• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

3

مدیریت غیر حضوری مشترکین  از پنل کاربری ۲۰۲۰

  • کد خبر : 4483
  • 15 تیر 1399 - 18:37
مدیریت غیر حضوری مشترکین  از پنل کاربری ۲۰۲۰
مشترکین و متقاضیان سرویس ADSL مخابرات منطقه اصفهان  میتوانند با مراجعه به سایت  adsl.tci.ir به صورت غیر حضوری پنل سرویس خود را مدیریت کنند.

به گزارش عصر تحلیل و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، احمد تمیزی کارشناس مسئول بازایابی در خصوص عمده دلایل تماس مشترکین با سامانه ۲۰۲۱ با موضوع زمان تاخیر شارژ سرویس اینترنت بیان داشت : با توجه به استفاده ی روزافزون از سامانه های غیر حضوری ، ،مخابرات منطقه ی اصفهان نیز اقدام به راه اندازی سامانه ی adsl.tci.ir نموده که مشترکین ومتقاضیان عزیز می توانند با داشتن نام کاربری و پسورد ( username &password ) به این سامانه دسترسی داشته ووپنل خود را مدیریت نمایند .

کارشناس مسئول بازایابی بیان داشت : نام کاربری ( username ) بصورت  شماره تلفن مشترکین با کد شهرستان بدون صفر میباشد.

تمیزی افزود : پسورد ورود به سایت کاربری  نیز برای مشترکین بصورت پیامک ارسال شده که اگر مشترکی آن را فراموش کرده باشد با کلیک برروی قسمت فراموشی رمز ،سیستم پیامک مجددی برای ایشان ارسال می کند که حاوی رمز عبور ( password ) خواهد بود و بدین صورت مشترک میتواند وارد پنل پشتیبانی خود شده و مشکل را سریعاً حل کند.

وی در پایان تاکید داشت : تصور این مطلب که شارژ در پایان هر ماه انجام میشود اشتباه بوده وتاریخ شارژ همان تاریخ ثبت نام سرویس خواهد بود فلذا مشترکین از پنل پشتیبانی خود تاریخ وضعیت اینترنت که همان تاریخ شارژ مجدد می باشد را باید مد نظر قرار دهند./

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=4483
  • منبع : مخابرات منطقه اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.