‌کننده در پیشرفت و آبادانی کشور بر عهده داشته است. اقدامات این شرکت در حوزه حفاظت از محیط‌زیست و کاهش آلایندگی‌ها، همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و تلاش برای توسعه زیست‌بوم نوآوری شرکت، نشان‌دهنده جهت‌گیری صحیح آن در راستای الزامات امروز و فردای صنعت کشور بوده است.

ما   در   فولاد مبارکه، با تمرکز بر توسعه سرمایه‌های انسانی، تبدیل‌شدن به صنعت سبز، تمرکز بر نوآوری و فناوری‌های نوین، بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های تولید و توسعه کمّی و کیفی و متوازن، رویکردی تحول‌گرا را دنبال می‌کنیم. در این راستا، با به‌کارگیری و ارتقای ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی، تشویق نوآوری در همه بخش‌ها و ارتقای شفافیت و پاسخ‌گویی، در مسیر تحقق انتظارات ذی‌نفعان حرکت کرده‌ایم و افزایش ۱۰ درصدی تولید و سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۸۰ هزار میلیارد تومانی در پروژه‌های توسعه‌ای و زیرساختی از مصادیق این رویکرد است.

یاران همدل و همکاران گران‌قدر؛ همان‌گونه که در مسیر پیشرفت فولاد مبارکه گام برمی‌داریم، اهمیت همکاری و تعهد تک تک کارکنان در این سفر بیش‌ازپیش آشکار می‌شود. ما در مسیر دست‌یابی به اهداف بلند خود قرار داریم؛ اهدافی که تنها با همدلی، تلاش مستمر و نوآوری محقق خواهد شد. هریک از ما نقشی حیاتی در تحقق این چشم‌انداز داریم. شما نه‌تنها بخشی از سازمان، بلکه پایه‌گذاران آینده‌ای هستید که برای نسل‌های آینده میراثی پایدار برجای خواهد گذاشت. هر کاری که انجام می‌دهیم، از تولید تا نوآوری، باید با اصول پایداری و مسئولیت‌پذیری اجتماعی همراه باشد. از این رو باید با انگیزه و عزمی راسخ تر در این مسیر همگام شویم و با ارائه دیدگاه‌های خلاقانه و اشتیاق برای یادگیری و پیشرفت، شرکت را برای دست‌یابی به اهداف بلندمدت  و فتح قله های رفیع تر رهنمون سازیم. به خاطر داشته باشیم با همکاری و همدلی، فولاد مبارکه همچنان نه‌تنها به‌عنوان یک شرکت پیشرو، بلکه به‌عنوان یک الگو در صنعت و جامعه مطرح خواهد بود.

این‌جانب سالروز  افتتاح پرخیروبرکت فولاد مبارکه را به تمامی ذی‌نفعان و اعضای خانواده بزرگ  فولاد مبارکه  تبریک عرض می‌کنم و تلاش و همت والای یکایک  تلاشگران  این عرصه خطیر کشورمان را می‌ستایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=21934

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.