• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

3
سخنگوی سازمان هواپیمایی در جمع خبرنگاران:

قیمت پرواز های اربعین نهایی شد

  • کد خبر : 16793
  • 24 شهریور 1400 - 17:39
قیمت پرواز های اربعین نهایی شد
سخنگوی سازمان هواپیمایی از قطعی شدن نرخ بلیت دوطرفه پرواز از تهران، شیراز، اهواز، تبریز و اصفهان به فرودگاه نجف به مبلغ پنج‌میلیون تومان خبر داد و گفت: مسیر مشهد- نجف- مشهد ۶ میلیون تومان نرخ‌گذاری شد.

به گزارش عصر تحلیل، «محمدحسن ذیبخش» در نشست خبری آنلاین افزود: همه شرکت‌ها و ایرلاین‌ها موظف شدند نسبت به ارائه بلیت با این قیمت‌ها اقدام کنند.

وی گفت: قیمت پروازها از مبدا تهران، شیراز، اصفهان، اهواز و تبریز به فرودگاه نجف در مسیر رفت وبرگشت پنج میلیون تومان و در مسیر یک‌طرفه ‌سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد.

ذیبخش ادامه‌داد: هم‌چنین پرواز مشهد- نجف- مشهد  ۶ میلیون تومان و پرواز یک طرفه در همین مسیر چهار میلیون تومان تعیین شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: چنان‌چه هر کدام از ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی از مبلغ مورد توافق سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی تخطی کنند، مسافران از طریق سایت سازمان هواپیمایی و سامانه شکایت مردمی موضوع را به سازمان اعلام کنند تا به‌سرعت به گران‌فروشی‌ها رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: مسافران بلیت را گران‌تر از نرخ فعلی تهییه نکنند، ضمن اینکه این نرخ‌ها فقط برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی است و شرکت‌های خارجی مبالغی را که اعلام می‌کنند خارج از مصوبه سازمان است.

به گفته ذیبخش، برای جابه‌جایی ۶۰ هزار مسافر ظرفیت کافی در نظر گرفته شده است و  شرکت های هواپیمایی می‌توانند از فردا نسبت به فروش بلیت با نرخ‌های اعلام شده اقدام کنند.

وی بیان‌داشت: این نرخ‌ها فقط مربوط به پروازها در ایام اربعین از ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ است و نرخ‌های بلیت پیش و پس از این بازه زمانی تابع عرضه و تقاضا است.

به گزارش ایرنا، امروز جلسه ستاد اربعین در سازمان هواپیمایی کشوری با دستور کار تعیین نرخ نهایی بلیت عراق تشکیل شد. این جلسه با حضور مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی و  شرکت فرودگاه‌ها و نماینده‌ای از سازمان حج و زیارت برگزار شد.

با مساعدت انجمن شرکت‌های هواپیمایی، قیمت‌ها نهایی و مصوب شد افرادی که در سامانه سماح ثبت‌نام کردند و از داشتن ویزای سفر به عراق اطمینان قبلی دارند، می‌توانند نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

در صورتی که مسافران بلیت را تهیه اما نتوانند ویزا را تهیه کنند، بر اساس مقررات سفرهای خارجی مشمول کنسلی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=16793

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.