• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

3
مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در پاسخ به عصر تحلیل:

پایبند به تعهدات تولید هستیم

  • کد خبر : 1648
  • 19 بهمن 1398 - 17:47
پایبند به تعهدات تولید هستیم
مدیرعامل فولادمبارکه اصفهان گفت: در تولید و توسعه اهداف شرکت پایبند و به تعهداتمان هستیم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم. 

به گزارش عصر تحلیل، حمیدرضا عظیمیان در نشست خبری فولاد مبارکه با اشاره به تعهدات خود در بخش تولید و توسعه شرکت گفت: خوشبختانه در تعهدات خود و عهدی که در این شرکت با هم بستیم از هیچ تلاشی برای توسعه در تولید دریغ نمی کنیم.

تحریم های آمریکا در توسعه شرکت بی تاثیر است

وی همچنین تصریح کرد: مدتی است آمریکا ما را به ناحق در تحریم های ثانویه خود قرار داده است اما این مساله سبب نشده ما حتی یک قدم هم عقب نشینی کنیم و همچنان به راه خود در ستای توسعه در تولید ادامه می دهیم.

به گفته وی افتخارات متعدد بین المللی و ملی از جمله گواهی نامه طلایی کیفیت EFQM اروپا در راستای توسعه و تولید توانسته این شرکت را از دیگر شرکت های داخلی متمایز سازد.

بیش از ظرفیت اسمی تولید کرده ایم

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه شرکت فولاد مبارکه در چندسال اخیر با توجه به مشکلات متعدد اقتصادی توانسته حتی بیشتر از ظرفیت اسمی اقدام به تولید کند و باید متذکر شوم که اگر مواد اولیه درآینده به خوبی تامین شود ظرفیت تولید نیز گسترش پیدا می کند.

وی افزود: از ابتدای تولید تا کنون شرکت فولاد مبارکه ۱۲۷ میلیون تن تولید فولاد داشته که ۲۰ میلیون تن را صادر کرده است.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اصفهان بیان کرد: یکی دیگر از افتخارات فولاد مبارکه بومی سازی ۸۰ درصد از قطعات مصرفی این شرکت بوده که تعداد ۳ هزار و ۸۵۰ قطعه را شامل می شود.

دستاوردهای مهم فولادمبارکه در حوزه اجتماعی

وی در بخش دیگر صحبتهای خود با اشاره به فعالیتهای اجتماعی گفت: خوشبختانه در حوزه اجتماعی دستاوردهای خوبی در سطح ملی و بین المللی کسب کرده ایم که در باب نمونه می توان به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و فعالیتهای شهری اشاره کرد.

عظیمیان همچنین خاطر نشان کرد: در راستای توسعه خدمات اجتماعی این شرکت در پی موافقت اصولی ریاست جمهوری ، نمایندگان مجلس و هیات مدیره شرکت به زودی اولین خط اختصاصی هوایی اصفهان با مدیریت فولاد مبارکه راه اندازی می شود که می تواند در توسعه صنعت گردشگری در استان موثر واقع شود.

سهم یک درصدی از برداشت آب زاینده رود

وی در پایان این بخش از صحبت های خود عنوان کرد: شرکت فولادمبارکه در راستای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از هدر رفت آب تنها یک درصد از آب رودخانه زاینده رود در صنعت فولاد مصرف می شود و مابقی مصرف از تصفیه پساب فاضلاب شهرهای اطراف تامین می شود.

عظیمیان در ادامه صحبتهای خود با اشاره به تاسیس خط نورد گرم ۲ گفت: طرح نورد ۲ گرم در ۲ سال آینده به بهره برداری می رسد و با اجرای آن کشور از تامین هرنوع فولاد بی نیاز می شود.

به گفته وی این طرح باعث ارزش افزوده بالاتر و جلوگیری از خام فروشی می شود.

در تولید ورق ۱۲ سال عقب هستیم

 مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: در تولید فولاد در دنیا عقب نیستیم اما در تولید ورق ۱۲ سال عقب هستیم که با اجرای طرح نورد گرم ۲ این مهم منتفع می شود.

وی همچنین متذکر شد: جدایی از تولید فولاد درصدد هستیم تا در بخش ماشین سازی هم ورود کنیم تا با اجرای این طرح فراتر از قطعه ساری قدم برداریم و از  کشورهای خارجی برای تامین ماشین های تولید بی نیاز شویم.

عظیمیان در پایان صحبتهای خود با اشاره مشکلات این شرکت عنوان کرد: تأمین سنگ آهن، کنسانتره و گندله بزرگترین مشکلات این شرکت است و متأسفانه برخی از فعالان معدنی وارد فولاد سازی شده‌اند همچنین صادرات معدنی نامتوازن شده و ناهماهنگی در تولید فولاد ایجاد شده است./

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=1648
  • نویسنده : داوود شیخ جبلی

نوشته های مشابه

23خرداد
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

29اردیبهشت
فولاد مبارکه چگونه «جهش تولید» را محقق کرد؟
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه:

فولاد مبارکه چگونه «جهش تولید» را محقق کرد؟

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.