به گزارش عصر تحلیل و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، احمد تمیزی کارشناس مسئول بازایابی در خصوص عمده دلایل تماس مشترکین با سامانه ۲۰۲۱ با موضوع زمان تاخیر شارژ سرویس اینترنت بیان داشت : با توجه به استفاده ی روزافزون از سامانه های غیر حضوری ، ،مخابرات منطقه ی اصفهان نیز اقدام به راه اندازی سامانه ی adsl.tci.ir نموده که مشترکین ومتقاضیان عزیز می توانند با داشتن نام کاربری و پسورد ( username &password ) به این سامانه دسترسی داشته ووپنل خود را مدیریت نمایند .
کارشناس مسئول بازایابی بیان داشت : نام کاربری ( username ) بصورت شماره تلفن مشترکین با کد شهرستان بدون صفر میباشد.
تمیزی افزود : پسورد ورود به سایت کاربری نیز برای مشترکین بصورت پیامک ارسال شده که اگر مشترکی آن را فراموش کرده باشد با کلیک برروی قسمت فراموشی رمز ،سیستم پیامک مجددی برای ایشان ارسال می کند که حاوی رمز عبور ( password ) خواهد بود و بدین صورت مشترک میتواند وارد پنل پشتیبانی خود شده و مشکل را سریعاً حل کند.
وی در پایان تاکید داشت : تصور این مطلب که شارژ در پایان هر ماه انجام میشود اشتباه بوده وتاریخ شارژ همان تاریخ ثبت نام سرویس خواهد بود فلذا مشترکین از پنل پشتیبانی خود تاریخ وضعیت اینترنت که همان تاریخ شارژ مجدد می باشد را باید مد نظر قرار دهند./